8 Nisan 2009 Çarşamba

Dünden bugüne ayakkabı





Yürüyen sanat, ayakkabı sergisi" olur da benim blogumda yer almaz mı? Cumartesi günü tesadüfen gittiğimiz Cevahir AVM'nin en alt katında ayakkabının günümüze kadar süre gelen öyküsünü anlatan sergiyi gezdik, ayakkabıları sanat eseri haline getiren bazı markalar eksik olsa da keyifliydi. Emilio Pucci, Christian Lacroix, Marc Jacobs, Celine, Givenchy..sergide bulunan markalardan ilk aklıma gelenler. Bugün giydiğimiz gladyatör sandaletlerimizin anaları Roma sandaletleri, 60 ve 70'lerden örnekler ve en çokta Givenchy'nin 08-09 kış sezonuna ait olan benim de çok beğendiğim kafesli ayakkabı favorilerimiz oldu.
İyi seyirler!
Mini not ve teşekkür: Böyle ödüllerle, mimlerle aram iyi değildir bilirsiniz ama beni smart blogger ödülüne layık gören çiçeği burnunda blog yazarı Ecem'e teşekkür eder, blogunda başarılar dilerim. Bu ödülü ben de ayrım yapmadan tüm türkçe moda blogu yazarlarına gönderiyorum :)) .
If I saw an exibition called "Walking art, shoe exibition" in town,there's no chance that I wouldn't mention it in my blog. Remember I told you ourCevahir shopping mall trip on sunday, we found that this exibition was located on the ground floor. It was nice although we thought some brands were missing who were really good at creating walking art. Emilio Pucci, Christian Lacroix, Marc Jacobs, Givency.. were some to mention at the exibition. Mother of our today's gladiators, shoes from 60's and 70's and Givenchy's caged booties from A/W 08-09 were our favorites.

Enjoy!

1 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

biliyorum bunu ! ankara cepa'da da aylardır var bu sergi ...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...