12 Ocak 2009 Pazartesi

Cumartesi









Herkese günaydın :) Bu postu aslında dün yapacaktım ancak annem ve kardeşimin ziyareti , "The Other Boleyn Girl" in tvde oynaması planlarımı değiştirdi. Ben bu tarz monarşi, ihtiras, aşk , nefret, iktidar.. filmlerini pek severim hele kral Henry favorim, biliyorsunuz "The Tudors" hayranı olduğumu da daha önce söylemiştim.Bu filmi çok beğendiğim söylenemez, siz sevmiş miydiniz? Bugun önemli bir gun bloga yeni bir boyut daha katıp, uzun süredir düşündüğüm ingilizce özet yazma işini de hayata geçireceğim, wooo hooo!!!


Kıyafetime gelince, bunu cumartesi gecesi giydim. 360'da yenen yemek, sonrasında Istanbul Street Style'in 70'ler de Manchester'da Sex Pistols, New Order Joy Division la başlayıp, efsanevi kulüp Haçienda'nın kapanmasıyla son bulan Madchester devrine gonderme yapan bir geceydi. 24 hour party people'ın en sevdiğim filmlerden biri olmasına rağmen, benzer etkiyi gecede hissettim diyemem, zaten kısa bir zaman kalıp The Hall'de Fred Everything'i dinlemeye gittik:

  • Tshirt: Catwoman H&M (Sevgili Paris'ten almıştı, ilk kez giydim)

  • Etek, toka: Topshop ( Eteğin rengi ve düğmeleri çok şeker değil mi?)

  • Botlar: Zara

  • Çanta: Marc by Marc Jacobs

  • Aksesuarlar: Küpe H&M, gümüş bilekli Tiffany&Co., gerisi Atlas Pasajı,yüzükler yine Istiklal Caddesi'nden çeşitli yerlerden)

  • Çorap : Calzedonia


In english: Hi everyone :) This is the first post of Moda Cadısı goes global :) I have been thinking about writing in english quite some time so the time has arrived.

This is the outfit I wore on saturday night. We had dinner at 360 restaurant, which I like very much, then we hit Istanbul Street Style website's party which referred an important punk era from 70's started with Sex Pistols, New Order, Joy Division and ended with the closing of legendary club called "Haçienda", I am sure there are many people who have seen 24 hour party people, which is one of my favorites. Later that night, we also went to "The Hall" club and listened Fred Everything.

  • Tshirt: H&M (It's a gift from my boyfriend from his last Paris visit)
  • Skirt& hair bow: Topshop ( I love the colour and the heart shaped buttons)
  • Boots: Zara
  • Bag: Marc by Marc Jacobs (From special items collection)
  • Bracelets and rings: Silver bracelet from Tiffany & Co., the rest is from different shops from Istiklal street.

45 yorum:

Unknown dedi ki...

Cadı; bu tarz etek seni olduğundan kilolu gösteriyor haberin olsun ya da fotoğrafın azizliği de olabilir

Buarada bütün bir hafta yurtdışı moda bloglarını inceledim, Türkiyeden de sadece ingilizce yazılan çok başarılı moda blogları var ya da avrupai diyim. Bence yerinde bir karar vermişsin ben sana daha önce söylemiştim artık yurtdışına açılmalısın diye:)bir de fotoğrafları düzeltsen:)))

Unknown dedi ki...

:) Böyle kabul etsinler beni kötü resimli blogger olayım yaa nolcak hahaha :) Ben o bahsettiğin bloglardan Nil ve Hande'nin kini beğeniyorum.

serap dedi ki...

missred's dıary sana katılıyorum bloglar biribiri ile benzerlik gösteriyor.ama türk çe çok iyi bloglarda var.bunlardan biri simge kurban ın blogu.yabancı bloglardan çeviri yapanlardan degil :) çogu bloglar öle gülüyorum onlara.

Unknown dedi ki...

Sonuçta kaynaklar benzer olduğu için, içerikte benzer oluyor o biraz kaçınılmaz. Yalnız bugun Simge'nin bloguna gireyim dedim, nedense virus uyarısı çıkıp kapandı, ilginç.

Unknown dedi ki...

ben de onlardan bahsediyodum zaten cadı:) bir de lookbook ve chictopia gibi sitelerde de Türk arkadaşlara rastlamak mümkün, hatta 15-16 yaşlarında modayı sıkı takip eden arkadaşlardan bahsediyorum. Şunu da sormadan edemicem chictopia da her 3 kişiden 1 inde chanel çanta var, yurtdışında çocukların bile omzunda nasıl olabiliyor bu çanta?:)))):((((

Styleseeking Zurich dedi ki...

