19 Kasım 2008 Çarşamba

Asırı doz H&M'in görünüşünüz üzerindeki etkileri




Renklendim ben, hatta çizgili ve kareliyi karıştırdım,öyle geldi içimden. Evdeki, aldığım elbisenin renkleri ortaya çıkmıyor böyle dedi, çok bilmiş :) Bugün aranızdan da beğenmeyenler çıkacaktır eminim, eeww bu desenler olmuş mu, neeaa burnu acık bot mu ööğğkkk, istediğinizi diyebilirsiniz, bunlar benim seçimlerim, siz öyle giymezsiniz ;) :
  • Elbise, sal ve çanta: H&M ( Bugun yine zıvanadan çıkmışım :) )


  • Botlar: Zara (Yeni)


20 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

oy oy oy cadı kızmış birilerine galiba çok asabi bugün:)))
gelelim kıyafete
1-bu eteğini çok seviyorum
2-kazağa bayıldım
3-puşi görünümlü şallara tepkiliyim ama yinede değişik olmuş:))
4-ayakkabılarıda çok sevdim burnu açık botla çorapmı ögghhhh demicem güzel durmuş bu tarz bir ayakkabıyıda çorapsız düşünemiyorum açıkçası:)))

kılavuzum karga dedi ki...

eklemeyi unuttum ojenin rengi çok güzel onuda detaylandırır mısın marka ve numara olarak cadı:)

kılavuzum karga dedi ki...

amannnn ben bunu etek kazak olarak gördüm çok pardon :)))) yıldızlı sweat inle giydiğin etek gözüyle baktım:)
düzeltiyorum: elbisen çok cici:))

Haydins dedi ki...

Cadicim elestiri mi var sana, niye boyle asabi bir yazi olmus..heyt kizdirmayin cadiyi ne istiyorsaniz giyin alla alla...

Unknown dedi ki...

Heheheh bugun cadılığım tuttu ama kimseden eleştiri falan yok, uykumu iyi alamadım sanırım :)Bir de hep sevimli mi olcam, yaa? Lariencik nasıl geçti dun akşam? Şalım poşi,poşu her neyse ondan çok masa örtüsüne daha yakın bence :)Ben çorapsız giyebilirim bu botları uyarayım :)
Oje sanırım Christian Dior 853 Red Tea, evde değil, farklıysa duzeltirim sonra.

kılavuzum karga dedi ki...

harika bir akşamdı ama sanırım alkolün etkisiyle clutchla beraber resim çektirmeyi unutttuummm:(((( neyse canım bidahaki kullanışımda kesin çekicem:DDDD
ve tabi en güzel kısım hediyeler bissürü cicim oldu:DDDD ama sanada iş çıktı cadı söyleyeyim ;)))

Unknown dedi ki...

Cadı o poşuyu başkası taksa "sırf moda diye herşeyinde üstüne kullanılmaz ki canım" derdim, ama sen taktığın için demiyorum, çünkü senin modaya karşı tavrını ve tarzını az çok biliyorum ve takdir ediyorum. Poşuya ya da türevlerine ben de ısınamadım ama şimdi düşündüm de hani derler ya bir kolyeyle elbisenin havası değişti diye gerçekten elbisenin havasını değiştirmişsin ve bunu da herkes yapamaz:)

Pixie dedi ki...

Güzel olmuş bence, ayakkabıların çok zarif...

Adsız dedi ki...

Düşündüğünün aksine ne ewww bu renkler ne diyorum ne nede neaa burnu açık bot mu diyorum.. Renkler , elbise, botlar şahane!

Unknown dedi ki...

Çok korkuyorum Larien :))) Missred çok teşekkür ederim,benim poşularım da vardı zamanında, olaya politik bakmadığım için o zamanlar seyrekte olsa kullandım, deseni hoş çünkü,moda yonunden bakacak olursak, o trend geçeli bayağı oluyor, Türkiye'de ancak uyanıyor insanlar ve tek bir şeyle ilişkilendirdikleri için farklı bakıyorlar, sunu diyebilim ki tekrar, benim boynumdaki masa örtüsünden hallice :))

Unknown dedi ki...

Botları tesadufen buldum, hiç alakam olmayan bir yerde, Bakırköy Capacity alışveriş merkezinde, o tarafta işim vardı, dedim bakayım bir neler varmış burda,sonra aa special price etiketiyle bunlar, ucuza burnu açık bootie olayını kapattığım için oldukça memnunum :)

Brc dedi ki...

baştan aşağı süper.zaman zaman bana pek uymayan şeyler giyiniyosun ama bu kıyafet süper olmuş çok yakışmış cadı

serap dedi ki...

cadıcım ayakkabılar oxford modeli mi? karanlık çıkaramadım.Bende oxfordların artık suyunu çıkardım 2007 yaz sonu aldım ve hala zevkle kullanıyorum.Çok şık olduğunu düşünüyorum ama artık her mağzada var biraz baydı :)

Adsız dedi ki...

Cadıcım, bence çok güzel olmuş ayrıca da neresini beğenmedikerini de anlamadım...tütütü maşallah sana =)

Unknown dedi ki...

Salp: Oxford değiller,bağcıkları yok,bootieler,oxfordlarını sen yine de giy,çok seviyorum ben de onları.

Arkadaşlar kıyafeti beğenmeyen yok şimdiye kadar, ama ben geneldeki yorumları dusunup, farklı bir şey giydiğimde, beğenmeyen çok olur diye dusundum,beni şaşırttınız :) Beğenmediğinizde de rahat olun, orda demek istediğim siz beğenmeseniz de, ben bunu giydim :)

Adsız dedi ki...

ay botlara bayıldımmmm tam bu aralar aradığım tarzda..süper süper..bulabilir miyim acaba yaa?
didem

kılavuzum karga dedi ki...

cadı saat 12 oldu hadi artık yeni post alalım bugün ne giydin takipteyiz :))

Unknown dedi ki...

Didem bulabilme sansın olabilir ben alalı 3 hafta falan oluyor. Larien seni hayal kırıklığına uğratmak istemem ama bugun kıyafet postu olmayacak ama başka bir şeyler yazacağım :)

Adsız dedi ki...

Bu zara aykakbıları görmüştüm ya 69 milyon fln dı da nasıl durucak bilemedim. ama bayagı başarılı olmuş kahhvesi de güzel olabilir.

Unknown dedi ki...

Ezgi, kahvesi de çok güzeldi ton olarak ama bunu daha çok ve rahat kullanabileceğimi düşündüm.Fiyatına göre duruşu başarılı :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...