8 Haziran 2009 Pazartesi

Blogger with a wrinkled dress



Yarışma devam ededursun, blogun genel gerçekliğine dönelim biraz da, değil mi? Siz söylemeden ben söyleyeyim, resim yine gün sonunda çekildiği için, otur, kalk biraz buruşmuş elbise :) Buruşuyor ancak kullanımı çok rahat, görünümü de güzel, ben kendisini sevdim :)
  • Elbise: H&M (Yeni)
  • Ayakkabı: Gap
  • Çanta: LV
  • Bilezik: Indus
  • Gozluk: Ebay
  • Yüzükler: Topshop

While the contest still on, let's get back to the reality of my blog. Before you say anything, ok ok I know my dress had wrinkles, it's because pics are mostly taken at the end of the day :). Although it gets wrinkles easily, I like this dress because it's very comff and looking nice.

  • Dress: H&M(New)
  • Shoes: Gap
  • Bag: LV
  • Bangle: Indus ( A local shop)
  • Sunnies: Ebay
  • Rings: Topshop

19 yorum:

Adsız dedi ki...

Yine çok hoş olmuş... Tam işe giymek için ideal bir kıyafet ve çok yakışmış...

Unknown dedi ki...

yazın en rahat kıyafet elbise zaten. Yalnız bu tip elbiseleri hep krem rengi yapıyolar, dergilerde de krem rengi bu tarz elbiselerin altına safari falan yazıyolar ya çok sinir oluyorum:))))))biraz yaratıcı olun dimi ama? seninkisi safariyi çağrıştırmıyor cadı:)

Adsız dedi ki...

üstünde güzel durmuş cadı:) çok beğendim..

jege dedi ki...

bende aynisini gg top fashion da görmus cok begenmistim
iyi gunlerde giy
cok yakışmış

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Gözlükleri çok sevdim bi de bileziğini :) Çok serin tutacak bir kıyafet olmuş, tam sıcak yaz günlerine göre.

Unknown dedi ki...

uuuvv çok beğendim:) bu tip elbiseleri çok seviyorum zaten. ben lv sevmesem de ayakkabı-çanta kombinasyonu da güzel olmuş:)

Jojee dedi ki...

sıcak ve bunaltıcı havalar için en iyi giysi kesinlikle elbise sende çok rahat gözüküyorsun

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

h&m'in 2009 yaz koleksiyonunda bu elbiseyi görmüştüm ama çok da it parça değil demiştim. sana çok yakışmış, güle güle giy cadı!

tuguna dedi ki...

Bu elbiseyi gorup, deneyip begenmistim ama o an icin 40 euro veresim gelmemisti, temmuz indiriminde rastlarsam alayim diye aklimin bi yerine yazmistim. Sen Turkiyeden mi buldun? Yez gelmis oraya ne guzel, biz hala usuyoruz, ben kombini sevdim, sade ve hos olmus.

corcorella dedi ki...

fıstıgım cok guzel elbısen beyıldım:D rengıde harıka pembelı bıseylerle kombınle bıde harıka durucakdır:D

Nihan dedi ki...

Cadı, bilmem elbisenin aynısından bende de var desem şaşırır mısın? Bu sezon en sevdiklerimden...

Muhsine Emin dedi ki...

Elbise cok guzel :) i like the way you styled it, simple and chic! x

ayfer dedi ki...

Cadıcım seçimin yine çok güzel, çok yakışmış. Yalnız benim asıl dikkatimi çeken saçlarının kusursuzluğu oldu. Fotoğraf gün sonunda çekilmesine rağmen saçların mükemmel görünüyor. Böyle görünmek için kullandığın bir ürün var mı acaba?

Unknown dedi ki...

Elvan:Aynı fikirdeyim, teşekkürler:)

Missred: Ben de az kalsın blue safari gibi bir şey yazacaktım da buruşukluk daha fazla beni cezbetti :))

Adsız,A.C,Priscilla,Jojee, Bubblegarm: Tesekkürler :)

Jege: Onlardan aldım ben de zaten, teşekkürler :)

Seda: It parça değil ancak dediğim gibi rahat ve hoş, sağol :)

Tuguna: Evet burdan aldım, sağol :) Burası da bir serin bir sıcak tam karar veremedi hava ne yapsın :)

Gülen: Çok tesekkürler, bir daha ki giyişimde pembe aklımda ;)

Nihan: Şaşırır mıyım sence? :)) Güle güle giy.

Ayfer: Saçlarım iyi görünüyor demek,sevindim :) John Freida Frizz ease hair serum kullanıyorum, bir de onun sarı renkli termal olanı var ( Fönden once falan kullanılıyor), L'oreal Elnett parlaklık veren saç spreyi kullanıyorum,bazen Frederick Fekkai parlaklık veren sprey var onun dısında şampuan olarak tek birşey kullanmıyorum kafama göre değişiyor ama küçük bir şey var tavsiye edebileceğim Watsons (Ki onun ürünlerini çok tercih etmem) yoğurtlu bir şampuan ve bakım kürü var onu kullandığımda saçımın daha parlak olduğunu söyleyenler oldu , bir dene istersen :)

lisa-r dedi ki...

This dress doesn't do much for me. It made you look like your boobs are saggy or someting or like they're not there at all. Plus, I'm kind of tired of seeing this bag, which is by the way- one of the ugliest bags of LV. The shoes are nice.

Unknown dedi ki...

Lisa-r: Yes they're not there at all because I don't have big boobs :)))I think this LV is a classic but most of the people shares the same idea with you, thanks for liking my shoes ;).

nesrin dedi ki...

on numara olmuş :)))

suzzydistilize dedi ki...

H&M Turkiye kaynağın neresidir? Benim bulduğum bir kaç yer var ama hep defolu yamuk yumuk seyler çıkıyor.

Unknown dedi ki...

Nesrin: Teşekkürler:)

Suzzy: Bu elbisenin kaynağı Beşiktaş'ta bir dukkan ( modacadisi@gmail.com'a mail atarsan adresi de vrebilirim), kendilerine buradan mail atarakta ulaşabilirsin.
http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=top_fashion

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...