1 Temmuz 2008 Salı

JLO ile ortak noktamız nedir?




Bu şaşkın bakışlı ( bu foto için konuşuyorum, yoksa kendisini severim) süper starla ortak noktamız: Ayakkabılarımız !!!! Siz de benim gibi şaşırdınız değil mi? Dünyanın parasını verip aldığım ve muhtemelen dolabımda çürüyecek olan siyah patent Dolce & Gabbana ayakkabılarımın, kahve tonlarındaki versiyonunu Jennifer Lopez 25 Haziran'da Madrid'te alışveriş yaparken giymiş. O kadar para verdim, giyeceğim yok, en azından birilerinin ayağında görüp mutlu oluyorum :p Ne acındırdım kendimi be :)))

9 yorum:

assortiek dedi ki...

:) senin cicileri görmüştüm ama biraz fazla iddaalı gelmişi ama jlo nunkide sade geldii ammaaa bence bukadar para wermişken,jlo da giyip meydan turu atmışkenn sıra sende:) ben olsam ayağımdan çıkarmam yanii...
bikerede sen yakım çek yap lütfen merak ettim nassı duruo,çok beğendiğimide tekrar ekliormm..
sewgilerr

assortiek dedi ki...

acayip gaza geldimm,çok güzeller yaa.Giy bunlarıı giyy,yazık eskitme dolaptaa :)

Unknown dedi ki...

JLo'nun ki farklı bir materyalden olunca günlük kullanmak için uygun olmuş, parlak siyah deri ayakkabıyı daha bir geceye uygun yapıyor, gerçi gece-gündüz ayrımı kalmadı pek ama yani bu kadar yüksek bir ayakkabıyı gündelik hayatımda giyebileceğimi sanmıyorum, ancak onun gibi şöfürüm oursa olur sanırım :))) Car to bar shoes derler ya arabadan bara öyle bişi işte bu da :)) Temmuzda bir düğün gözüküyor, belki orda bir siftah yaparız :)

assortiek dedi ki...

:)yaa haklısın aslında ama insanın çılgınlık yapası gelmez mii yaa kime neymiş canım istersem gündüz giyerim dünya para saymışım kardeşim ben bunlara :) de we çoook beğenen ben için giy bi gün,bari giymiş gibi ewde foto çekil mutlu olym :))

Unknown dedi ki...

En kısa zamanda ayağımda çekilmiş foto geliyor ;)

Adsız dedi ki...

bence daha az paraya dkny de tas rengını dusunurdum ama cok sık bı ayakkabı renklı coraplarla da kullanabılırsın ve bence gıy bı cıft dolce le yurumuek cok farklı dısardakılerde anlıcak

Unknown dedi ki...

Aynı ayakkabıyı beğeniyoruz büyük ihtimalle, gri parlak, kalın topuklu Bedati Prinsloo'nun ayağında reklamlarda vardı, sonra ben onun peşini bıraktım, DKNY'dan beklenmeyecek kadar güzel bir ayakkabıydı :))

Unknown dedi ki...

Aynı ayakkabıyı beğeniyoruz büyük ihtimalle, gri parlak, kalın topuklu Bedati Prinsloo'nun ayağında reklamlarda vardı, sonra ben onun peşini bıraktım, DKNY'dan beklenmeyecek kadar güzel bir ayakkabıydı :))

Unknown dedi ki...

Behati gene typo yaaa :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...