8 Ocak 2009 Perşembe

Bir model, bir tarz: Lily Donaldson

Versace S/S 09

Gucci S/S 09





























Bloga başladığımdan beri modellerle ilgili daha çok yazı yazmak isteyip başaramamak içimde hep yer etmiştir. Burda belli edemesem de aralarında çok beğendiğim,izlediğim ve bir nevi "girl crush" yaşadığım pek çok özel ve güzel kız var. Güzelliklerinin yanı sıra, moda dünyasındaki önemleri, yetenekleri, başarıları ve kişisel stilleri ile de beğenimi kazanıp burda olmayı fazlasıyla hakediyorlar. Bu konuya eğilmek için 1 yıldan fazla bir zaman beklesem de, tembelliğe son verip, bundan sonra beğendiklerimi sizlere işleri ve tarzları ile tanıtmak benim yazar olarak kendime verdiğim bir ödevdir :))

Bu özene bezene yaratılan kızların aralarından seçim yapmak bayağı zor olmasına rağmen, bu dizilerin ilk konuğu uzun zamandır radarımda olan İngiliz Lily Donaldson olacak. Insanda sempati uyandıran ismi, modellerin kaçınılmazı uzun boyu ve ince fiziği, porselen teni, kocaman mavi gözleri ve cool duruşu ile top 5 sıralamamda vazgeçilmez bir yeri vardır. Doğal güzelliğinin yanısıra Lanvin, Karl Lagerfeld, Chanel, Gucci, Anna Sui, Alexander McQueen tüm önemli markaların defilelerinin onsuz olmaması, 2009 yılı içersinde Gucci Cruise ve S/S 09, Burberry Prorsum reklam kampanyaları ile de sık sık karşımıza çıkacak olması bilmeniz gerekenler. Babasının fotografçı olmasının etkisi var mıdır bilinmez ama kendisi Vogue, Numero, I-D.. gibi önemli dergilerin editoryal ve kapaklarının da aranılan ismidir. Portfolyosunu görmek ve daha fazla bilgi için ajansı olan IMG tıklanabilir.




Başarılarından biraz kafamızı kaldırıp, günlük hayattaki Lily'e bakarsak rahat, sade, kesin çizgilere sahip ama etkileyici stili ile benim favorilerimdendir. Siyah, gri, beyaz.. gibi klasik ve notr renklerle zorlamadan iyi ve seksi görünmesini bilir. O fiziğe sahip birinin kötü görünmesinin zor olduğunu kendime ve sizlere itiraf etsem de, model dünyasında bile özensiz ve kötü giyinen o kadar çok insan var ki şaşırırsınız. Biker botları, skinny jeanler, küçük deri ceketler, gri, beyaz basic tshirtler, siyah tayt , smokin ve blazer ceketleri abartsız tarzının vazgeçilmezleridir.


Lily'den sonra daha çoklarını yazmak dileğiyle, blogumla ilgili bir noktayı daha hayata geçirdiğim için duyduğum manevi huzurla sizi, onun herkese örnek olması gereken tarzıyla baş başa bırakıyorum.


p.s.: RSS takip edenler kusura bakmayın bir teknik hatadan dolayı bu yazının abuk subuk halini okumak zorunda kaldınız :)


p.s1: İlham alın kösesindeki Nicole Richie ve Lily'nin de sahip olduğu Givenchy ayakkabılar uzun süredir nerde? Tabi ki wishlist'im de... :)
Tfs, snap,operamystyle

20 yorum:

Adsız dedi ki...

bncce cok daha tarz giyinen modeller var ben cok begenmedim cadicim
eda

snagis dedi ki...

Bu kadar zayıf nasıl olunur?? Hadi geçtim birazcın nasıl zayıf olunur çok hoş havası olan bir model gerçekten

Unknown dedi ki...

Eda: Evet var, onlara da sıra gelecek, ben kızı da beğendiğim için ona öncelik tanıdım, ama var derken mesela Agyness Deyn'i kastetmiyorum ;)Onu sevenler de olduğunun farkındayım, belki ona da bir ara sıra gelir :)

Unknown dedi ki...

biri Agness mi dedi?:))) ne zamandır agnessle ilgili bir dosya hazırlamayı ben de düşünüyorum onu çok seven biri olarak:)ama bir türlü topladığım kaynakları birleştirme fırsatı bulamadım. Lily Donaldson'a gelince fotoğrafları gelişigüzel mi koydun yoksa kendi zevkine göre seçtiğin kıyafetlerinden mi bir demet sundun bizlere bilmiyorum ama ben stilini çok beğendim, dediğin gibi abartısız olup nasıl bu kadar ilgi çekici ve şık olunur gösteriyor bize.

Unknown dedi ki...

Nerdesin sen Missred, göremiyorum seni ne zamandır? Fotografları seçtim, tabiki çok daha fazla kaynak var ve başından beri böyle bir yazı yazamamamın sebebi de bu,araştır,seç uzun iş :) Stili konusunda aynı fikirdeyim, kız şahane, gerisi bahane :)

zui dedi ki...

