12 Şubat 2009 Perşembe

My version of black & white









Bir önceki postun siyah ve beyaz üzerine olması sadece bir tesadüf :) Kıyafetimin basit, kolay ve rahat olması ana fikirdi, elde ettiğimi sanıyorum. Bu kıyafeti giydikten sonra yakası dik duracak bir beyaz gömlek edinmem gerektiğine daha çok inandım. İlk iki resimde fermuar kemerin baskısı altında kalmış, dikkatsizlik :)Bu postu yazarken, hip hop sever misiniz bilmem ama ben let it rock dinledim, son günlerde arka arkaya dinlediğim yegane şarkı. Bu arada yüzdeki yeni uygulama için ne düşündüğünüzü bilmek isterim.
  • Ceket: Sisley
  • Gömlek: Bershka
  • Jean: H&M
  • Kemer:Zara
  • Çanta: Anya Hindmarch for Target
  • Botlar: Kurt Geiger
  • Yüzük: Beyoğlu'ndan

In english:It was just a coincidence that I wrote about black& white outfits on my previous post. My goal was to be simple, clean and relaxed while I've chosen this outfit, I think I'm succeed in a way. After this outfit, I added a crisp white shirt to my shopping list. On first two pics, my zipper looks kinda weird, what a careless gal I am :) I don't know if you are into hip hop but I was listening to "let it rock" while I was writing this post. By the way I'd like to know what's your opinion on the new face application.

  • Blazer: Sisley
  • Shirt: Bershka
  • Jean: H&M
  • Belt: Zara
  • Bag: Anya Hindmarch for Target
  • Boots: Kurt Geiger
  • Ring: From a local shop

40 yorum:

MM. dedi ki...

Kemerini ve botlarını çok beğendim! bu arada yeni uygulama derken mozaiği kastediyorsun sanırım. Bence kafası olmayan fotoğraflardan daha güzel olmuş:) mozaik yerine yoğun blur de düşünebilirdin belki.Bir de bundan sonra saçlar da mercek altına alınacak:P

Stilcatcher dedi ki...

Ben şu hiphop a hiç ısınamadım ..Teknoya da:(
Eski bir rockerim ondan herhal:))))

dodi dedi ki...

ceket pek tarzım olmasa da güzel olmuş.özellikle bu ayakkabıyı ve çantayi seviyorum,çok kilit parçalar:) benzer bot bende de mevcut, bir de siyah düzgün bi çanta edinmem lazım listeye ekledim:)
bu arada yeni pixellated fotolar değişiklik olmuş, ben sevdim:)

Unknown dedi ki...

M.M: Teşekkürler ancak saçlarımın sizi çogu zaman mutlu edeceğini sanmıyorum, eldeki malzeme kısıtlı:)

Itır: Bu parça sadece hip hop sayılmaz aslında içinde rock öğeleri de var, ben rock müzik pek dinlemem sadece sevdiğim parçalar olur ara sıra, mesela Kings of Leon "Use somebody" veya The Kills "Human"'ı seviyorum bu aralar, eski tarz rocktan çok hoşlandığım söylenemez:)

Dodi: Hoşgeldin :) Teşekkürler, her zaman olmasa da bu uygulamayı ara ara yapacağım sanırım.

Adsız dedi ki...

OMG I love your bag! And the belt...and the shoes...actualy I love the whole look =D

Thnx for the comment dear!

xxx

moda tasarım stil dedi ki...

yüzdeki mozaik biraz ürkütücü olmuş bence eski stil daha hoştu ..
sevgiler..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Kemerini sevdim. Yüzdeki uygulama ise ürkütücü. Sevimli suratlar veya maskeleri tercih ederim.

Unknown dedi ki...

photoscapedan yaptıysan keşke diğer mozaiği kullansaydın bu sanki olmamış bana bi tuhaf geldi görüntüsü ama kafanın gözükmesi genel bütünlük açısından daha güzel olmuş buarada pek de şık olmuşsun, ben rahat edemiyorum beyaz gömlekle.

Nil dedi ki...

Botlarına BAYILDIM cadıcım kot da çok yakışıyor sana. Bu yeni mozaikleme olayı hoşuma gitmedi açıkçası eski kurbağalı böcekli şeyler daha güzeldi senin bir parçan olmuşlardı bence :)

julie dedi ki...

kotunuz bir beden dar herhalde fermuar kısmı patlamak üzere ;)hoş olmamış pek
oldu olacak siyah bant cekseydiniz gazete haberlerindeki gibi,blur hakikaten abartı olmuş:)
güzel günler dilerim.

Unknown dedi ki...

