23 Mayıs 2008 Cuma

Parmağında yüzükler, kolunda bilezikler


Parmağımda yüzük yok ama kolumda yeni Fendi bileziklerim var. ( Ya da bileklik mi, her neyse) Bir süredir yazamadım, baktım bu hafta yazı randımanım düşük, ilk gönderimi onlara ayırdım. Renkleri çok güzel ve parlak( Foto o kadar parlak değil ama), tam yazlık, metal Fendi logosunu çıkabiliyor, hepsi beraber takılınca biraz fazla oluyor ama burda amacım farklı. Aksesuarlarıma bu hoş katkı gene sevgiliden geliyor ve öpücüklerin en büyüğünü hak ediyor :))

3 yorum:

lale kunt dedi ki...

merhaba,
sitenizi yeni keşfettim. giyim kuşam benim de fazlasıyla ilgimi çektiği için sıkça ziyaret edicem bundan sonra...
arşive de kısaca bi göz attım.. sıkça h&m'den bahsetmişsiniz. çokta beğendim ordan seçtiğiniz parçaları.
acaba nerede var şubesi? ben ya dikkkat etmedim yada hiç rastlamadım.. gidip bakmak ve de en önemli kısmı olan almak isterim :)
teşekkürler....

Unknown dedi ki...

Lale selam, H&M Türkiye'ye henüz gelmedi ne yazık ki :( Ben de aldıklarımı ya yurtdışından kendim veya giden arkadaşlarıma sipariş ederek alabiliyorum. Bu iki seçenek dışında bazen Beyoğlu'ndaki Terkos pasajında ( İstanbul'da oturuyorsan tabi), bazı parçalar olabiliyor,ara sıra bakmak lazım :)) Seni daha sık görmek dileğiyle, ilgine teşekkürler :)

lale kunt dedi ki...

hımmm şimdi anladım, hayır burada olur da nasıl gözümden kaçar.. kendime gıcık olmuştum :)
hızlı cevabın için teşekkür ederim...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...