Türkce bloglari okumak cok büyük bi zevk benim icin, hem bu sekilde bira da Istanbul özlemimi gidermis oluyorum. :)

Bu kiyafet cok hosuma gitti, bence seni hic de kilolu göstermiyor, zaten bacaklardan belli zayif oldugun. rengi de cok hos etegin.

Nesli

Unknown dedi ki...

Ben o 16lıklara denk gelemedim, farklı şeylere bakıyoruz belki de. Ben de nasıl oluyor bu Chanel'e sahip olma işi bilemiyorum, bilen varsa bana da anlatsın :)

Adsız dedi ki...

etekten bende de var severek giyiyorum..güle güle giy sık olmus :)

Adsız dedi ki...

ilk defaa ailenden bahsediyorsun
onların modayla ilişkisi nasıldır :)
etek süperrooo :))

Unknown dedi ki...

Nesli: Teşekkürler :)
Merve: Süper etek değil mi, sen de güle güle giy!
Uzay: Çok teşekkürler.Ailemin moda ile ilişkisi, normal boyutlarda, sanırım ben genetik bir deformasyondan dolayı onların tüm ilişkisini kendimde toplamışım :))

Unknown dedi ki...

Bloglarla ilgili son bir yorum daha; mevzu eğer özgünlükse bence burda Moda Cadısı diğerlerinden ayrılıyor çünkü ben bilmem ne ödüllerinde ne giyilmiş, bilmem ne premier inde ne giyilmiş, bilmem ne markasının reklam çekimleri nasılmış tarzı yorumdan çok haber nitelikli blogların hepsinin aynı olduğunu düşünüyorum ve açıkçası bana sıkıcı geliyor bir yerden sonra. Ben daha streetstyle blogları, gerçek hayatla modayı birleştiren blogları, kendi tarzını da az çok bize hissettiren ve dolayısıyla bu konuda yorum ve tartışma ortamı yaratan blogları seviyorum.

ZET Fashion dedi ki...

Ben filmi beğenmemiştim ama, diziye bayılıyorum! Henry benim de favorim :)
Etek süper olmuş düğmeleri çok tatlı.

Unknown dedi ki...

Missred: Ben de seni seviyorum :))

Adsız dedi ki...

yaaa :(((( inanamıyorum bizde cmt gecsi 360 daydık ve ben bu t-shirt u görsem kesin kesin hatırlardım. Sevgili cadı nasıl kacırdım ki seni tüh tüh :( etek süper özellkle bu model bu renk, ama bacaklar uzun olacak baska yolu yok :)
Sevgiler
mel

Unknown dedi ki...

Mel: Ucuz atlatmışım :))))

Fashioncholic Girl dedi ki...

biraz önceki yorumlardan kalma olcak ama o chanel çanta aklımı ciddi karıtırdı açıkçası sonuçta türk olarak "15-16 yaşlarında modayı sıkı takip eden " kişilerden biri de benim ve "kıskandım" :)

Adsız dedi ki...

Hi,hi there! Çok tatlı olmuşsun yine:) Eteğine, botlarına ve catwoman tshirt'üne bayıldımmm!
16lık kızların Chanel çanta kullanması mevzusuna gelince... Yeni nesil çok felaket, ben daha geçen oturduğumuz sitede bir kızın okul üniformasının üstüne Moschino messenger çanta takmış olduğunu gördüm. Bizim zamanımızda tazmanya canavarlı,kedili,köpekli çantalar vardı şimdi liseli ortaokullu kızlarda moschino,gucci fln:)...Çok özenti görünüyor ama.
Tekrar Chanel çanta mevzusuna dönersem, Karl Lagerfeld Chanel çantaların 50.yılı için çok ünlü bir mimardan da ilham alarak(adını hatırlamıyorum) süper çantalar tasarlamış, görmeyenler görmelii!

Unknown dedi ki...

bknz: yaş 16
http://lookbook.nu/look/19134-The-boy
bknz : yaş 17
http://lookbook.nu/look/7125-All-Black
bknz: yaş 10 (en komiği de bu)
http://lookbook.nu/look/39665-Granny-Me

bunlar annelerinden alıyor herhalde ama annemin 2000-3000 tl.lik çantası olsa vermezdi ki bana:)))

Unknown dedi ki...

Wow, eğer gerçekse o çantalar harbi sinir bozucuymuş :( Yalnız 10 yasındaki bir felaket demek istiyorum, kızım git Barbie lerle falan oyna o çantayı da ver bakiim bana demek istedim :)) Bu arada geçen gün ekşi sözlükte benim sevgili ilkokulda sınıf farkı yaratan şeyler diye bir konu başlığında okumuş, ben bulamadım şimdi, çocuklar eski nikelardan istiyorlarmış onlarda artık vintage tabi, sadece ebayde bulunuyormuş anne babalar ordan alıyormuş falan.. durum vahim yani :)

Stilcatcher dedi ki...

