15 Ocak 2009 Perşembe

So serious!








M.C. :Çok ciddisin Moda Cadısı!

M.C:Toplantım var ondandır.


Eveet gördüğünüz üzere Inter renklerinde kıyafetimle emir ve görüşlerinize hazırım. Kuyruklu ceket eskilerden var bir 4 senesi, elbiseyi ekim ortalarında almıştım ilk kez giyiyorum. Herkesin bildiği şu Beşiktas'taki dükkandan. Markasına dikkat etmeden almıştım,etiketi kesik ancak gorunen bolumun yazısına ve alttaki etikete bakınca ne olduğunu anlıyorum, H&M'in büyük ağabeyi COS ( Collection of Style) değil mi bu? Bakınız : http://www.cosstores.com/ Yine tam isabet :p :


  • Elbise: COS


  • Ceket: H&M

  • Çanta: Anya Hindmarch for Target

  • Ayakkabı: Aldo

  • Kolyeler: Kısa olan Marc by Marc Jacobs, uzunlar Indus.



In english: M.C : Looking so serious today?

M.C. : I have a meeting.


I am ready for a meeting with my so Inter Football Club's colour outfit ( Any fans? ) I bought this penguin jacket almost 4 years ago but my dress is from last October, this the first time I am wearing it. I bought the dress without paying too much attention to the brand, it turns out the brand is COS ( You know H&M's big bro http://www.cosstores.com/ )


  • Dress: COS

  • Jacket: H&M

  • Bag: Anya Hindmarch for Target

  • Shoes: Aldo

  • Chains: The short one " Love Necklace" from Marc Jacobs special items collection, the long ones from Indus.

31 yorum:

MM. dedi ki...

hepimizin bildiği beşiktaştaki dükkan neresi? ben hiç öyle bi yer bilmiyorum..
arada bizi alışveriş yapabileceğimiz yerler konusunda da bilgilendirsen ne süper olur?

Haydins dedi ki...

O herkesin bildigi Besiktas'taki magazayi ben niye bilmiyorum?? bende bileyim bir gidisimde ugrarim belki ;)

NlyStyle dedi ki...

tarzını pek bi sevdim bu elbisenden çok şirin. ben ankaralı bi blogcu olarak beşiktaştaki malum yeri bilmiyorum adresini vermen mümkünmüdür??

Unknown dedi ki...

Hıım yanılmışım demek ki :) Daha önce Yeliz'in blogunda ve burda sözü geçince artık bilmeyen kalmamıştır sanıyordum :) İhraç fazlası olduğu için burda adresi yazamam çunku bu markaların üreticilerini üzmek istemem ama mail atarsanız tarif ederim. Bekliyorum!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yelizin blogunda yazıyor malum yerin taksimdeki ve besiktaştaki yeri..

cadıcım bence kısa bır hırkayla da hos olurdu mad men tarzı tam ;)

Unknown dedi ki...

Kısa hırkayı ben de düşündüm, sonra ceket dedim daha ciddi bir de kısa siyah hırkamı bulamadım :)))

Nil dedi ki...

Herşey çok güzel zaten de ben kolyelere bayıldım asıl. elma mı o yanlış mı görüyorum? :)) Ben de beşiktaştaki dükkanı bilmeyenlerdenim bu arada :(

Unknown dedi ki...

Sağolun, varolun :) Mail atanlara cevap geliyor, sana da atarım Nil. Elma değil o yuvarlak,üzerinde garip bişiler yazıyor, dondurunce meğerse I love you yazıyormuş :)

Sel dedi ki...

son günlerde etek kesimlerin dikkatimi çekiyor. sence herkese yakışır mı? özellikle minisi benim 98cmlik bacaklarımda sırıtmaz di mi?

SHOPKOLIK dedi ki...

cadıcım - yarın önemli bir kaç toplantı var ve benim kot giydiğim ortamda biraz daha usturuplu giyinmem lazım. bu elbiseyi borrow etmek istedim :) ama ilham verdiğin kesin! :D

Unknown dedi ki...

o meşhur yerin taksimde de yeri var daha önce bahsedilmişti:))) yarın oraya akın akın gidermişiz adam neye uğradığını şaşırırmış haha:)

zui dedi ki...

