28 Kasım 2008 Cuma

Yeni işbirlikleri


Gun geçmiyor ki marka tasarımcı işbirliklerine yenileri eklenmesin. Alınan haberlere göre, Karl Lagerfeld, Stella McCartney, Roberto Cavalli, Victor&Rolf, Comme des Garcon'un sıralarını savmasıyla H&M'e koleksiyon yapma sırası İngiliz tasarımcı Matthew Williamson'a geldi. Pucci moda evinin eski tasarımcısı Williamson'ın koleksiyonu görücüye ilk kez 23 Nisan 2009'da çıkacak ve Mayıs'ta mağazalara dağılmış olacak. Romantik, uçarı ve renkli kıyafetlerin tasarımcısı, benim de ara ara kendime yakın bulduğum Williamson'un yaz sezonu için doğru bir tasarımcı olduğunu düşünüyorum.


Diğer bir işbirliği de bu işe iyi alışan Target ve McQ by Alexander McQueen'den geliyor. Alexander McQueen'in daha uygun fiyatlı ve genç markası McQ'dan Mart 2009'da satışa çıkması beklenen koleksiyonda en pahalı urun 129,99 dolardan satışa sunulacak ve ince kazaklar, skinny jeanlar,balon elbiseleri içerirken, siyah poplin trençkot, smokin ceketi, tek omuzlu colorblock elbisenin imza parçalar arasında olacağı gelen duyumlar arasında.


Farklı ve asi tarzı, eğlenceli grafik tshirtleri ile benim de çok beğendiğim markalar arasında olan McQ, eminim dolabımda bulunmasını isteyeceğim parçalar sunacaktır, unutmadan ekleyeyim McQueen'in bu koleksiyon için ilham kaynağı İngiliz rock grubu The Duke Spirit'in solisti Leila Moss.
Son olarak, resimdeki ayakkabılar koleksiyondan değil, bay Louboutin'den ;))

Amerika'daki arkadaşlarım!! Yeni görevleriniz için hazırlıklı olun :)))

Racked

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Cadıcım bu ay post rekoru kırmışsın. Bizim için çok çalışmışsın. Teşekkür ederiz :))

gina

Unknown dedi ki...

Keyifle yaptim, rica ederim :)

Adsız dedi ki...

aralık ayında marc by marc jacobs akaretlerde foto cekimlerinde karsılassak diyorum sonrada vitrini biz süslesek :)
uzay

Unknown dedi ki...

Bana da dün davetiye geldi, hatta post yazıcam onunla ilgili, neden olmasın :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...