5 Ocak 2009 Pazartesi

Booo


Kimseyi meraklandırmak değil amacım, küstüğüm falan da yok, öyle izin verdim kendime :) Yeni yılı karşılarken ne giydim resimleri ile başlamak istiyordum, yazısı hazır ama resimler yüz kapatma hikayesinden henuz post edilecek formatta değil ancak yarın olacak sanırım. Her zaman istediğimiz şeyler olamıyor değil mi? Beklemede olduğu için her sey kayıtlı, yarın 31 Aralık'taki son yazımdan sonra görebilirsiniz. Bu sırada moda dunyasında hayat devam ediyor tabi:


  • İndirimler gırla, bir şey almamak için kendimi eve kapattım, önce dolaptakiler bitecek! Beymen, Harvey Nichols, Zara, Topshop.. ne isterseniz emrinize amade yeter ki paranız olsun,

  • İki favori modelim Gisele Bundchen ve Kate Moss Versace S/S 2009 reklam kampanyalarının yüzü oldular, ilanlar güzel ancak ikisini beraber görmektir dileğim,

  • Bahar kampanyaları demişken, tüm dergi, blog, sitelerde.. ilkbahar- yaz trendleri incenlenmeye başlandı, çok heyecanlı bir şeyler yok bana göre, ben de bir şeyler yazarım ama havalar o kadar kötü ki içimden gelmiyor, pek yakında ( Umarım ;))

Showstudio

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Şükür kavuşturana :)

Unknown dedi ki...

:)) Yılbaşı resimleri de geliyor bugun, stay tuned !

kılavuzum karga dedi ki...

bu fotoğraf kimin reklam kampanyasının bir ürünüdür bilmem ama çok başarılı buldum:))

ayrıca pazar günü optimum outlet alışveriş merkezinde kuzenciğimle alışverişteydik fiyatlar gerçekten outlet:) ne aldım derseniz inşallah spora başlayacak olan kendim için No Fear dan eşofman takım aldım 20 ytl ye geldi:)) nine westten de cici bir çift ayakkabı aldım 49.90 a:)) gidin görün derim:)

Unknown dedi ki...

K.K: Ben de çok beğendim, çok güzel bir site bu,acaip fotograflar var. Ünlü fotografcı Nick Knight önderliğinde online moda yayını yapan öncü bir site. Bu fotograf "let there be light" isimli projeden. http://www.showstudio.com/project/lettherebelight#30919

Spora başlaman süper, tamamı gelir umarım.Cicilerini güle güle eskit.

Adsız dedi ki...

arada olur böyle dönemler:)

WINNY LI dedi ki...

Thanks for your comment Moda Cadisi!
You write a interesting blog (Smile) !!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...