çok beğendiğim hepsini süper olmuş
zaten şu günlerde devamlı elbise giyesim var görünce iyce ilham geldi yine

Unknown dedi ki...

Nil: Mailini goremedim bana atar mısın bir mail?
Sel: Bana kalırsa yakısır cunku fazla kısa değil, bir de elbisenin ustu oturuyor, altı bol, kalçaları biraz geniş olanlarında giyebileceği model.

Shopkolik: Göndereyim? :)

Missred: Evet var Atlas Pasajı'nın arkasında hatta orda resmim bile var benim hehe, hani Casita'da unlulerin resimleri olur ya :)) Bu arada arkadaslar gidersiniz bir şey de bulamayabilirsiniz çunku her zaman, süper seyler olmuyor,ara ara yoklayın.

ZET Fashion dedi ki...

Why So Serious?! :)

Blazer ceket ayrı bir hava atmış artık bende bir tane almalıyım! Bende beşiktaştaki yeri bilmiyorum ama atlas pasajının arkasındakini biliyorum ben gittiğimde pek bir şey bulamamıştım. Bu arada gittigidiyor'dan gönderiyorlar aynı yerden bahsediyorsak

Unknown dedi ki...

Evet hani benim resmimi haberim olmadan kullanmışlardı,sonra anlaşıldı ki zaten birbirimizi tanıyormusuz :)

Adsız dedi ki...

Mavinin bu tonu ile siyah çok güzel oluyor, özellikle de mavi daha fazla alan kapsadığında..

ZET Fashion dedi ki...

Bende birgün yelizin resmini gördüm telaşla haber verdim resmini kullanıyorlar bak diye meğer haberi varmış :)

a. gizem dedi ki...

mc, çok sevdim bu kombini...
ilk iş bankaya bu tarz bi elbiseyle vee siyah ceketimle kombin yaratmak olacak...
teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

anya hindmarch'in bu canta modeli de cok hosmus-biraz speedy'i andiriyor sanki.sende gule gule kullan:)

Adsız dedi ki...

elibise, çorap, ayakkabı ve takılar çok hoş. fakat ceket ile bir şeylr yanlış olmuş bence, elbisenin hoşluğunu silmiş.

crstflln dedi ki...

bayiliyorum tarzina :)

Yeliz dedi ki...

elbise askıda durduğu gibi durmuyormuş cuk diye oturmuş harika! bu arada beşiktaştaki mağazaya uzun zamandır gitmiyorum ama en son gittiğimde bu elbiseden ellerinde vardı. cadının da dediği gibi her zaman yeni şeyler olmuyor arada sırada bakınmak lazım :)

Unknown dedi ki...

Teşekkürler Yeliz:) Ben de gitmiyorum bir süredir.

oniomaniac dedi ki...

i like the outfit and the colors, but i think you could have tried something else instead of the penguin jacket. it's only one opinion though :)
by the way i knew about your blog for a long time but i couldn't get it very well in turkish, now i love it since it's in english. i like your style, it's a refreshment for me because i moved to turkey from states and i crave for good fashion. attagirl!!! :)

Unknown dedi ki...

Thank you so much :)) I know I can pair the dress with another jacket or a black cardigan but for more serious effect I've chosen the jacket and I couldn't find the cardigan that I wanted to wear :) Next time, I'll wear this dress in another way for sure ( with different shoes or cardigan ..etc ;)

Adsız dedi ki...

Allah'ım.. (Ara: Akıl Fikir)

Imelda dedi ki...

You look great. that dress is so beautifull!

Unknown dedi ki...

Thanks Imelda :)

Çift Kaşarlı Tost dedi ki...

Ece'cim bu senin icin geliyor...

(bkz: don't feed the troll)

http://sozluk.sourtimes.org/show.asp?t=don+t+feed+the+troll

♥ KNITTING ART dedi ki...

Hope you are having a wonderful Friday... :D

Unknown dedi ki...

Thanks dear, wishing you the same :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...