12 Kasım 2008 Çarşamba

New bag on the block :)



Kıyafetim sıradan, içimden gelmedi oyle cicili bicili giyinmek ama çantam yeni, Paris'ten sevgili getirdi. İlginç bir şey, Marni'nin geçen yaz sezonundaki balloon bag'e benziyor, beğenmiştim onları, özellikle sarısını. Gri, patent, büyük, uzun sapının yanısıra, sarı şeffaf plastik zincir gibi kısa sapı var, her şey güzel ama bir de yürürken çok ses çıkarıp, insanları, kedileri.. vs ürkütmese :)

  • Hırka, şal, çanta: H&M

  • Siyah üst: Banana Republic

  • Jean: Zara

Thanx dear! x

13 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

ilk yorumu ben yapayım beğenmedim:(
ama mademki sevgili düşünmüş almış başımızın tacıdır :)

Unknown dedi ki...

:)))

Adsız dedi ki...

bayıldım!
bu sevgilinin bi klonu, erkek kardesi, kankasi filan yok mu :)))

Adsız dedi ki...

selam,
ben birşey sormak istiyorum. Siz modadan süper anladığınız için bilirsiniz diye düşündüm. Bir arkadaşımda çok şık yuvarlak burunlu, kısa botlar gördüm. Bir yerinde minicik John yazıyor,sanırım tasarımcısı yada markanın ismi ama bulamıyorum siz biliyormusunuz acaba böyle bir markayı? Ayakkabının tabanında sanki gazete sayfası yapıştırılmış gibi yazılar var Dear John diye başlayan mektuplarmış aslında. Yardımcı olabilirmisiniz lütfen? teşekkürler

Unknown dedi ki...

Bu modelden bir tek prototip üretilmiş, başka yok :)

Gazete sayfası ve John bana bir tek John Galliano ve Dior'u çağrıştırıyor, bir de öyle aramayı deneyin, belki de doğrudur :)

a. gizem dedi ki...

aaa çok cici bence... ama bu şeker şeyden bu kadar çok ses çıkıyo muuu :P

Unknown dedi ki...

Benim geldigim anlasiliyor diyelim :)

kılavuzum karga dedi ki...

bugün durgun blog nerde bu ahali?

eLzaLiaDe dedi ki...

Cantan hos cadiicm ama cok buyuk yine yaa. Kiyafetini alip goturuyor bence.
Adsiz'in aradigi botlar John Rocha olabilir. Cunku oyle bisey hatirliyorum. Debenhams'de satiliyor sanirim..

Unknown dedi ki...

Haklı olabilirsin Elza, ben çok uçtum :)

Sagır Kedi dedi ki...

Sarı şeffaf plastik zinciri dışında güzel bir çanta..Gri rengi ve büyük olması hoşuma gitti.Bundan bıkarsan yarışmaya sokuver de çantayı kazanalım:)) Şaka şaka..Sevgili de çok zevkliymiş.Güle güle kullan

assortiek dedi ki...

walla ben çok begendim,sewgilinde senin gibi zewkliymiş bence:)güle güle tak..

Unknown dedi ki...

Begenenlere de,begenmeyenlere de tesekkurler. Cok ovmeyin, simariyor :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...