10 Şubat 2009 Salı

Time to share


Hepiniz farketmişsinizdir sanırım, ben bu mim, tag .. vs gibi şeylere biraz yabancıyım hatta 1-2 deneme yapıldı ama ben bir şekilde oyuna katılmadım, yabani bir insanım :p :)) İnsandım diyelim çünkü dünyalar şekeri Eyes of Me blogunun yazarı Nil, benim bu kayıtsızlığıma son vererek, beni ödüllendirdi ve onurlandırdı, değişik bir duyguymuş, beni bu ödüle layık gördüğü için kendisine buradan sevgilerimi yolluyorum. Biraz araştırma sonucunda bu ödülün gönderilmesi ile ilgili 3 adet kural olduğunu gördüm:


1. Seni ödüllendiren blog yazarının linkini vermek


2. Bu ödülü başka 7 blog sahibine linklerini vererek göndermek


3. Seçilen blog yazarlarını durumdan haberdar etmek.



Benim (sıra gözetmeden ) sevdiğim bloglar :










In english: So far, I am so sure that all of you've realised, I am kinda alienated myself from tag stuff, until today. I have been honoured and rewarded by lovely Nil from Eyes of Me. It was a first for me and I really appreciated that, thank you sweety ;) After my little research, I've seen that there are some ground rules for this award as I devour fashion wrote:


1.Link the blog that gave you the award
2.Give the award to seven other bloggers, and link them
3. Tell the bloggers that you have given them an award


And here are the blogs that I love ( not particularly in this order):








9 yorum:

Adsız dedi ki...

acaip mutlu oldum :) cok tesekurler moda cadisi ! odulumu bayila bayila aliyor, sana da kocaman sevgiler gonderiyorum!

Stilcatcher dedi ki...

Vala ben de uğraştım seni böle oyunlara dahil etmek için biliyon:)Nil başardı sonunda:)))Ödül için de sezarın hakkı sezara deyip doğru bir tercih için Nil i ayrı bir tebrik etmek gerek:)))))

Unknown dedi ki...

Rica ederim Banu :)

Itır seninki biraz uğraşı gerektiriyordu, bir de durum uymadı, bir dahakine inşallah :)

zui dedi ki...

o zaman hemen linklere koşuyorum, bazılarını biliodm gerçi

Miss at la Playa dedi ki...

thanks for this! it was so sweet of you :)

Noni dedi ki...

Ayyy çok mutlu oldum koltuklarım kabardııı :) Teşekkürler canım!!! Nil'e de ayrıca teşekkür ederim bu sayede biz de ödüllendirilmiş olduk ;) Ben de ilk fırsatta blogumda ödülleri dağıtacağım, kocaman öpücükler!
xox

Styleseeking Zurich dedi ki...

cok tesekkürler canim bizi de ödüllendirdigin icin, bu sayede Türkiye den de blogumuzu ziyaret edenler oluyor ve bu beni cok mutlu ediyor tabiki!

bütün arsivine baktim diyebilirim ve bende senin blogunu severek takip ediyorum!

<3

Nesli

h dedi ki...

canım bnm çok teşekkür ederim ya çok şeker bir bloğun var bende seninkini çok zaevkle takip ediyorum öpücükler
HANDE...

Unknown dedi ki...

Miss at la Playa: You're welcome :)

Noni:Ne demek :)

Nesli: Ben de sizinkini seviyorum, sevgiler :)

Hande: Çok sağol,x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...