17 Kasım 2008 Pazartesi

Sen panço giyer miydin?




Hayır giymezdim, hiç olmadı. Taki bunu görene kadar, almış ve henuz havalar iyi gittiği için kalın kazakların arasına fırlatmıştım, sonra Yeliz'in blogunda aynısından edinenin gonderdiği resmi görüp, aa benim de vardı oldum. Uzerinde çok düşünmedim, ancak stylinginde eksik olduğunu söyleyebilirim. Başka bir durumda ( Havanın eldiven giymeye elverişli olduğu durumlarda )uzun deri eldiven (gerçi yok ama ) veya Burberry'deki gibi( Allaam gene mi Burberry :p ) parmaksız, dökümlü yün eldivenlerle kombinlerdim, di mi?


  • Sancho poncho: Zara


  • Jean: Mavi Jeans


  • Botlar: Minnetonka


  • Tunik: Topshop


  • Kolye: Mango


  • İğne: Vivienne Westwood


32 yorum:

Yeliz dedi ki...

bende bunu denedim ama hırka daha cazip geldi:) sana yakışmış, bu arada dün cevahirdeki zaraya baktım pançonun fiyatı 69 YTL'di.

Unknown dedi ki...

Haha, bu konuda söylentiler çeşitli, Nilay 80 demiş, ben başka bir şey dedim sen de 69 ama sen dün baktığına göre, senin ki daha doğrudur, sağol :)

Flame dedi ki...

Çok beğendim keşke bende o mağazaya gidebilsem ve alsam bu pançoyu :(

Unknown dedi ki...

Kalmamıştı sanırım, bakayım varsa ben sana gonderirim, üzülme ama :)

kılavuzum karga dedi ki...

çok benzerini 1.5 ay önce c&a dan aldım 49.95 ytl
botlarla çok hoş durmuş cadı:)

Unknown dedi ki...

Kısa mı görünüyorum,çok fazla trend bir arada mı oldu soruları hafifçe kafamdan geçti ama aldırmadım, tenku Larien. Senin mailin üzerinde çalışıyorum, en azından resim ve sorularını post edip, çözüm önerilerini farklı bir postta yapacağım sanırım en azından başkalarından gelen önerileri de görmüş oluruz;)

kılavuzum karga dedi ki...

süper olur :)) teşekkürler cadı ;)

Brc dedi ki...

güzel olmuş ben beğendim.annemin vardı pançoları eskiden çok modaymış.şimdi söliyimde çıkarsın giyeriz bizde

Sagır Kedi dedi ki...

süpersin ya...Çok sadesin..Panço sana çok yakışmış.Zaten ne giysen yakışıyor:)))

serap dedi ki...

Panço uzun boylular için uygun fakat kısa boylu bayanlat giyince absürt bi görüntü oluyor.

Unknown dedi ki...

Salp yorumu uzerime alinayim mi ? :) Direkte soylesen sorun olmazdi ;)

sprnova dedi ki...

bence nadir giy sen pançoyu , bende öyle yapayım, dolap eşelerken rastlayıp arada giyelim hatta tüm kadınlar böyle yapsın :) ne bileyi vatkaya bile zaman zaman sempatik bakan ben pançoya alışamadım bir türlü..

serap dedi ki...

fotolarda boyunu pek kestirmedim ama kısa değil diye düşünüyorum yani 1.65 var :) ben ben gibi daha kısaları kasdediyorum.17 lerde gezenleri :)

Unknown dedi ki...

1,68cm ile yırttım o zaman ben :p Panço benim için de farklı bir seçim, diyorum ya ilk,kesinlikle yılda 1-2 kere giyeceğim bir seçim olacaktır bundan eminim .

Flame dedi ki...

zülmüyorum peki, şans devreye girecek mi bakalım :) tşk...

serap dedi ki...

1.57 5 kısmı basamamışım klavyede :)

kılavuzum karga dedi ki...

1.60'ım ara sıra panço giyiyorum ve mutluyum kısayız diye bizi niye aşağışıyosunuzki siz şimdi bak ağlarım ama :(((

Unknown dedi ki...

:)) Kendinle barışık ol ağlama, biz öylesine konustuk, ayrıca 1,57 değilmişsin ki :))

kılavuzum karga dedi ki...

