5 Mayıs 2009 Salı

Welcome to the Union!





Cuma gününü sakin geçirdim ama Twittter'da belirttiğim üzere gece Indigo'da James Holden'ı dinledik. Kulüp kalabalıktı, James Holden'ın çıkması 02:00'yi buldu, kendisinin "Nothing" ( Ne güzel şarkıydı o, hala çok severim.) zamanlarındaki Holden olmadığını biliyorduk, o da bu gerçeğin altını çizdi, çok keyif almadık ve düşündüğümüzden erken eve gittik.

Havanın da keyifsiz olması kıyafet seçimime de yansıdı:
  • Tişört : Pepe Jeans London
  • Jean: H&M
  • Deri ceket: Zara
  • Bilezikler: İnce gümüş Tiffany&Co., kalın olan Accessorize, diğerleri Atlas Pasajı.
  • Yüzükler ve kolye: Beyoğlu mağazaları
  • Botlar: Kurt Geiger
  • Çanta: M by MJ


Geçen gün Missred'in yazısı ve benim yorumum üzerine bu tişörtü giymek aklıma geldi, siz bu Union Jack akımı için ne düşünüyorsunuz? Sevenlerden mi, yoksa nefret edenlerden misiniz? Ben güzel kullanıldığı takdirde giyilebilir/kullanılabilir olduğu düşüncesindeyim.

Friday was quiet until the night but as I twittered we went to Indigo for James Holden. Club was crowded, it was almost 02:00 when James Holden was behind the decks. We knew that he's not the same as his legendary "Nothing"phase ( What a great song was that, it's still one of my favorites) and he underlined this fact well. We didn't enjoy his set much so we left earlier than we thought.

The weather was also not very enjoyable , you can see it from my choices as well:

  • Tee: Pepe Jeans London
  • Jeans: H&M
  • Leather jacket: Zara
  • Cuffs &stuff: Thin silver is from Tiffany & Co., thick one from Accessorize, others from local shops.
  • Rings and chain necklace: Local shops
  • Boots: Kurt Geiger
  • Bag: M by MJ

After Missred's post and my comment last week, I decided to wear my Union Jack tee. What do you think about it, do you hate or love Union Jack stuff? In my opinion, I can wear it or use it if I like the way it's used.

33 yorum:

özlem dedi ki...

insanların başka bi ülkenin bayrağını bi mağrifetmiş gibi üzerine geçirip dolaşmasına bi anlam veremiyorum,gidin orda yaşayın madem,özenti olmaktan başka hiçbir şey değil,siz ben türküm demeyede utanırsınız hatta batılısınızdır siz,ben asyalayım...tercih meselesi tabi ben alt tarafı bi tişört diyemiyorum

Unknown dedi ki...

Benim için sadece bir desen, sizin kadar anlam yüklemiyorum doğrusu, bir tişörtten neler çıkartmışsınız.

Noni dedi ki...

Milliyetçi falan değilim ama ben sevmedim bu akımı, sadece UK değil diğer ülke bayraklarının olduğu baskılı t-shirt'lere bi türlü ısınamadım...

zui dedi ki...

benim vardı bi ara good girls go to heaven bad girls go to london diye arkada da ingiltere bayrağı
ama nedense sonradan soğudum, ama süper diyebileceğim bir parça olursa giyerim niye olmasın

Adsız dedi ki...

Ben tarza bakttım hiç bayrağı bile farketmedim doğrusu ben beğendim...harika.

Adsız dedi ki...

ben de aynı fikirdeyim.. bayraklardan bikini, tshirt yapmak da saçma bence onları giyip dolaşmak da. Sadece bir desen olarak bakılan bayraklara sahip ülkelerde malesef ülke bilinci de çok yüksek olmuyor.. yok artık denebilir ancak bunun gerçek olduğu sosyologlar tarafından da belirtilen bir gerçek.. Yere düşüp üzerine basılmasına bile tahammül edemez bir milletin çocuklarıysanız daha çok anlam yüklemelisiniz.. belki ufak bir arma gibi üzerimizde taşınabilir o da Türk bayrağıysa.. Atatürk, Türk bayağı için bayrak giyilemez, bayrak dışında amaçlarla kullanılamaz diye düşünmüşse,popüler olsun takım logosu gibi giyilsin, sempatik olsun dememişse ve üstelik bu kanunlaştırılmışsa vardır bir bildiği demek gerekir! Bayraklar ülkelerin kutsal simgeleridir.. Tüm bayraklara çok anlamlar yüklenmeli ve bu sorumlulukla davranmalı bence.. Alt tarafı bir desen diye bakarsak kolye olarak haç da takılmalı, isa heykelleri evlere konmalı, musevi yıldızlı ürünler sorun olmamalı, klise tarzı düğünler yapabilmeliyiz.. Yapabiliriz tabiki ne olacak ama yapmalı mıız??

