19 Kasım 2008 Çarşamba

Pixie'nin soruları

Resim altı(Üst sıra) : Chloé , McQ, Moschino , Topshop

Alt sıra : River Island,Dorothy Perkins,Burberry,DKNY,Marc by Marc Jacobs














Başlamış olduğum cadıya sorun bölümü, sizden gördüğü ilgi sayesinde sanırım devamlı olacak. Daha Larien'in cevabını henuz vermişken Pixie bugün bizlere iki soru yoneltmiş, ben sorulara dokunmadan onun ağzından buraya aktarıyorum:


1.Metrocity Dorothy Perkins'te güzel topuklu ayakkabı çeşitleri oluyor ama diğer mağazalarda göremedim (Avrupa yakası için konuşuyorum), Karşı tarafta var mıdır bu ayakkabılardan? Bilen? Gören?

2.Birkaç senedir tam içime sinen siyah, klasik, diz hizasında, düzgün kesimli ama sıradan olmayan, kumaşı uyduruk olmayan! bir palto bulamadım.. Zara'dan 2 model gördüm ama ehhh yanii... Sizden tavsiyeler efendimmm? :)



Benim ilk soruya vereceğim cevabın çok yardımı olamayacak. Avrupa yakasında Cevahir AVM ve Nişantası'na bakmışsın anladığım kadarıyla Suadiye ve Ümraniye'deki Topshop (0 216 5251111) mağazalarında Dorothy Perkins ürünleri var mı emin değilim, bilenler konuya bir el atsın lütfen :)


Diğer soruya gelince; aradığın palto, her zaman giyebileceğin, uzun süre giyeceğin için de seveceğin bir şey olmalı ve bazen sıkıcı olmayan klasik parçaları bulmakta gerçekten zorluk çekildiği doğru. Benim de siyah palto ile ilgili geçen kış basıma gelen bir şeyi aktarmak istiyorum, Nişantası'nda Akkavak sokakta Evici diye bir mağaza vardı (Simdi kapandı :( ), bazı yabancı markaların sezon sonu ürünlerini uygun fiyata satıyordu, ben de çok güzel siyah balon kollu ve acaip sevimli Marc by Marc Jacobs bir palto beğendim fiyatı 350 tl civarındaydı, bana da cuk oldu ve çok yakıştı. Ben düşüneyim dedim çıktım ama paltoyu aklımdan çıkartamadım, bir hafta sonra gittiğimde, palto tabi ki yoktu, hala kendime kızıp üzülürüm, aradığım siyah palto oydu muhtemelen. Kendimden bahsetmeyi kesersem, Türkiye'de satılıpta, resmini post edebileceğim çok seçenek bulamadım doğrusu, ancak buraya gonderen yabancı websiteleri ve burda satılıp, bulma ihtimalin olan markalardan seçtiğim parçaları post edip seçenekleri genişlettim. Bu aralar indirimler de başladığı için, kriz ortamını da göz önüne alırsak cazip fiyat ve koşullarda bildiğimiz uygun fiyatlı markaların dışında, biraz farkla daha kaliteli markalara da eğer imkanın varsa yatırım yapabilirsin kanısındayım, ciddi bir dolaşmak lazım :)


Senin aradığın özelliklerde, birilerinin ustunde veya unlu markaların defilelerinde gorup hoşuma gidenleri de hem fikir vermesi için hem de görsel olarak içeriği zenginleştirmesi için ekledim.


Bunlara ek olarak, toplu resimdeki Topshop military siyah olanın grisini giymiştim, güzel duruyor, tavsiye ederim. Ayrıca, mağazaları dolaştığımda hoşuma giden bir parça görürsem sana haber veririm diye düşünüyorum. Benden bu kadar, evet kızlar, sizlerin de aklında kalan bu tarz paltoları satan bildiğiniz bir yer var mı?




TFS,Sartorialist,Topshop,Netaporter,Shopbop

9 yorum:

Flame dedi ki...

Carrefourda vardı sanırırm Dorothy Perkins. Öyle kalmış aklımda :)

Adsız dedi ki...

hemen anadolu yakasının modaya düşkün bir elemanı olarak evet dorothy perkins magazası anadolu yakasında carrefur ümraniyede mevcut ANCAAAAAAK biliyorsunuz her magaza bulunduğu muhite ve alım gücüne yönelik ürünler getirdiği için "genelde" pek bir şey bulunmadığını söyleyebilirim. Yine 2. ancak olarak ümraniye carrefıurda bulunan topshop ve zarada genelde bulamadığınız ya da diğer magazalara gitmeyen, gitsede hemen tükenen ürünler bulunmaktadır. Bayagı başarılı şeyler yakalamış bulunmaktayım.Tavsiye ederim.
Siyah palto konusuna gelince benceee tam aradığın şeyi massimo dutti mağazalarında bulucağına eminim. Tam emin değilim ama 2 hafta içinde indirime girmesi kuvvetle muhtemel. bnce satış danışmanlarıyla iyi ilişkiler kurarak indirim vaktinden bir ya da birkaç gün önce seni bilgilendirmelerini rica edebilirsin. Eminim aradığın siyah palto ordaydıı. Zira ben bugun baktıımm ve bayıldım. Bu arada bugn mango kanyonda special event vardı ama pek bi sönük geçiyordu. Attend edebilen var mı?
xoxo
Ezgi

Merve dedi ki...

bu sezon Topshop nisantasında güzel paltolar görmüştüm.. bir de Juicy Couture markasınında güzel siyah paltoları var. Naked,Harvey Nichols da bakabilirsiniz .%30 veya % 50 indirim var su sıralar tam zamanı :)

Adsız dedi ki...

Attend etmek???

Pixie dedi ki...

Sevgili Cadı, öncelikle çok teşekkürler!! :)
Dediğin gibi klasik ama sıkıcı olmayan modeller bulmak cidden zor.
Military tarzda mont-palto kontenjanım dolu olduğu için ben Topshop'u eliyorum. Üst kısımdaki vücuda oturan modeller bana daha uygun görünüyor, diğerleri minyon olduğum için beni daha kısa ve şişko gösterebilir.
Ezgi Massimo Dutti'ye alıcı gözüyle bakmamıştım, en kısa zamanda uğrayacağım.. Ümraniye Carrefour'ı da yazdım bir kenara ;) Çok sağol.

kılavuzum karga dedi ki...

şu yakası fiyonklu modeli çok sevdimmmmmmmm nerde satılıyor acabaa ooo cadı:))

Unknown dedi ki...

Üst sıradan 3. olanı soruyorsan Moschino, Beymen'de olabilir ama Netaporter'de kesinlikle var, alt sırada 2.de Doroty Perkins, sitede var ama burda nerde bulunur bir araştırmak lazım.

kılavuzum karga dedi ki...

aman yarabbim £ 1.025 diyor 3 sezon sonra benim alabileceğim fiyata düşer heralde o zamana kadar fiyonk modası kalırsa alırım :D

Unknown dedi ki...

:(( Öğlen tesadüfen Nişantaşı'na gittim, Yargıcı'nın vitrininde ona benzer biz palto vardı, resim çekemedim ama bir bak istersen, belki hoşuna gider.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...