3cm le yırttım süperr :)))

Unknown dedi ki...

Bu arada 1,57cm ve altı olanlar da alınmasın lütfen, konustuklarımız kişisel değildir, çok bir anlam yuklemenin manası yoktur :)

Adsız dedi ki...

selaaaamm..yazılarını cook cook severek takip ediyorum.yorum yazmasam da:)bu pancoyla giydiginiz kotu merak ettim.ben de mavi jeans alıyorum ama hep esniyorlar.sadece bende mi oluyor merak ettim:)bir de modeli nedir cok begendim.
p.s.çok yazın ki gun icinde canımız sıkılmasın:)stresimizi boyle atalım..

Unknown dedi ki...

Merhaba Phelis,
Öncelikle yorumun için çok teşekkürler :) Bu pantolon benim ilk skinny jeanlarimden biridir modeli Lindy idi yanlış hatırlamıyorsam, çok sık giymediğim için benim ki o kadar esnemedi, diğerleri hakkında fazla bir bilgim yok. İşim ve programım el verdiğince yazmaya çalışıyorum ama her zaman aynı sıklıkta olamayabiliyor.

Adsız dedi ki...

cadicim botlarindan memnun musun ben de alayim diyorum da emin olamiyorum kisa kahve mi alsam uzun siah mi. bana bir yardim etsen fikir versen ne iyi olur. sebnem

Unknown dedi ki...

Şebnemciğim botlarımdan memnunum oldukça rahatlar ama kullanım kolaylığı ve kombin acısından sanki kısa kahve daha rahat olacakmış gibi geliyor,uzunların kombini biraz daha zor ve iddialılar, yine son karar senin. Ben de bir kısa kahve alacağım umarım bir ara, sevgiler :)

Adsız dedi ki...

ben shebuy.com dan epey ucuza buldum sen de bakabilirsin fakat numarasi konusunda epey kafam karisti 6,7,8 filan diye kodlamislar. bu eger avrupa olculeriyse 38 in 7 ye tekabul etmesi gerek degil mi? ama ya degilse :) bos vaktinde siteye bi goz atip bana yardim eder misin gonullerin cadisi. love u x. sebnem

Unknown dedi ki...

Site shoebuy.com değil mi? Senin yazdığın şekilde çıkmadı,benim yazdığımdan baktım :) Şebnem sen bebeği olacak olansın değil mi, geldi mi bebek? Minnetonka suet olduğu için yayılan bir ayakkabı, genelde true to size ama yarım numara buyukte geldiği söylenenler arasında, bana da hafif buyuk gelmişti .Ben 37,5 -38 giyiyorum ama benimki kaç numara emin değilim, eğer numara hala görünüyorsa evde bakıp, yazarım burdan.

Adsız dedi ki...

evet cadicim ben eksik yazmisim sitenin adini. dogru yere bakmissin, ben de 37.5-38 giyiyorum. sen evdekine bak da haber ver bana bizahmet. ona gore karar verelim. evet en o sebnemim hafizana hayran oldum desem...birsuru kisi yorum birakiyor nihayetinde nasil hatirladin :) evet 3 kasimda geldi bebek her sey cok yolunda.

Unknown dedi ki...

:)) Hafızam fena değildir. İyi olduğunuza sevindim,bebek kız mı erkek mi? Baktım evde, benimki 7 numara, bence sen de 7 ısmarla, hangisinden alcan, kısa mı uzun mu?Ne meraklısın be cadı, bir dur!

Adsız dedi ki...

bebek erkek cadicim:) ay bi kararsizim o kadar olur. 3 farkli model begendim done done bakiyorum secim yapabilirsem soylerim sana da. cook tesekkur ederim yardimin ve ilgin icin.

Unknown dedi ki...

Awww, ne demek :)

fashion in fashion dedi ki...

cadı birsey sormak istiyorum sana. minnetonka aldım ama alt tabanıda suet altı spnradan alıp yaptırılıyomus heralde bir bılgın varmı?

Unknown dedi ki...

Fashion: Ben öyle bir şey bilmiyrum, tabanları lastik benimkilerin.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...