R.M: Thanx :)
Ben de söylemesi ayıp bazen 3. sayfa mağduru gibi mi oldu diye düşünmüyorum değil ama değişiklik değişikliktir :)

Julie: Sanırım postumu iyi okumadın, fermuarın üst kısmı kemerin altında sıkışmış yazmıştım, benim de gözümden kaçmış ama sen öyle düşünmek istersen sorun değil tabi, sana da güzel günler ;)

PINK PRINCESS dedi ki...

beğendim.şu ceket işini bende denicem ilk fırsatta çünkü güzel bi blazer bulamadım henüz...

tuguna dedi ki...

cadiiii o ne seksi pozdur oyle, su son sandalyede oturdugun cok ama cok begendim. ben de zaman zaman beyaz gomlek siyah blazer yapiyorum, kurtarici biraz. basit ve guzel.bi de sen demesen kimse fark etmezdi fermuar detayini:) olur o kadar victoria beckham misin(oggg-olma zaten) jilet gibi olmak zorunda degilsin ki.

Unknown dedi ki...

P.P: Merci, topshop'ta guzel ceketler var.
Tuguna: Bana hic oyle gelmedi, bir kaykik oturuyormusum gibi daha cok ama iltifatini yan cebime koyarim, tesekkurler :) Bazilari alcakgonulluluk ve durustlugu yanlis yorumluyorlar, yapacak bir sey yok.

Adsız dedi ki...

bu ne ya, ya su isi adam gibi yapin, yada hic yapmayin olsun bitsin.

suratini o hale getirmek, resimlerin, blogun, amacinin sapmasina neden oluyor!!

Adsız dedi ki...

cadıcım :)
bence mozaik olmamış, eski uygulama daha güzel..

Adsız dedi ki...

CADI MASKELERE GERİ DÖNSEN İYİ OLUR BENCEDE .ÇOK SEVİMLİ OLUYORDU.. BU GERÇEKTEN ÜRKÜTÜCÜ OLMUŞ BAKAMADIM ..
HER ZAMANKİ GİBİ ÇOK ŞIKSIN...

BERNA

Adsız dedi ki...

cadıcım bende mozaiği hiç beğenmedim. şirin figürlerle kapatmaya dvm et bence. kombşnşn hoş olmuş. bende arada beyaz gömlek siyah ceket yaparım.

feray dedi ki...

Cadıcım mozaik bence de olmamış, maskeler seninle özdeşleşmişti diye düşünüyorum, hatta ben her süslü maske gördüğümde aklıma sen geliyorsun:)

Adsız dedi ki...

ben pek sevmedim cadı
kuşlu kelebekli yüz maskeli daha güzeldi
nedense su an bakarken 3. sayfa haberlerini anımsattı bana
tamam cok abarttım biliyorum ama ilk etki o oldu yani :)
kombin süper bu arada..
mesela baharda bu ceketin aynısını ama soft pudra renklisini giyer misin merak ettim ? yoksa ceketi sadece koyu renk severimcilerden misin?

kılavuzum karga dedi ki...

tuba blogun amacı neydiki mozaik ters düştü demişsin anlayamadım ben:S
cadı ne tür bir blogdayız biz böyle ne gibi bi amaç güdüyosun itiraf et :))

KIRMIZI dedi ki...

cok hos bi goruntu olmus, tumu cok uyumlu... ben hic giyinemem boyle malesef... meslekle ilgili herhalde, ceket giyme özürlüsüyüm... olanlar da dolapta duruyolar öyle... ne yazik... yuzdeki mozaik bana itici gelmedi, aksine genel butunluk acisindan daha iyi diye dusunuyorum... saclar, boyun vs. de gozukunce daha bi tamam olmus sanki... sevgiler...

Noni dedi ki...

Ceketi görünce Miami Vice dizisi aklıma geldi, Don Johnson hastasıydık bir zamanlar haa haa :)

Bu arada ben de katılıyorum mozaik ıı-ıhhh olmamış diğerleri daha sempatik gözüküyordu...

Unknown dedi ki...

Betsy: Evet yapabilirim hatta H&M'den geçen yaz aldığım açık mavi/gri bir blazerım var belki notr tonlarda bir tane daha edinebilirim.

K.K: Eyvah insanlar gerçek amacımı anlamaya başladı :p :)))

Ok, ok bir daha mozaik yapmayacağım sizi bu kadar korkutacağını düşünmemiştim :))).

Unknown dedi ki...

80'ler geri dönüyor Noni'cim ;)

alis dedi ki...

Daha yazıyı okumadan mozaik efektini çok beğendiğimi yazacaktım zaten, maskeler şirin olmalarına rağmen biraz dikkat dağıtıyordu bence böyle çok iyi olmuş. Diğer arkadaşların beğenmemesine üzüldüm :( Belki resim çekerken çok kocaman bir güneş gözlüğü takabilirsin.. Kıyafetini çok beğendim, bir de ceketin astarı açık renk farklı birşey olsa tadından yenmezdi. Çantan çok güzelmiş, Target gibi değil basbayağı Anya Hindmarch gibi duruyor! Yakından da öyle mi?