Moda blogu için uygun bir konu değil bence, aslında farklı bir soru sormak için girmiştim ama post ve yorumları görünce kaytsız kalamadım..

Neyse,kombini deseninden bağımsız düşünürsek, hoş, geceye uygun ve sana da yakışmış..Fermuar detayını ben de seviyorum, hoş bir ayrıntı,düz bir tshirte bile hareket katabiliyor..

Z.Selin

kılavuzum karga dedi ki...

ingiliz eximin hediyesi ingiliz bayraklı iç çamaşır takımım vardı bir zamanlar başkada bayraklı bişi giymedim giymemde heralde.Gereksiz geliyor bana neden onca desen varken bayrak...zevk meselesidir saygı duyarım...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

zui bende de vardı keşke saklasaydım şimdi de giyerdimm:P

ben de eskiden sosyoloji okumanın da vermiş olduğu bir paradigmayla, aynı özlem gibi düşünürdüm.

ama eşyalara ve metalara anlam atfeden biziz, hayat gözlerinde, nasıl algıladığında saklı.

bence çok abartmamak gerek, moda ciddiye alınmayacak kadar eğlenceli çünkü. tabi ki giydiğin taktığın seni ve tarzını, algını yansıtır ama, bu desenlerin ve asker motiflerinin tekrar moda olmasının amacı bence 11 eylül ve sonrası. yani tüm dünyayı ele almış olan milliyetçilik. ve buna bir atıf var. ille amerika illa ingiltere bayrağı gibi tek tip bir gözlükle bakmamak lazım derim.

türban - mini etek ayrımı gibi. kimin neyi neden taktığını, giydiğini bilemeyiz tam olarak. kendimiz ne anlam atfediyorsak onun üzerinden kendimizi yeniden tanımlıyor oluruz, ona atfettiğimiz anlamla. başkası üzerinden kendimizi ifade ederiz. yani dediğim gibi, sen yanlış olduğunu düşünüyorsan o sensiz, mc de mc..

Unknown dedi ki...

fotoğrafına bakarken düşündüm de bu bir bayrak değil de puantiye gibi leopar gibi sıradan bir desen olsaydı düşünceler farklı olabilirdi. O zmn desen eleştirilirdi şimdi ingiliz bayrağını üzerimizde taşımak iyi mi kötü mü diye tartışıyoruz. Bunun ingiliz bayrağı olduğunu bilmesem objektif bakacak olursam ben t-shirti beğendim, demek ki ben de bayrak fobisi var:))yani şu anda ingiltere bayrağı olduğunu bildiğim için gözüm bunu sadece desen olarak göremiyor malesef subjektif yaklaşıyorum istemeden de olsa. Ama olayı milliyetçilik, vatanseverlik vs. gibi konulara vardırmamak lazım, hemen altında bişiler aramamak lazım.

alis dedi ki...

Ben seviyorum. Union Jack diğer bayraklardan farklı, yalnızca giyimde değil bir çok üründe bugüne kadar defalarca kullanılmış birşey. Yastıklarda, ev aksesuarlarında da çok güzel duruyor (bkz. benim blog'um). Orjinal "punk" akımına dair birşey aynı zamanda.
ps: Şu daha doğru düzgün Türkçe bile konuşamayan(yazamayan) insanların ağızlarından tükürükler saçarak bu devirde("dünya vantandaşları" olarak birlik olmamız gereken bu çağda)hala basmakalıp milliyetçi fikirler beyan etmelerine şaşırıyorum doğrusu. Sadece ilk yorumu kastediyorum..

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Cadı ben de pek sevmiyorum bayrak desenli şeyleri. Ama nedense benim sevmediğim pek çok şey sana yakışıyor. Bu da öyle olmuş. Deri ceketi sevdim ama :)

Adsız dedi ki...

alakasız olacak ama püsküllü terlikler için ne düşünüyorsun mc? fitfloplar için özellikle?? markafonide gördüm pullu grisi mi(diğerlerinde pek kalmamış numara:( ), püsküllü grisi mü kararsız kaldım.. help me pls?? Bence moda budur:)

Dilan KILIC dedi ki...

cadı tshirt outletim.com değilmi?
ama bedeb s ve l vardı sen sanırım L almışsınn
tartışmalara gelince propaganda amacı taşımadığı sürece ne önemi var ki?
biraz esnek ve hoşgörülü olmak lazım hayatta tercihlere diye düşünüyorum

nesrin dedi ki...

