11 Temmuz 2008 Cuma

World is mine!!!


Burası özünde bir moda blogu olduğu için, sizinle müzik konusunda pek konuşmadık. Müzik beni modadan sonra heyecanlandıran yegane şeydir, aslında moda olayına bu kadar dalmadan önce müzik vardı diyebilirim. Sizleri bilmiyorum ama ben elektronik müzik ve türevlerini seven bir şahsiyet olarak bugün çok heyecanlıyım. Yıllardır yollarını gözlediğimiz, şarkılarında dansedip, performanslarından görüntüler gördükçe delirdiğimiz, biricik David Guetta'mız bu akşam Park Orman'da Electronica Festival kapsamında sonunda bizlerle buluşacak. Ses yasağı yüzünden çadırda dinlemek zorunda kalacağımız ama her dakkasından keyif alacağımızdan emin olduğumuz bu performans için kıyafet seçmeden önce, sizinle heyecanımı paylaşmak istedim, umarım tüm güzel şarkılarını çalar. Bu haftasonu benim için, yarın doğum günüm olması sebebiyle ve festival olması sebebiyle( Doğum günüm festivallerle kutlanıyor, şu işe bak :p), eğlenceli ve müzik dolu geçecek. Aranızdan festivale gidenlere iyi eğlenceler ve herkese güzel haftasonları dilerim :))

4 yorum:

assortiek dedi ki...

saçlarını kestirmedinmiii senn :)

Unknown dedi ki...

Evet, hatta biraz fazla kestirmişim yani kesmiş:p

assortiek dedi ki...

:) fotocuuu bekliorz demek istiormm :)

Unknown dedi ki...

Fotocu tatilde:p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...