. dedi ki...

merhaba bir konu hakkında yardımcı olmanızı rica ederim. İstanbul'da H&M satan nereler var. Teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Fotoyu buyuteden once ewet urkutucu ama tıkladıgında acılan sayfada gözu yormuyor aslında,
ama bencede kuşlar kelebekler daha cici,
bu arada cogu bu tarz blog yapan arkadaslar yuzunu göstermekte cekinmiyor,cokta şık duruyor,gercekci hemde.senin gizem yapma sebebin eminim gecerli bişidir...

dik duran yakalı bir gömlek bulursan lutfen bana da bildir,benim de aradigim bisey,
sewgiler

Adsız dedi ki...

Cadı, alis'e katılıyorum. Bence de kocaman bir güneş gözlüğü ile yüzünü gizleyebilirsin. Zaten minyon bir yüzün var. :)

Bu arada ilk yorumum. Ama burayı hep takip ediyorum. Çantalarını çok kıskanıyorummm. Onlar benim olmalı. :)
Ceketin de çok güzel. Bu tarz bir ceket arıyorum. Network ya da Fabrika'ya bakayım. Umarım bulurum. :)

Adsız dedi ki...

yüzdeki mozaik olayı hiç olmamış gerçekten kötü duruyor ceketi beğenmedim pantolon ve ayakkabın güzel birazda elbise kombinleri görelim cadıcım...

Adsız dedi ki...

bu mozaik işini en kibar haliyle sevmeyenlerdenim ben de. kesinlikle diğer türlüsü çok çok daha iyi.
kıyafet şık ama senin tarzın için sıradan geldi bana. biraz daha farklılaştırabilirdin belki renkli bir broşla.
bir de kemeri kıyafetle alakasız buldum son nokta ise öyle olmadığını diğer tüm fotolarıdnan gördük ama kotunun bel kısmı nedense tombul göstermiş seni.

Adsız dedi ki...

ever şirin şeyler yüz için daha bi esrarengiz duruyordu ama böyle olunca sanki seni yawaş yawaş görebilecekmişiz hawasıda sezdirmiyor değil :D belkide ilerki zamanlarda görecezzz:Pama kıyafet çok güzel olmuş çantan tam istediğim gibi çok yakışmış sana
gizem_li

Adsız dedi ki...

süpper olmuşsun ba-yıl-dım tek kelimeyle!bi sorum olucak h&m ürünlerini yurtdışından mı alıyorsun?

Adsız dedi ki...

mozaik hakkında artık yorum yapmaya gerek yok heralde=) ceketin çok güzel gerçektende cadı bende böyle duran bi tane istiyorum fakat boy biraz kısa olduğundan da korkuyorum açıkçası hoş durmaz diye=)fermuara gelince benim bi kotumun fermuarı kendinden böyle malesef ve ne yaptıysam düzeltemedim seninki kemerden olmuş o bakımdan şanslısın bence cadıcım üstünde durmaya değmez=)ayrıca bu çantanıda çok beğeniyorum gerçekten her tür kıyafetle kullanılabilir gibi..
sevgiler...

Unknown dedi ki...

Alis: Evet cantanın kalitesi, fiyatına göre iyi diyebilirim :)

Derinden: Ne yazık ki Istanbul'da H&M yok.

Kumral kız:Hoşgeldin,yorumların için teşekkurler, seni burda hep görmeyi isterim. Ceket için Topshop ve Zara'ya da bakmanı öneririm.

Elif: Teşekkürler ama çok elbise giymiyor muyum zaten? :)

Gizem_li: Teşekkürler :)

Adsız: H&M ürünlerini ben yurtdısına gittiğimde, arkadaşlarıma sipariş vererek veya Istanbul'da Beyoğlu veya Beşiktas'tki bazı magazalarda Tr'de ürerilen bazı ürünlerini bulmak suretiyle elde ediyorum. Mail atarsan sana bir adres verebilirim, Derinden bu senin için de geçerli.

Adsız: Teşekkürler, daha kısa boyda ceketlerle deneyebilirsin bu görünümü.

Kocasını Seven Kadın dedi ki...

Merhaba,
Bence kıyafet çok güzel olmuş ve kot çok yakışmış...Çok benim sevdiğim bir tarz:)
Mozaik bana o kadar da korkunç gelmedi ama diyecek bişi yok :))

Adsız dedi ki...

mukemmel bi sayfa tbr ler ederim

Unknown dedi ki...

Terry ve Ibrahim: Teşekkürler ederim :)

Veronica dedi ki...

super chic look.. i just wish i understood. google translate i guess..

Unknown dedi ki...

Thanks Veronicahhh, unfortunately most of my readers are Turkish, since I started to write in my natıve language, I have been writing in english more than a month now. ı can sum it up for you:

1. Most of them like the look.
2.Many of them don't like the pixelated face application,prefer the other style.
3.A few of them think my jeans are tight or I'm fat for my jeans :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...