18 Kasım 2008 Salı

Ve nacizane önerilerim












Biraz geç kalsam da, bana kendini yakın görüp, fikir sorarak beni ihya eden Larien için araştırıp bir şeyler buldum. Tam olarak zevklerinden emin olmamakla beraber, genelde benim de giyebileceğim, spor, şık, renkli, minimal,yazlık,kışlık .. vb gibi kombinasyonları bir araya getirdim. Kimilerinde renkler ve materyaller bire bir tutmasa da, elinde olanlar için fikir verebileceğini düşünüyorum, maksat hayal gücünü harekete geçirsin. Örneğin, Ashley Olsen'ın bej rengi bilekte biten botlu kıyafetini ben hem siyah hem de yılan derisi clutch ile kullanmaya uygun bulurken, Natasha Poly ve Eugina Volodina'nın Calvin Klein partisine giydikleri gibi sade ve şık elbiseleri her 3 clutch için de uygun buldum.. gibi.

Clutchlar için seçenekler bulduğum kadar, gorulduğu üzere konyak rengi büyük çantası için de fotograflar buldum, seçtiklerim genelde dar ve sade siluetlerden olusuyor ki, çantanın büyüklüğünü dengelesin.

Son olarak sevgili Larien; tekrar doğum gününü kutlar, akşam çok eğlenmeni dilerim. x

p.s: Bere yazısını unutmadım, yeni görevlerimi bekliyorum :)))))))))
TFS,Sartorialist,amlul,polyvore

7 yorum:

lale kunt dedi ki...

aman yarabbi, bu nasıl bir blogdur, nasıl bir cadıdır, nasıl bir sevgi ve yardım pıtırcıklığıdır bilemedim :))

cadı ne güzel oldu bu köşe. bende de ilk anda vurulup aldığım fakat sonrasında birşeyle kombinleyemediğim kıyafet sürüsü mevcut.
sana sorarım artık..
ama bu postta da bir yemek yakma vakası yaşanabilir, dikkat derim ben :))

Unknown dedi ki...

Hahhah olayı seviyorum, fashion is my passion, ne klişeyim :p

kılavuzum karga dedi ki...

cadıcım çok çok çok teşekkür ederim hem doğumgünü dilekleri için hemde uğraşıp bana fikirler sunduğun için gerçekten cok işime yarayacak ve eminim yalnızca benim değil herkesin severek takip edeceği bir köşe olacak
olsen in kıyafetine benzer parçalarım olacaktı haftasonu gezmemde yılanderimle kullanıp yorumları bildireceğim size teşekkürlerrrr :)))

Unknown dedi ki...

Rica ederim :))

Adsız dedi ki...

Bu post larien'e yazılmış ama eminim hepimize biraz faydası dokunacak. Teşekkür ederiz bizim gibi müdavimlerinle bilgilerini paylaştığın için. Ve bence gerçekten harika bi zevkin var :))

gina

Unknown dedi ki...

Larien'e diyeyim, siz anlayın :)) Eminim herkes kendine gore bir şeyler bulacaktır, siz de ustunuze alının, çekinmeyin,ona hitap etse bile tabi ki genele yazılmış bir yazıdır ;)Çook teşekkürler. x

Adsız dedi ki...

bence cadılıktan melekliğe yükselsin. demek meleklerinde cadıları olabiliyormuş.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...