10 Nisan 2009 Cuma

I'm lovin' it

Facehunter

9 yorum:

Noni dedi ki...

Tanrımmm çookkk güzel !!!!!!!!!

snagis dedi ki...

Cadıcım yeşil çantam geldi bugün çok teşekkür ederim. 15 gün ankarada eğitimde olacağım ankara yollarında beraber gezicez çantamla bereber.:)

snagis dedi ki...

Bu arada kızın başındaki bant çok hoşuma gitti

Unknown dedi ki...

Güle güle kullan, beğendiğine sevindim :) Tam baharlık bir renk, eğitimde kolaylıklar dilerim :))

kılavuzum karga dedi ki...

tacı sevdim bende kızın saç modelinide çok begendim ama :))

Unknown dedi ki...

Bu fotoğrafa ben de uzun uzun bakmıştım, çok cici bi kız derler ya bu kız da aynen öyle:)))

KokoSh dedi ki...

göze hitap ediyo
sevdim
;)

Kumral dedi ki...

Cadı, sen de saçlarını sarıya boyatmayı düşündün mü hiç? Bence sana yakışır bu tonlar.

Unknown dedi ki...

Hmm yapmıştım üniversite de, bayağı da açıktı ama emin ol kahve tonları bana daha çok yakışıyor, bir daha öyle bir şey yapacağımı sanmıyorum, sarı benim rengim değil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...