Cadı, dün gece ben de izledim Boleyn Kızını.Kitabı daha iyi idi.Yalnız kıyafetler nasıldı ama?Onların günümüze uyarlanması şöyle minili filan pek romantik olur bence.
Bi de şu çanta meselesi var ya Chaneller filan 16 yaşında hani, çakmadır diyecem ama değil diyeceniz , o zmana diyecem ki şimdi Chanel kullanıyorlarsa çalışıp para kazandıktan sonra ne kullanacaklar?Tatminsiz bir yığın genç topluluğuna merhaba:)

Nil dedi ki...

Sadece ne kadar güzel gözüktüğünü yazmak için giriyim dedim bir sürü konu başlığı gördüm zevkle de okudum :) Güzel olmanın dışında kıyafetin gittiğin partiye oldukça uygun düşmüş bence. ayakkabılar çanta!-pek bir beğendim- ve üzerine geçirdiğin t-shirt le punk ruhunu ve kendi tarzını çok güzel birleştirmişsin. Ben de seninle başlayan güzel Türk moda bloglarının olduğunu ve arttığını düşünüyorum. Gerçi daha 1 ay olmadı ben başlayalı ama senin beğendiklerin arasında olmak da beni çok mutlu etti teşekkür ederim cadıcım :) ayrıca artık İngilizce yazmaya başlaman harika olmuş bunca güzel post daha büyük kitlelerle buluşucak ne güzel:)

Unknown dedi ki...

Bu arda Ilgın, çok teşekkürler :)
Itır kıyafetler hoştu tabi o yeşil tonu falan süperdi ama o kafadakileri beğenmedim. Ben zaten sadece o elbiselerden giymek için zaman makinesi olsa o döneme bir gidip geleceğim :)
Nil: Söyleyecek kelime bulamıyorum, çok şekersin :)

Laura* dedi ki...

I didn't know your blog!!! Love your outfit!!!

Adsız dedi ki...

Ingilizce yazma fikri cok dogru bir karar-ben de bir zamanlar arada bir Ingilizce yazmaya baslamistim, guzelde gidiyordu ama sonra nedense unutulup gitti o karar.Belki seninle birlikte yeniden ilham gelir :)

Adsız dedi ki...

Bu arada MissRed benim bloguma atifta bulunmus sanirim:) Uzerime alinmak istemedim ama son yazdigim yazilardan sirasiyla bahsedince alinmak zorunda kaldim :) Hic birsey yazmamam gerekir aslinda-kisisel tercih meselesi bu ama blogumu yanlis kategoriye eklemis-duzeltme yapmak istedim. Benim blogum haber nitelikli bir blog degil-dikkat edilirse her fotografin altina mutlaka kendi yorumumu da ekler-ne dusundugumu-elestirimi de yazarim. Haber nitelikli bloglar sadece haber yapar-ben kendimden birseyler katarim. Hem sadece kim ne giymis ya da marka haberleri olmaz benim blogumda, gozume hos olan-begendigim herseyi arsivliyorum-en onemlisi de bunu kendim icin, severek yapiyorum. Blogumu sIkIcI buldugu icin uzgunum, ama herkesi memnun etmek zor...

Adsız dedi ki...

cadıcım üstüne mont ya da ceket olarak ne giydn merak ettim.
ama çok begendim bu konsept etekler çok hoşuma gidiyor.

eso dedi ki...

cadıcım çok gözalıcı olmuş ayrıca hiçte kilolu falan çıkmamışsın ayrıca o teenage kızların çoğuda taklit çanta kullanıyo anlayabildiğimi düşünüyorum disco topu gibi dolanıyorlar.bide o çantalarla eşlik eden amy winehouse krepeli saçlar off ya neyse boleyn kızını izlemedim ama kitap güzeldi ben ikisini birarada yapamıyorum ya hayalgücümde kalıcak yada realitede cadıcım.koku filmindede kitabı okuduktan sonra hayalkırıklığı olduda.hafta sonu bende dvd de will smıth in the pursuit of happyness(umudunu kaybetme)filmini izledim bayıldım cadı ya enfesti izlemeni tavsiye ediyorum

Fashioncholic Girl dedi ki...

salincakta iki kisi'nin blogu bence gayet güzel :) Moda Cadısı da ingilizceyi ekleyince çok spr olmuş :) artık ne diyelim ... başarılarınızın devamını dilerim ;)

Unknown dedi ki...

sanırım bir tesadüf olmuş, şimdiye kadar salıncakta 2 kişinin blogunu inceleme fırsatım olmadı. Lütfen kimse alınmasın kimseyi ima etmedim hele salıncakta 2 kişiyi hiç ima etmedim çünkü blogunu bilmiyorum:(((

Unknown dedi ki...

bir yanlış anlaşılma daha: ben Cadı'ya kilolu demedim ki, herkesi daha zayıf ya da daha kilolu gösteren kıyafetler vardır, olduğundan kilolu göstermesi o kişinin kilolu olması değildir ki!