ben üzerindeki değil tamamıyla seni eleştirmek istiyorum. çünkü bu bayraklı tişörtün çok ses getireceğini ve bir sürü yorum alacağını biliyordun o yüzden giyip postunu yaptın. son zamanlarda inanılmaz bi şeklide düşüşe geçtin. her zamanki gibi yine çok sıradan ve kötü giyinmişsin. üzerindekilerin hepsi pazarlarda ve taksimde var. illaki altına kesilmiş markalarını yazmak zorunda değilsin. İstanbulda 10 adımda bir senin gibi giyinen kadın var. ayrıca mesleğini gizlemende enterasan bir durum. takip ettiğim ve seninde eklentinde olan bi blog var.orada kimse yüzünü kapatmıyor. neden kendini saklama ihtiyacı hissediyorsun hiç anlamış değilim. Ayrıca eleştirisel herşeye cevap yazıyorsun ama sana iltifat edenlerede bi teşekkür et bari....vaktin yoksada burada işin ne. ohhh be içimdekileri sonunda dışına vurdum.....

turuncu dedi ki...

evet Dilan cadının tişörtünü bende outletim.com da gördüm. bayrak için hiç bi eleştirim yok. tercih meselesi. bende meryem analı kolye takıyorum ama hristiyan değilim.

özlem dedi ki...

öncelikle asla ırk milleyetçiliği doğrultusunda düşünen bir insan olmadım,amacım milleyetçilik mavalları okumakda değil ama biraz aklı selim düşünürseniz başka bi ülkenin bayrağını üzerinde taşımanında çok saçma olduğu kanısınada varabilmelisiniz bu benim naçizane fikrim...selininde değindiği gibi ben kendi bayrağımıda asla tişört olarak giyip dolaşmam,benim için onun yeri çok ayrıdır çünkü üzerime bi tişört deseni olabilecek kadar basit değildir...ayrıca zaten ona bir anlam yüklemiş tasarlayan kişi.sevgili 'alis'ten de bir ara bana türkçe dersi vermesini rica ediyorum.dünya vatandaşı olarak birlik olmaktan anladığınız onların bayrağını taşımaksa,ben basmakalıp düşünmeye devam ediyorum size ütopyanızda barış ve birlik içinde iyi birliktelikler

Unknown dedi ki...

Öncelikle yorumları için herkese teşekkürler. Burası bir moda blogu olduğu için yorumlarımızın da bu çerçeveden bakılarak yapılması sanırım daha doğru olacaktır.

Adsız: Ben fitflopları pek beğenmiyorum ama alacak olsam pullu olanları alırdım, bu şekilde püsküllülerin iyi duracağından emin değilim.

Dilan: Evet ordan, ben M bedenini aldım, pozitif yorumuna da teşekkürler.

Nesrin:Tişörtü fazla yorum almak amacıyla giymedim, beğendiğim için giydim çünkü bana yönelttiğin gibi her şeyi hesaplayan bir insan değilim.Tarzımı da beğenmemene saygı duyuyorum ancak kendimle ilgili neyi paylaşıp paylaşmayacağım bana kalmış bir şey, sonuçta benim ne iş yaptığımla ilgili en ufak bir bilgin yok ve eğer bilinmesini istemiyorsam öyle olması gerektiği içindir, bunun için de sizden anlayış bekliyorum. Son olarak yanlış bildiğin bir şey varsa o da beğenenlere teşekkür etmediğim konusudur, herkese bazen tek tek, bazen de toplu bir teşekkür her zaman ederim.

Adsız dedi ki...

"İstanbulda 10 adımda bir senin gibi giyinen kadın var." bu lafin biri bana dogru oldugunu soylesin artik etrafta cok guzel giyinen kadinlar cogunluktaysa mutluluktan ucucam ama ben yinede bir goz muayenesi tavsiye ederim:)

Unknown dedi ki...

Ya benim anlamadığım bu blogların eğlence için, paylaşım için kurulduğunun unutulması. Neden insanların kişilikleri, meslekleri, yüzleri, hayatları bu kadar ilgilendiriyor sizi? Yüzünü göstermeyen insanın elbet bir bildiği vardır neden bu kadar deşip mevzuyu, karşılaştırmalar falan yapılıyor? Bu bir moda blogu ve her şey neden bu kadar ciddiye alınıyor anlamıyorum.

HAYATA AT GÖZLÜKLERİYLE BAKMAKTAN VAZGEÇİN ARTIK.

turuncu dedi ki...

bende nesrine hem göz hemde akıl muayenesi tavsiye ediyorum. kıskançlıkta en son nokta.İstanbulda 10 adımda böyle giyinen olsa keşkede biraz gönlümüz gözümüz açılsa :))

Stilcatcher dedi ki...

