11 Mayıs 2009 Pazartesi

Bag lovin'




İyi haftalar! Bugünkü havaya bakılırsa, kışı hatırlatan kıyafetleri son giyişim olabilir. Son günlerde deri ceket-atkı ikilisine taktığım bu son resimler geçen hafta çekildi, ikinci resimde üstü fazla mı aşağıya çekmişim ne, bir acaip duruyor :)) Çok pratik olmasa da gündüz clutch kullanacağım diye direttim, çok sevdim bu çantayı, o yüzden her fırsatta kullanmak istiyorum.
  • Üst: American Apparel
  • Etek-ceket: Zara
  • Atkı: El örgüsü- hediye
  • Ayakkabı: Topshop
  • Kolye: Kısa Beyoğlu'ndan, uzun Vivienne Westwood.
  • Çanta: Vintage
  • Yüzükler: Şeffaf olan Swatch Bijoux, diğerleri Beyoğlu dükkanlarından.
Good days! With reference to weather conditions today, this outfit may be the last one regarding to winter clothes. You know I'm a little bit obsessed with scarf-leather jacket duo lately and these photos was shot last week. When I looked at the second photo, I saw that my top was looking unnaturally streched :)). I usually don't prefer to use a clucth in day time because it's not practical but I love this one and try to use it in every chance that I got.
  • Top: American Apparel
  • Skirt-jacket: Zara
  • Scarf: Handcrafted gift
  • Oxfords: Topshop
  • Necklaces: Short one from a local shop in Beyoğlu, long one from Vivienne Westwood
  • Clutch:Vintage
  • Rings: Sheer one Swatch Bijoux, others from Beyoğlu shops

15 yorum:

kılavuzum karga dedi ki...

saçlarda özensizce toplanmış at kuyruğu havası değiştirmiş sizi cadı hanım :))
sade kıyafetinize de clutch ile farklı bir renk katmışsınız falan filan işte hoş:)

Poh Poh Perisi dedi ki...

Çanta kesinlikle olağandışı. Tarzına hayran olduğumu tekrarlamama gerek yok sanırım:) İlham vermeye devam..

turuncu dedi ki...

çanta dışında kombini beğenmedim.bunları seçerken keyfin yoktu galiba.

ZET Fashion dedi ki...

Cadı ben sana bu oxford ayakkabıyı çok yakıştırıyorum, senin tarzını anlatıyormuş gibi geliyor niyeyse :))
Bu üstün Ashley Olsenda olandı değil mi??

Adsız dedi ki...

Bilmiyorum cadı ... Sanki sen değilmişsin gibi???

Adsız dedi ki...

yaa ayakkabılar bu sezon mu yoksa önceki mi bende öyle birşey arıyorum da :D

Unknown dedi ki...

Karga: Teşekkür ederim falan filan :))

Peri: :)) Teşekkürler.

Turuncu: Çok keyifsiz değildim, bir önceki kombine göre fazla sade geldi bu sanırım :).

Z: Teşekkür ederim ben de çok severek giyiyorum. Evet, doğrudur :)

Elvan: Benim benim :))

Adsız: 08 yaz sezonu, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

ben beğendim bu kombinde atkı cok hoş durmuş ztn normalde bayılırım atkı,şal vs... kendime hiç yakıştıramama rağmen bu tarz ayakkabılar sana cok yakışıyor!
kısacası sade ama tarz bir kombin olmuş çanta ztn mukemmel:)

fatoş dedi ki...

benim ricam takılarını özellikle yüzüklerini de fotoğraflarında daha yakından görebilmek. ya da sırf bir postu sahip olduğun tüm yüzükleri görebilmemiz için ayırabilirsin:) bu arada bir sorum olacak, ayakkabı modleine mi 'oxfords' deniyor ve ücreti ne kadar?

Adsız dedi ki...

Sana bir ajanda lazım epi leather lv (allah aşkına monogram canvas filan alma çok kro beea, monogram canvas pattern'ı) :) ama medium-size al, sakın large alma hiçbir yere sokamıyosun beeea :) Small da çok small...

Unknown dedi ki...

Miss cupcake: Çok teşekkür ederim :)
Fatoş: Bu isteğini dikkate alacağım :) Hmm evet bunların adı oxford, ben 59 tl ye almıştım, indirimden.

Hadsiz: Sonsuz istek listesine onu da ekleyelim bakalım :)))

Delikate Rayne dedi ki...

Love how you layered that scarf with the top and jacket...that AA top is our absolute fav!

http://delikaterayne.blogspot.com/

Unknown dedi ki...

cadı bugün çok konuştum ama bi konuda fikrini çok merak ediyorum:)

fendi-spy bag hakkında ne düşünüyosun, flower modeli hakkında özellikle. son günlerde baya taktım da:)
http://i3.iofferphoto.com/img/1144911600/_i/11501747/1.jpg

Unknown dedi ki...

Meg:Thank you :)
Priscilla: Ne demek sen hep konuş, ben hep cevap yazarım :) Spy 2-3 sene öncesinin it bag'i olsa da bence artık bir klasik sayılabilir, ben alacak olsam sade bir şey seçerdim hep kullanabilmek için, flower bana göre değil :)

Unknown dedi ki...

çok saol ilgilenip cevap verdiğin için:) şu yüzden sormuştum(itiraf ediyorum) siyah bir fendi flower spy bag i normal fiyatının çok altına alma şansım var(dı) ama kararsız kalmıştım, şimdi kafam daha net:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...