17 Kasım 2008 Pazartesi

Wishlist Meowember


Bu ay da beğendiğim bir şeyler var tabi ki, olmaması mumkün değil zaten. Onumuzdeki ay yılbaşı olduğunu da varsayarsak bazılarına! fikir vermek için yararlı olabilir :p İlk sıradan başlıyorum, blogumun olmazsa olmazı Marc Jacobs'tan Marc by Marc Jacobs fiyonk detaylı bilezik, onun altında Halloween geçmesine rağmen, benim gibi dantel diye ölmuyorsanız, trendi farklı ama özgün bir şekilde uygulamak için Shu Uemura'dan Premium Black Gown takma kirpikler ( Hala haberi olmayanlar için, bu markanın kirpik kıvırıcısı muhteşem), yine Marc Jacobs'tan Victoria Beckham üzerinde görülen dünya şirini kalplerden oluşan elbise, Resort koleksiyonundan . Grafik desenli tisörtlerin tavan yaptığı bu sezonda kuçukluğumuzun çizgi filmi My Little Pony 'i anımsatan bu sevimli tisortte Luella'dan geliyor. Bu ayın tek çantası YSL Muse Two, kimilerinin gunluk ve modern Birkin diye tanımladığı bu çanta, evrak çantası tarzında çantaların sıkça görüldüğü bu gunlerde ( Hatta bunun gibi beğendiğim bir tane daha var, PS1, ayrı bir post konusu olacak, çok yakında ;) ) gri, siyah, bej ve mavi renklerinde, iki ton olarakta bulunmakta.


Listenin en bütçe dostu parçaları, alt sırada Topshop'tan geliyor. Sevdiğim bir figur olan baykus baskılı tunik/tişört, kult video oyunu Pacman'i yeniden hatırlatan, başarılı sırt dekolteli Alice McCall'ın Topshop için tasarladığı bu elbise bu ay benim gonlumü çalıyor. Son ama kesinlikle alınası Kate Moss for Topshop Christmas koleksiyonundan, Vivienne Westwood defilesine, YSL ayakkabılarıyla giydiği panter baskılı ve satısa çıktığı gun çok kısa zamanda tukenen, artık karaborsada bulursanız sanslı olacağınız elbise de bu ayın en son parçası.

14 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

listeden hiçbirşey beğenemedim bugün :)

Unknown dedi ki...

Ok :)

Flame dedi ki...

Marc Jacobs kalpli elbise eminim çok yakışır Cadıcım sana. Hemde victoriadan daha çokkkk

Unknown dedi ki...

Flame, neler diyorsun sen öyle :)))Dediğin hoşuma gitmedi desem yalan olur. x

derya dedi ki...

sırtı pencere dekolteli topshop elbise çok güzel:)))
ancak ankara'da göremedim:((

sprnova dedi ki...

güzell.. özellikle alt sıradakiler..
ve elbette marc jacobs rulazz :)

serap dedi ki...

viki benim için insan ötesi o ne giyse almak istiyorum.Eee bütçe sarsıntısı :))

Unknown dedi ki...

Fk o elbiseyi İstanbul'da bile bulabileceğimi sanmıyorum çünkü Topshop'un Alice McCall, Emma Cook, Unique.. gibi özel koleksiyonları buraya ne yazık ki gelmiyor,ben de wishlistlerimi sadece Tr'de bulabileceğimiz şeyler olarak sınırlamıyorum. Belki Londra'ya giden birisi olur,alıp getirir, belki ebay'de bulurum,belki, belki.. hehehe :)

Unknown dedi ki...

@ Supernova,he does, doesn't he? ;)

derya dedi ki...

tr'deki ürünlerle sınırlama lütfen. sınırlasaydın bu elbiseden haberim olmazdı:)
topshop'un sitesine baktım bu arada türkiye'ye gönderimleri yok. topshop çalışanlarına yardımcı olabilirler mi diye sormak ve amsterdam'daki bir arkadasıma rica etmek gibi yolları denicem.
aşık oldum elbiseye:(

Unknown dedi ki...

Evet gondermiyorlar, alırsan haberdar et beni de. x

dodi dedi ki...

topshop elbiseye ben de bayıldım!bi şekilde bulmanın yollarını arıyorum şu an...acaba ist deki topshop görevlileri gelecek olan koleksiyonlardan haberdar mıdırlar??bi ihtmal gelecek midir çünkü ben bir adet alice mccall elbisesi gördüm gelmiş olan-ama beğenmedim hiç duruşunu-..

Unknown dedi ki...

Hmm sansımız olabilir mi diyorsun, ben de bir kesif gezisine çıkayım bu hafta sonu, belki tesadufen bulurum.

dodi dedi ki...

dünkü gezimde 2 adet farklı ebatlarda topshop dükkanı gezmiş ve hiçbir ize rastlayamamış olmakla beraber rastgele diyorum cadıcım, hafta sonu da bakınmakta fayda var...
bulursan bizlere de haber et :)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...