29 Nisan 2009 Çarşamba

"Beyaz Straplez Uzun Tiril Tiril Bişiy"

Monique Lhuillier
Monique Lhuillier

Alexander McQueen: Bu elbisenin Helenistik yapısı ve rugan pembe parlak kemerle modernleştirilmesi çok hoşuma gitti, beyaz veya kırık beyaza da uygulanabilir.
I'm in love with this Alexander McQueen dress with its Helenistic feautures and modern touch with an patent bright pink belt.



Modern püsküller tam da bu yazın trendi ancak bunları yaptırmak zor olur sanırım.

Modern flapper is so this summer but getting fringes done would be a hard job.

BCBG Max Azria elbisemle, ben bir arkadaşımın düğününde :)

This is me from one of my friends' wedding a few years ago in BCBG Max Azria dress.
Gisele Bündchen'in Dior elbisesi favorilerimden
Gisele Bündchen's Dior dress is one of my favorites
Bu Erdem elbise de farklı bir şekilde uyarlanabilir, çiçekten tacı ile çok hoş ve tam yazlık.
This Erdem dress could be adapted in a different way, looks so good with a flower hair band and feels so summery.

Badgley Mischka
Bu Erdem elbiseyi de çok beğendim.
I also like this dress from Erdem.

Elie Saab
Beyaz elbiseye asi yaklaşım, tabiki Alexander Wang :)
An edgy approach to the white dress, ofcourse it's from Alexander Wang :)
Başlık bana ait değil, sevgili Filiz mezuniyeti için diktirmek istediği elbisenin tarifini yapınca, konu başlığını da atıvermişti : ). Biraz bakındım, bir şeyler buldum ancak Polyvore'da kombin yapmak veya araştırmak gibi bir şansım olmadı çünkü site bakım altında. Bazıları beyaz değil , bazıları straplez değil hatta kısa bile olanlar var ancak farklı şekillerde uyarlama yapılabilir diye düşündüm, umarım Filiz'de benimle aynı fikirdedir.
The title was set in Turkish when my lovely reader Filiz described what she has on her mind for her upcoming prom. The meaning can be translated "white, strapless,long and flowy something" :) . I searched and found some pics but I couldn't go through Polyvore because it was under construction. Some of the dresses aren't white, some of them aren't strapless, there are even the shorts ones.However I thought they always be customized and I hope Filiz will also think in that way, too.
Shopbop, style, getty, TFS,Netaporter

33 yorum:

zui dedi ki...

ilk Monique Lhuillier ve Gisele'inki mükemmel

Adsız dedi ki...

gisele bundchen ve scharlet johnson'un elbisesine bayıldımm...

Unknown dedi ki...

Pinksugarr sanırım Charlize Theron'u Scarlett Johansson'a benzettin :)

Adsız dedi ki...

woww..inanmıyorum galiba evet ..evet..özür dilerim :)

Unknown dedi ki...

Özür dileyecek ne var, olur böyle şeyler :))

Adsız dedi ki...

:) resme bir kez daha bakınca anladım charlize theron olduğunu..

Unknown dedi ki...

cadı ilk defa abiyeyle görüyoruz seni:))) peki uzun abiye elbisen var mı? ben giyemiyorum uzun abiye sanki giyince çok abartılı oluyormuş hissine kapılıyorum:(

Unknown dedi ki...

Uzun abiye elbisem yok,uzun elbise giyecek kadar ağır bir davete gittiğimi hatırlamıyorum :) Bir de kısa elbiseler bana daha modern ve kullanışlı geliyor o yüzden genellikle tercihimi o yönde kullanıyorum . Aslında boyun uzun olduğu için uzun elbiseleri rahatlıkla tasıyabilirsin bence,böyle kat kat veya abartılı kumaşlardan bir şey olmadığı sürece yakışacaktır. Uzun elbiselerin bir de bir daha nerede kullanacağım durumu var her düğüne aynı şeyi giyemezsin ya, kısa daha az göze batar sanırım :)

Adsız dedi ki...

ben de evleniyorsun zannettim :)

A.Ş.K dedi ki...

beyaza bayılırım , yazın en çok giydiğim renktir..

Unknown dedi ki...

gelin gibi olmuşsunuz ..evet siz kıyafetleri cok güzel taşıyorsunuz ,abiyeye de öyle olmuş...

a. gizem dedi ki...

ay bütün elbiseler pek hoş... ama ilk fotodaki çok çok özelmiş..

kılavuzum karga dedi ki...

3 numara macqueen helenistik elbise işte sana söylediğim buydu :))) beline pembe yerine dore sırmalı bi kemerimsi bişiler koyulabilirde...
charlize bebeğim yine çok hoş...
cadı senide çok beğendim :))
başlıkta çok cici olmuş :)))

Fashioncholic Girl dedi ki...

aslında ben en çok seninkini ve Badgley Mischka olanı beğendim :)

Ferhan Talib dedi ki...

süper post. insanın evlenesi geliyor : )

mavi ceketli Erdem kombini muhteşem bence, yani birini al deseniz onu alırım.

bir de Eva Mendes kusursuz, aynı anda hem masum hem seksi görünmek herkesin harcı değil.

ellerine sağlık...

