1 Mayıs 2009 Cuma

Gizemli maskeler


Jean Paul Gaultier

Alexandre Herchcovitch

Nina Ricci

Erin Fetherston

Yüzünü göstermeyen bir yazar olarak maskeler benim de hayatımın bir parçası sayılır, görünce konuya kayıtsız kalamıyorum. Moda dünyası da maskenin gizemine karşı koyamayarak gelecek kış sezonu şovlarında onlara yer verdiler, hatta Salma Hayek ve François-Henri Pinault'un Venedik'teki düğünlerinin ana temasını maskeler oluşturdu.
As a blogger that not showing my face makes masks some part of my life that I couldn't resist when I see something about them. Fashion world also can't resist the mystery of masks and many designer used them in their shows for the upcoming winter season. Lately, the masks were the theme of Salma Hayek and François-Henri Pinault's Venice wedding.
Style

4 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

maske diince Gossip Girl'deki maskeli balo geldi aklıma // eğer yüze oturursa cidden çok şık oluyorlar // ve cadı ben senin akşam gazetesindeki maskeni çok sevmiştim (yazın yayınlanmıştı dimi? ) // ama yavaş yavaş maskeni çıkarıyosun sanırım :)

Unknown dedi ki...

senden esinlenmişlerdir cadı:)

Unknown dedi ki...

F.G: Evet, Ağustostaydı, maske bir süredir kullanmıyorum ama ilginç bir şey bulursam yine takarım.

Missred: Hahaha ilham kaynağı ben :p

kılavuzum karga dedi ki...

Jean Paul Gaultier korkunçççç operadaki hayalet gibi (maskeler hep korkutmuştur beni çocukluktan kalma bişi sanırım :)) )

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...