Bir kere Cadı herkese bi şekilde teşekkür eder, kim teşekkür etmiyo diyorsa haksızlık yapıyor.İkincisi, Cadının yüzünü ve yaptığın işi merak eden aynı arkadaş, basın mensubu filan mı acaba? Bu kadar merak olsa olsa gazetecilerde olur , yani kendimden biliyom,da:)))

Fashioncholic Girl dedi ki...

ya bende aslında bayrak meselesine böyle bakıyorum ama brazilya bayrakları için böyle düşünmüyorum nedense // bu arada keyif alamadığına senin adına üzüldüm

yasemin dedi ki...

şık olmuş rock chic:)
bu arada soruna cevap vereyim, yani bence spreyin extra güçlü spreyden bir farkı yok, saçı kazık gibi yapıyor.Sonuçta o şekli verdikten sonra saçına normal bi sprey de sıksan olur, o tuzlu rüzgar görünümü falan da hikaye. ama yine de deneyip gör bence..

Adsız dedi ki...

ya kız begenmıs gıymıs :D kaldıkı hıc sanmıyorum modacadısının kompleksli oldugunu yok efendım dususdeymıs mususdeymıs yapmayın allah askına kız bunu zvek keyıf ıcın yapıo kımse bakmasa ne olucak kendı ıcın yapıyo ya bence sen bakma onlara naısl ıstıyosan gıyın kendın begendıkten sonra ne onemı var :)gerısı teferruat

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

yukarda demek istediim turuncu'nun cümlelerinde gizli..

Adsız dedi ki...

çok yakışmış cadı güle güle giy..
ayrıca herkes istediğini giymekte özgür bence kimse karışamaz beğenmeyen giymez olur biter..
ama kimse kırıcı yorumlar yapmamalı ..

Unknown dedi ki...

Çok çok teşekkürler hepinize x :)

Yasemin: Ben o saçların bu spreyle olamayacağından emindim de umut işte :) Denemeyeceğim, cevabın için teşekkürler.

nesrin dedi ki...

fashionbysiu ben giyimi hakkında hiç bir yorumda bulunmadım.isteyen istediğini giyer. benim bütün yorumum şahsına munasırdı. evet biraz kaba ve sert bi dille eleştirdim. ama napim buda benim yapım. ne zamandır bu bloğun yorumlarını okuyorum hep aynı kişler hep aynı sohbetler. kot tişört kombinleri vs.. moda bunlarla sınırlı değil. bu arada ben gazateci yazar modacı vs. değilim. başka bi sayfada da aynı şeyler dönüyor. kimse hakkıyla yok olmamış demio. blog sayfaları sadece kendi giyimleriyle ölesine dvm ediyor. günlük gibi olsa evt anlarım ama tarzı farklı.neyse neyse arkadaşlar bi daha fikrimi asla yazmam. herkes birbirini över durur.

turuncu dedi ki...

cadı bu tarz insanları buralarda görmek istemiyoruz....

Unknown dedi ki...

@nesrin; çünkü herkes her gün bu ve bunun gibi şeyler giyiyor,enteresan bişi mi bekliyosun ne bekliyosun ben anlamıyorum. Esas konu kimse buraya koyduğu "bugün ne giydim" fotoğraflarıyla birilerine modayı öğretmeye çalışmıyor. Moda konseptli olduğu için ayrıca o gün ne koyduğunu göstererek insanlarla paylaşıyor. O gün ne hissettiğini, gününün nasıl geçtiğini anlatan, kişisel olaylarını yazan bloglarda nasıl bunlar sıradan konular , sıradan şeyler anlatıp duruyorsun denmiyorsa giyinilen şeylere de böyle bir tepki verilmemeli. Onun yerine önerilerle gelsen, herkesi aydınlatsan daha iyi olmaz mı?

Unknown dedi ki...

Nesrin: Bu blog heralde benzerleri içinde eleştiriye en açık blog,öyle olmasa senin yorumun burada yer bulamazdı çünkü ben farklı düşünceleri de görmek istiyorum, herkes beni sevsin kimse eleştirmesin diye de bir derdim yok.Düşüncelerini farklı bir tavırla belirtseydin eminim daha farklı tepkiler alırdın, evet bu şekilde nefret dolu çıkışlar yapacaksan zaten sevmediğin blogumu bir daha ziyaret etmezsen belki daha iyi olur, ne dersin?

Adsız dedi ki...

@nesrin
ben seni kastederek söylemedim ki bence zaten herkesin birbirini pohpohlamasından dolayı ben çoğu blogda yorumları okumuyorum
ama genel olarak söylüyorum beğendiğimizi söylerken beğenmediklerimizi de yumuşak bir şekilde söylersek konu yanlış yerlere gitmez..

nesrin dedi ki...

fashionbysui seninle aynı fikirde olduğumuza sevindim. sadece ben fikrimi kaba bi dille söledim. çok haklısın.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...