28 Ağustos 2008 Perşembe

Cadının tatil seçimleri bölüm 2






Dedim ya pek bir şey götürmedim diye, yine aynı şeyler demeyin, sonuçta topu topu 3 gece kaldık. Bu arada Sebnem'in sorusu üzerine bir önceki posttumdaki rujumun rengini araştırdım,%100 emin olmasam da çok büyük ihtimalle Sebastian Trucco-Red Garter, siz onun red falan dediğine bakmayın basbayağı pembe ve bu kadar parlak görünmesindeki temel faktör ışık sanırım .




  • Elbise: Miss Selfridge

  • Çanta : Topshop

  • Sandaletler : Porronet, Barcelona'dan

  • Taslı saç bantı: Accessorize

  • Pembe- gümüş bileklikler: Fendi-Tiffany& Co.

  • Jean sort: H&M

  • Gri üst: American Apparel

  • Kolye: Tam hatırlamıyorum Accessorize olabilir, çiçekli saç bandı kesinlikle Accessorize

  • Beyaz Çanta : Codello

  • Şapka :Miss Selfridge
  • Gözlük: Marc by Marc Jacobs

Sortlu resimler uçağa binmeden önce son Alaçatı turumuzdan ama benim favorim mavi kapı önünde çekilen, o ton maviye bayılıyorum, her şeyi güzel gösteriyor :) Arkadaşımdan gelecek bir cd daha var eğer orda unuttuğum bir şey yoksa, sanırım hepsi bu kadar.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

hepsi de guzel. gri ust ve sort kombinasyonu pek bi kate moss olmus bayildim.

sebnem.

Flame dedi ki...

Yanarım yanarım, koca yaz geçti istediğim gibi bir sandalet bulamadım ona yanarım :(((

Unknown dedi ki...

Ben de koca yazı tek bir sandaletle geçirdim nerdeyse :) Bazen oluyor öyle bulamama durumu ama nerden ne çıkacağı belli olmaz :)

Yeliz dedi ki...

bu güzelim fotoğrafları alırken yazıyı görünce şöyle bir düşünürler artık, kombinler çok cici, sevgiler

Ceylan Hasturk dedi ki...

Ben bu sene tatilimi çeşmede alaçatında geçirdim.Gerçekten çok güzel mağzalar ve süper şeyler beğendim ama sanki herşey biraz olması gerektiğinden pahallıydı? bana mı öyle geldi bilmiyorum.Bide her mağzada Siren Ertan bikinisi görmekten bıktım..biri şu kadına bikinilerinin güzel olmadığını söyler mi?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...