21 Temmuz 2008 Pazartesi

En çaylak blogger :)


Ben 12 yaşımdayken ne yapıyordum?? O kadar uzak ki :pp.. Orta 1. sınıfa gidiyordum, kıyafetlerim üzerinde benden çok annemin söz hakkı vardı, heralde en önemli aktivitem arkadaşlarımla sokakta sek sek oynamaktı :p Zamane 12 yaşında kızı ne yapıyor peki?? Kocaman olmuşta stil blogu yapıyor, ablaları gibi fotoğraflar çekiyor/çektiriyor, Margiela'yı seviyor, Luella'dan bahsediyor, inanmıyorsanız buyrun bakın ve sek sek oynayarak harcadığınız çocukluk günlerinize yanın :)) http://tavi-thenewgirlintown.blogspot.com/ Neyse, fırlama kız yazmış bişiler komik ve biraz da korkutucu mu ne? Kendisi bana Marc Jacobs reklamlarındaki, Dakota Fanning'i hatırlattı, o ışık var, bakalım siz de görebilecek misiniz?

5 yorum:

+20 dedi ki...

evet ya bu kızın bloguna rastlayalı bi kaç hafta oldu,uzun bi süre, bunun aklıyla yası tutmuyo tanrım desem de, inanamasam da saygı duydum kıza :>

eLzaLiaDe dedi ki...

Little Tart! Baska ne diyebilirimki ?
Inanilmasi guc neyse bir de buna bak istersen cadi bu da 14'unde!

http://rebelanngel.blogspot.com/

ben o yaslarda ne safmisim diye dusunuyorum dogrusu!

Adsız dedi ki...

bence cok saglıksız bi durum bu kızdaki. 12 yasında bunlarla ilgileniyorsa büyüdügünde neyle ilgilenir ki. su an kosup oynama, annesinin topuklularını deneme, mkyaj malzemelerinden otlanma yası. zaten büyüdügünde bol bol düşünecek moda güzellik filan. bence hızlı tüketime bir örnek bu cocukcagız. cidden üzüldüm, her yas zamanında hakkını vererek yasanmalı bence.

sebnem

Unknown dedi ki...

Sanırım saflık bizim çocukluğumuzla beraber tarih oldu :) Sebnem sana katılıyorum, ilerde kendisini hayattan bıkmış, kimlik bunalımı içinde bir kadın olarak görme ihtimali çok güçlü, bir nevi Michael Jackson sendromu :))

SHOPKOLIK dedi ki...

Hahah modacadisi! Dun NY times'da farketmis bu hasbami...Ama cok pozitif seyler demiyorlar. Hatta gercekten boyle biri var mi? Bu kiz kendisimi yaziyor? gibi sorular sormuslar. Ben de tesadufen baska bir gencin takip ettigim blogundan bu NY times yazisini gordum. ny times yazisi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...