29 Mart 2008 Cumartesi

Tülin Kermen'den yararlı(!) tüyolar


Günaydın ekinde Vitrin Meleği adında köşesi olan Tülin Kermen'i okur musunuz bilmem, ben genelde konuyla ilgilendiğim için okuyorum. Neyse, bu haftaki yazısında başlayacak olan ara indirimden alışveriş yapabilmemiz için ipuçları vermiş, sağolsun. İlk ipucu şöyle diyor aynen yazıyorum:

Öncelikle alışverişe çıkarken rahat çıkarıp giyebileceğiniz türde kıyafetler tercih edin. Hatta askılı bir tişört ve bir tayt giyin, belki boş soyunma odası bulamazsınız ve kıyafetleri olduğunuz yerde denemek zorunda kalabilirsiniz. En önemli ayrıntı ise asla çantanız ağır olmasın .
Şimdi, soyunma odası bulamamak, rahatlık ..vesaire durumu doğru düşünülmüş ancak hangimiz sokağa bir askılı tişört altına tayt ile çıkarız ki söyler misiniz? Ne bu hava bu incelikte kıyafetleri giymeye uygun, ne de bu kıyafet çoğumuz için sokağa çıkılabilecek rahatlıkta. Askılı tişörtle kastı tunik tarzı birşey olabilir, anlatmak istediğini tam anlatamamış olabilir, ama bu beni pek ilgilendirmez,ben okuyucu olarak burda ne demek istiyor acaba diye düşünmek durumunda değilim. Bana bu görünüm daha çok spor salonu için uygunmuş gibi ve bu tüyo için fazla düşünülmemiş gibi geldi, siz ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...