23 Eylül 2008 Salı

El cevap :)






















Bir önceki kıyafetime yorum yapan bir arkadaşımız, kapri pantolon ve kısa paça, dar kesim pantolonları nasıl giyebileceği ile ilgili fikir sormuş, ben yorum da elimden geldiğince anlatmaya çalıştım ama benim için de çoğunlukla resimler daha etkilidir ve daha çok fikir bulmamı sağlar. Bundan yola çıkarak,ben de bazı örnekleri kendisi için ve aklında buna benzer sorular olanlar da bu fotoğraflardan yararlanabilsinler diye arşivimden ve netten araştırıp buldum. Bazı resimler bire bir aynı tarz pantolonları içermese de, belirtilen kesimlerle de kullanılabileceğini düşündüğüm kombinleri ekledim. Vücut yapılarının da önem kazandığı bu tarz seçimlerin bazıları, kimilerinize uymasa da, aynaya baktığınızda gördüğünüzden ve kendinize ne yakıştığını bildiğinizden yola çıkarak, size uyanları ayırabileceğinizi düşünüyorum.


Yaz-kış farkı çok gözetmedim, bu resimlerde her iki mevsime uygun şeyler var, her şey hayal gücünüz, dolabınızda neler olduğu ve onları nasıl kullandığınızla alakalı.Resimler bazı streetstyle bloglarından ve tarzları bence ve kitlelerce de beğenilen Rachel Bilson, Ashley Olsen, Kate Moss, Sienna Miller'ın fotoğraflarından oluşuyor. Hala aklında soru olanlar var ise, lütfen sormaktan çekinmesin, hep beraber bu soruları cevaplayalım, aynada gördüğümüzden hoşnut bir şekilde sokağa çıkalım :) Ben de kıyafetlerimi karıştırdım, bu sayfada bulunan yazın son demleri ve 10 Haziran tarihli bugün ne giydim postumda kapri pantolonları içeren postlarım olmuş,onlara da göz atmanızı tavsiye ederim,yararlı olabildiğim ümidiyle sevgiyle kalın.

2 yorum:

lale kunt dedi ki...

hizmette sınır yoktur dimi cadı :)

Unknown dedi ki...

Kesinlikle ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...