Ferhan Talib dedi ki...

sondaki eva mendes'e dikkat etmemişim...
bahsettiğim ilk resmindeki askılı elbiseli hali idi.. : )

Stilcatcher dedi ki...

Ben de hayırdır beyaz elbiseler filan diyecektim, en son cümleni gördüm,meğer mezuniyetmiş :))))

ipq dedi ki...

Dugune beyaz elbise giymemis olmanizi tercih ederdim.

K. dedi ki...

benn alexander mcqueen'in kıyafetini begendim harika bişiy o yaaa cok hooş xD

Simge Kurban dedi ki...

Cadı, şimdi hatırladım da senin Erdem'in ceketinin renginde bebe mavisi bir ceketin vardı hani beyaz mini elbiseyle kombinlediğin. O kombinini görünce aklıma bu elbise gelmişti, Erdem'in kıyafeti süper ötesi diyorum sadece :)

aysegul in ny dedi ki...

doğru ve yerinde giyilmeli kanımca beyaz elbiseler zira çok basitte görünebilir gelinlik gibi de hatta gelin olamamış ama nedimelikle yırtmış mutlu kelebek gibi de... ha bide doğru vücut şart tabi :))

aysegul in ny dedi ki...

parantez sözüm mecilsten dışarı beyaz elbiseli güzel blog sahibi :))

bahar dedi ki...

elbisene vuruldumm cadı
ama nacizane fikrim üstü boş kalmış doldurmamış senin üst bölümün (mecazi:tahta gibi )
bence sen staplez ve göğüsleri belli eden tarz giyme estetik durmuyor
yada yanılıyorum fotoda öğle görülüyordur aslında 90 lık dır ?

Unknown dedi ki...

Herkese teşekkürler.
Karga: Başlığın diğer annesi sen sayılırsın :)

Simge: Evet, ben koleksiyona bakmamıştım ama sen farketmiştin, gerçekten güzel bir görüntü, hala çok beğeniyorum :)

Aychulus:Açıklama yapmam gerekmezdi ben alınmadım zaten :)

Bahar: Teşekkürler,90 değilim zaten bunu şimdiye kadar farketmişsinizdir ama bana kalırsa göğsü büyük insanlarda da göğüs dekoltesi her zaman hoş durmuyor, görüntü bazen istemeden bayağılaşabiliyor.Bir de senin savından yola çıkarsak nerdeyse tüm modeller bu tarz elbiseleri giymesin dememiz gerekir sanırım ama nedense tüm defileler onlarla dolu :)

Adsız dedi ki...

elbisen guzelmis, ama dugunde gelin disinda birisinin beyaz giymesi pek uygun olmaz... kirmizi

Adsız dedi ki...

merhaba, benim de bi konuda yardıma ihtiyacım var:

netten minnetonka ayakkabı ısmarlıcam ama kalıbını bilmiyorum. sizinkiler kaç numara ve conversede kaç numara giyiyorsunuz? en "safe" karşılaştırma bu olur gibi geldi :)

şimdiden teşekkürler cadı!

Unknown dedi ki...

Merhaba Adsız, converselerm Europe37,5, Minnetonkalar ise 7 numara. Minnetonkanın kalıpları geniş o yüzden numaranın aynısı veya 1 numara altını söylemeni tavsiye ederim, ben normalde 37,5-38 giyen bir insanım.

Filiz dedi ki...

:S yorumum neden silindi ?

Unknown dedi ki...

Filiz ben de anlamadım, yorum yazarı tarafından silindi yazıyordu,ben kimin olduğunu da çıkartamadım, o ibareyi de tümden sildim, eğer silmediysen bir daha gönderebilirsen yorumunu tekrar koyarım, teşekkürler.

Filiz dedi ki...

isim annesi olarak post'a bayıldımmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
ama özellikle, Gisele Bündchen ve Charlize Theron ikisinin elbiseside "uzun beyaz straplez tiril tiril bişiy" olsun derken hayal ettiğim elbiseler çokkk çokkk teşekkrler emegin ve ilgin için

Fİliz :)

Unknown dedi ki...

Rica ederim, ne zaman istersen ;)

Adsız dedi ki...

charlize theronun yanındaki adamın ceketinin kollarına bakın, terzi nedir bilmiyor sanırım

Ipek C dedi ki...

hayret bişey..arkadaşının düğününe beyaz giymiş cadı.. :) şaka yapıyorum tabi ki yakıştığı için takılıyorum. Marchesa olana bayıldım, biraz eski tarz abiye elbiseler gibi, gül şeklinde bükülmüş şifonlar filan..90 lar gibi:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...