10 Şubat 2009 Salı

The purple belt








Bugünlerde toplantılardan kurtulamıyorum, yine öyle bir gün. Elbiseyi nisan ayındaki bu posttan hatırlarsınız, kışa uyarladım , mor kemeri ilk kez kullanıyorum. Bu aralar blogta bir mor renk hakimiyeti var, tamamen tesadüf. Sevgili kedim Sander'de posta şöyle bir geçerken konuk oldu :


  • Elbise: Gina Tricot

  • Hırka, kolye, küpeler: H&M

  • Kemer: İpekyol ( Twist sanırım)

  • Botlar: Zara

  • Çanta: Longchamp


In english: I can't get enough meetings lately, today is also a day like that. You'll remember my dress from this post in April, I've updated it into winter, this is the first appereance of my purple belt. Lately there is a purple invasion in the blog but it's just a coincidence. My dear cat Sander just dropped by in my photo session:


  • Dress: Gina Tricot

  • Cardi, necklace and earrings: H&M

  • Belt : A local brand Ipekyol ( From Twist line I guess)

  • Boots: Zara

  • Bag: Longchamp

28 yorum:

yasmin dedi ki...

hmmmm beğendimmm

özellikle elbise çok hoşuma gitti, ve hırkan cidden değişik bi hava katmış, blazer ile sexy olmuş, hırkayla gayet ciddi...

istanbula gitmek istiyorum beyoğlunda gezmek istiyorum, ahh işsizlik ahhhh =(

moda tasarım stil dedi ki...

güzel kombin,
çanta süper..
ne iş yaptığını merak ettim doğrusu :)

zui dedi ki...

çanta kıskançlığım nüksetti yine
olmuş bence
ne iş yaptığını merak ediyorum artık!:]

ZET Fashion dedi ki...

Sander bu kiyafetini seviyor olmali baksana diger resime de konuk olmus :)

Adsız dedi ki...

off kedi çok meraklı yahu:) bence kemer için yapılabilecek en hoş kombin tarzını yapmışsın cadıcım kiss kiss:)

Nil dedi ki...

Kemer çanta ayakkabı. Budur diyorum :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

kemer cidden çok hoş // güle güle kullan ;)

Bi dedi ki...

Merhaba:)
Benim bir sorum olacak:H&M ürünleri, İstanbul'da hangi alışveriş merkezlerinde satılıyor?Yurtdışında rahatça bulunabilen H&M ürünlerini burada bulmak oldukça zor benim için.
Cevabınız için şimdiden teşekkürler:)

Fashion Tidbits dedi ki...

your cat is so cute! i really like your header

Noni dedi ki...

Süpper bayıldım ama fotoda en bayıldığım şey kedin oldu :) yerim ben onu yaaa!
aaa çantanın aynısından bende de var olleyyy sevindirik oldum iyi mi :P

kılavuzum karga dedi ki...

kemer nasıl bağlanıyor çözemedim ama ben :s

kılavuzum karga dedi ki...

bu elbisenin siyah alt yeşil üst hali bende var ama beni çok şişman gösterdiğünü düşünüyorum şimdi görünce çok kararsız kaldım acaba denesemmi bi hırkayla:)

Unknown dedi ki...

Yasemin: Umarım en kısa zamanda iş bulursun,yorumun için teşekkürler.

M.T.S, Zui, Tuğba, Nil, F.G, Noni: Teşekkürler :)

Z:Onunkisi salt merak :)

Bi: Her postta buna cevap veriyorum ama tekrar vereyim,H&M'in Tr'de hiç bir şehirde mağazası yok, ben aldıklarımı yurtdışına kendim gittiğimde, arkadaslarım gittğinde ısmarlamak suretiyle veya Istanbul Beyoğlu ve Beşiktas'taki bazı mağazalarda aramak suretiyle buluyorum.

F.T: Thank you so much.

K.K: Kemerin arkada velcro bantları var ust uste, yapıştırıyorsun. Uzun bir hırka ve kemerle dene,yani denemekten kime zarar gelir ki, beğenmezsen giymezsin :) Belini de incelteceğinden kötü durmayacağını düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

çok hoş kombin olmuş cadı. ama ojen grimi olsaymış acep. bide elbisenin üst rengi eh fena değil. ama kemerine bittim. bu arada hırka kolleksiyonuma başladım. artık kazak almıyorum.

Unknown dedi ki...

Her kıyafetle ojem uymalı diye düşünmüyorum, yorumuna teşekkürler. Hırkalarını gule gule giy :)

A.Ş.K dedi ki...

çok güzellll, bayıldım ve de kıskandım :)))

Unknown dedi ki...

Gofrett, kıskançlığın sebebini anlayamadım, sormamalı mıyım yoksa? :)

kılavuzum karga dedi ki...

sevgili moda cadısı duydumki blogun her derde devaymış benim dertlerimde bitmediğine göre yine bir soruyla karşındayım demektir:))

göz ve yüz makyaj temizleyicisi arıyorum marka öneriniz varmı hem ekonomik olsun (mümkünse 400 mllik boy olsun banyo yapabileyim içinde :)) hemde beni yormadan çıkarsın istiyorum makyajımı
varmıdır böyle bir ürün ey blog ahalisi?

Unknown dedi ki...

Haşa, kim çıkartıyor bunları? :) Ben su an Sephora'nın yüz temizleyicisini kullanıyorum, çok büyük değil, uygun fiyatlı, benim işimi görüyor.

Adsız dedi ki...

moru tekrar sevmeye başladım. kıyafette de şurası şöyle olsaymış diyeceğim hiçbir kusur yok. kemer ise şahane.

Adsız dedi ki...

kılavuzum kargaya ithafen :
neutrogena göz makyaj temizleyicisi süper..hiç uğrastırmadan cıkartıyor..hemde acaip uygun fiyatlı..
kriz var tasarruf modundayken yüz temizleme jeli ve tonik inede dadandım..memnunum :)

Unknown dedi ki...

T.S.K: Teşekkürler.

Neutrogena demişken, ben temizleme mendillerini tavsiye etmiyorum, yağlı gibi, temizmiş duygusu bırakmıyor sonunda ama mesela vucut losyonunu severek kullanıyorum.

kılavuzum karga dedi ki...

teşekkürler betsy onuda bir araştırayım kriz seçimlerimde 1 numaralı etken zaten şu sıralar:)

Jane dedi ki...

Lovely outfit

Please check out http://vintage-tea.blogspot.com/

x

kılavuzum karga dedi ki...

shot of the day , look of the day ve if i were a boy bölümlerini büyütebilmemize olanak sağlayan cadıların cadısı moda cadısına teşekkürü borç bilirim... :)

Unknown dedi ki...

Thanks vintage tea :)

K.K: Seçimleri ona göre yapıyorum artık, ben sana teşekkür ederim ;)

Adsız dedi ki...

blog unda bu kemeri gördükten sonra bi ipekyola bakayım dedim, acaba şansım yaver gider mi diye, bir de ne göreyim, mor kemercik orda tek başına, benim gelip onu almamı bekliyo! hemen kaptım tabi, hem de i-na-nıl-maz bi fiyata! :)
sayende hem o yalnızlığından kurtuldu,hem de benim muhteşem bi kemerim oldu!
teşekkürler cadıcım:)

Unknown dedi ki...

Ben de Viaporttan 10tl'ye almıştım, rica ederim, güle güle kullan!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...