30 Temmuz 2008 Çarşamba

The Bianca




Bu yaz pek az gözlük beğendim; birisi alışveriş kotamı doldurduğum için almanın kıyısından döndüğüm Prada marka, Sasha'nın kedi yüzünde gördüğümüz değişik kişiler tarafından kelebek, peri kanadı ve maske gibi şeylere benzetilen meşhur gözlük, diğeri de Tom Ford'un Bianca modeli. Adını Bianca Jagger'dan mı almıştır bilmiyorum ama kare/oval şekli, siyah parlak büyük çerçevesi ve koyu camları ile bir klasik olma potansiyeli var. Tom Ford bu gözlük işini çok iyi kıvırdı, şaşırdım dersem yalan olur gerçi, kendisinin Gucci'deyken de hastasıydım, ama sanırım artık kadınlar için aksesuar dışında bir şeyler tasarlamayı ebediyen bıraktı :( . Fırsatını bulursam denemeyi düşünüyorum umarım sinekvari durmaz, fiyatı net-a-porter'de 420 USD ama ben burada daha ucuza bulabileceğimi tahmin ediyorum.

1 yorum:

lale kunt dedi ki...

ben de büyük gözlükleri pek severim ama dediğin gibi sinekvari durmasına sinir oluyorum...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...