Agyness'in eline kimse su dökemez şu an gibi gelio bana
görmeyeli uzun zaman oldu bekliyorum hadii:]

ZET Fashion dedi ki...

Cadi acikcasi ben o kadar da farkli bulmadim. Zaten bir cok insan bu tarz giyiniyor sen galiba cok zayif seviyorsun. Ama Agyness, bence cok farkli tarzi var. Bana cok uymasa da gercekten farkli.

Unknown dedi ki...

Cadı çok yoğundum yıl sonu ve taşınma sebebiyle. Sanırım yavaş yavaş sahalara dönüyorum:))

Adsız dedi ki...

Çok zarif bir model bu evet ama benim kişisel favorim her zaman Alek Wek. "SO ADORABLE JOHN GALLIANO"nun, hayatımın anlamı olan adamın da en tuttuğu modellerden biri olan bu muhteşem kadın da bence crush liste eklenmesi gereken isimlerin başında:gerek kaliteli yaşamı,katıldığı ve başını çektiği önemli toplumsal projeler, gerek profesyonelliği- muhteşem karizması ile:)...(Diane von Furstenberg defilesinde siyah ekoseli kırmızı bir elbise giymişti ve dünya üzerindeki hiçbir model üzerinde bu kadar iyi duramaz bir elbise!) Bu arada bu "girl crush" tabirine de bayıldım :)

Adsız dedi ki...

bir insna nasıl bu kadar zayıf olur aklım almıyor:) fakat tarzını pek beğenmedim ben fazla klasik benim için.

Nur dedi ki...

i love Lily; beautiful girl+amazing style...

;)

Adsız dedi ki...

ama çok zayıf yaa :)
bnde balık etli pozisyonundan kurtulmak bu kadar zayıf olmak istiyorum yaa :)
ama tarzı gerçekten başarılı bncede..

Adsız dedi ki...

ay bende begenmedim cok zayif degilmi yahu cok var boyle

Unknown dedi ki...

Ben kendim pek oyle olmadığım için genelde ince uzun kadınları beğeniyorum öyle çok meme, kalca sevmem, yuvarlak hatlar sevmem :) Genelde bu ayarda bir topmodel olmak için standartların bunlara yakın olması gerekiyor, 1-2 istisna dışında hepsi böyle, çünkü moda dünyası kızların kıyafetlerin onune geçmesini istemiyor haklı olarak. Genel kadın nufusuna göre zayıf bulmanız normal ama çok güzel ve hoş bir kız.Tarzının farklılığının değil ama sade ve temiz olduğunun altını çizdim amacım biraz da çok abartmadan da iyi görünülebileceğini göstermekti.Farklı olmak her zaman iyi bir tarza sahip olmak demek değildir bana göre,bunun pek çok örneği de var zaten. Sizleri şimdiden uyarmam lazım ki, bundan sonra bu bölümde göreceğiniz diğer kızlar da bu ayarda olacak ne de olsa blog benim beğenilerime dayanıyor :)

Ilgıncım, Alex Wek'te başarılıydı ancak kendisini güzel bulduğumu söyleyemeyeceğim zaten artık onun zamanı da geçti, modellik dediğin şey bazıları için bir kelebeğin ömrü kadar.

Adsız dedi ki...

senin blogun tabi ben fikrimi soyledim bu kadar ince bir kadin dunyanin en tarz kiyafetlerini giyse de bence kotu gozukur. bu benim fikrim sinirlenmene gerek yok :)
EDA

Unknown dedi ki...

Sinirlenmek mi? Ben bu cevap yazma işini beceremiyorum sanırım,hep böyle anlaşılıyor :))Biraz öğreten adam ve oğlu gibi olmuş olabilir ama kimseye sinirlenmedim Edacım, herkesin zevkleri aynı olsaydı, birbirimizden farkımız kalır mıydı? :) Beğenmemek ve belirtmek en doğal hakkınız,sonuna kadar kullanın :)

Flame dedi ki...

Lily Donaldson'ı bende çoook beğeniyorum Top 5 uyacak mı bakalım :) Devamını bekliyoruzzzzz

Adsız dedi ki...

Tabii yaşı ilerledi Alek'in ama zamanı geçmedi be cadıcım...Hala Galliano'nun ve Dior'un baş mankenlerinden biri. Tabiki Lily gibi güzel değil ama işte benim bahsettiğim kaliteli duruşu genel olarak...Çok sempatik, tatlı vs. vs.:))

morahtapot dedi ki...

lily donaldson harika bir model, en sevdigim img modelidir kendisi, gerek tarzi gerek modelligiyle oldukca basarili bulurum. ayni zamanda cok guzel moda fotograflari da vardir onlari da koymani tavsiye ederim ozellikle numero icin olanlar muthis gercekten,
go lily go(:

bkz.

http://morahtapot.blogspot.com/2008/12/supermodel-lovers.html

Unknown dedi ki...

Lily süper, ben editoryalleri için IMG sayfasına yonlendirdim, zaten çok resim vardı, belki baska bir posta gene konu olur :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...