Unknown dedi ki...

Laura: Thanx :)
Salıncak: Sanırım tesadüf olmuş ben Missred'in özellikle senin blogunu kastettiğini düşünmüyorum, ayrıca ben de seviyorum senin blogunu :)
Ezgi: Çok teşekkürler, siyah Mango suni kurkumu giydim.
Eso: Çok sağol,kitabını okumak belki de daha iyi, Koku'da aynı şeyi ben de hissettim, kitap inanılmazdı.

Son olarak Missred, ben zaten kilo mevzusunu dikkat ettiysen üzerime hiiiç alınmadım :)

lale kunt dedi ki...

ayol kilo kiiiiim cadı kim demek isterim :)

lale kunt dedi ki...

bir de 'salıncakta iki kişi kiiiiim sıkıcı olmak kim?' diyeyim, tam olsun :))

serap dedi ki...

salıncakta iki kişi en sevdiğim bloglar arasında.bir sürü blog var.herkez zevkine uygun olanı bulup fanatiği oluyor.Çeviri olayına gelince görsel alınabilir esinlenmekte normal ama ben bazı bloglara bakıyoorum bire bir çeviri.okadarıda fikire saygısızlık.ingilizce bilenin az olduğunu düşünüyorlar herhalde :)

Nur dedi ki...

first of all, that's a fantastic t-shirt..
god bless your bf ;)

and thank u so much for writing in english..

did i mention before i love your blog?

Unknown dedi ki...

Yes god bless him :)
Thank you soo much Amplified x :)

Adsız dedi ki...

Herkese Merhaba, öncelıkle moda cadısını üstün emeğinden ve de süper zevklerındne dolayı kutlarım.
ikinci olarak ben de bır blogum oldugunu duyurmak ısterım.
www.diaryofbeauty.com
ben de kendımce birşeyler yapmaya çalışıyorum..iyi ilerliyor muyum,ne ekleyıp ne çıkarmalıyım hakkında benimle yorumlarınızı paylaşırsanız cok sevınırım.

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, sitende başarılar :)

Adsız dedi ki...

Ben hala bu teenage girl mevzusundayım allahım:) Bir bloga denk geldim ve paylaşmak istedim, designer çantalar ve ayakkabıların çıtçıtlarda çok abes durduğunu düşünsem de zaman zaman bu blogtaki kıza hayran kaldım, annesinin resimleri de var ve şahane bir vintage kolleksiyonuna sahipler. Azzedine Alaia ayakkabıları yürütülesi:)))

http://seaofshoes.com/

Unknown dedi ki...

Ilgın:Seaofshoes a ben de bakıyorum ara sıra, kızın 17 yasında ve tum bunlara sahip olmasına ne diyorsun, ayakkabılarına bayılıyorum mesela Lily Donaldson postumda yazdığım Givenchy lerden bile var, hatta çok rahatsızlarmış ama olsun diyordu :)) Giyimi farklı ama her zaman sevdiğimi söyleyemeyeceğim, çoğunlukla yasından büyük giyiniyor.

Adsız dedi ki...

Cadı inanılmaz sevimli ve de cool bi kıyafet, bayıldım

Adsız dedi ki...

Tabii canım yaşından çok büyük giyiniyor,senin Givenchy'lerden de vaaar eveeet:), evin dekorasyonu fln da çok hoşdu, bu yaşda bütün bunlara sahip olması çok iyi birşey değil aslında...Bu kız 25ine geldiğinde bir Louboutin ayakkabıya sahip olmak onun için hiçbirşey ifade etmiyor olacak, herşey zamanında yaşanmalı, çok da fazla abartmamalı yani ...:)

simla dedi ki...

ya burada çok güzel bir muhabbet dönüyor. Öncelikle Modacadısı ben senin bloğuna cidden bayılıyorum... Ayrıca salıncakta 2 kişide süper!!!
Şu çantalara gelince o kadar moda moda, trend giyim kuşam derdindeyim ama henüz bir Chanel'im olamadı valla:( sadece bir LV kurtarabildim şu hayattaa::((((

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Simla, ben de senden çok farklı değilim bakalım 2. el falan bir Chanel'im olacak mı,merak içersindeyim :)

Unknown dedi ki...

b u pozların resimlerin doğallığına bayılıyorum ya harika bir site gerçekten her resim farklı farklı sıkmıyor insanı bakmak harikasın canım yine bayılıyorum sitene

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...