9 Haziran 2009 Salı

Braun Silk-epil Xpressive II. gün sorusu

Birinci gün ilk ona giremediyseniz şansınız devam ettirmek için hala 4 gününüz var. Bugünün sorularına doğru yanıt veren ilk 10 kişi, cumartesi günü sorulacak final sorusu için yarışmaya hak kazanacak. Bakalım bugünkü sorularımız neymiş:

1) Fotograftaki ünlü modeli tanıdınız mı?

a) Vlada Roslyakova
b) Sasha Pivovarova
c)Alyona Osmanova

İpucu: Kendisi avangard tarzıyla Prada'nın yüzü olup, son olarak Kate Moss ile birlikte Longchamp'ın 2009 yaz sezonu reklamlarında yer almıştır.

2) Braun Silk-epil Xpressive ile kuru epilasyona göre çok daha hızlı ve acısız tecrübe yaşan kişi aşağıdakilerden hangisidir?
a) Özge A.
b) Hanife Ö.
c) Nisanur G.
d) Nafia Ö.
e) Bahar D.
Evet, şimdi cevaplarınızı modacadisi.yarisma@gmail.com a bekliyorum, başarılar :)

13 yorum:

babyangel dedi ki...

modellerden gidiyo sorular:)

kübra dedi ki...

ya bir türlü beceremedim cevabı mail adresini atıorum hata veriyor

kübra dedi ki...

mail atıorum olmuo gitmio ben cvbımı buraya yazsam olur mu:)

Adsız dedi ki...

inşaallah bugün girerim ilk ona sevgiler

Adsız dedi ki...

keşke ilk 10 dolduktan sonra 1gün beklemesek 10 olunca hemen açıklansa
girdik mi girmedik mi diye insan heyecanlanıyor

Unknown dedi ki...

Kübra: hayır olmaz :) Mailde bir problem yok, cevapları alıyorum :)

Bugün akşama doğru açıklayabilirim sanırım,ben de ertesi güne bırakmak istemiyorum.

aysse dedi ki...

merhaba bende yolladım bugunki cevabı :) umarım ilk 10' a girerim..

Adsız dedi ki...

DÜNKÜ SORU 11:50 DE GÖNDERİLDİ YAZIYOR
AMA 10BUCUKTAN ÖNCE GÖNDERİLMEDİĞİNİ BİLİYORUM BUGÜNKÜ SORU İSE 9.45 DE GÖNDERİLMİŞ
SABİT BİR SAATTE SORARSANIZ ONA GÖRE AYARLAMAK DAHA KOLAY OLUR
KALKTIM BAKTIM SORU SORULALI 1SAAT GEÇMİŞ

dreambyduru dedi ki...

bugünden ümitliyim ;)

Unknown dedi ki...

Sevgili adsız, yarışma kurallarında da yazdığı gibi sorular her gün sabah saat 10:00'da soruluyor, senin post edilen olarak gördüğün saat aslında post edilen değil, postun hazırlanmaya başladığı saati ifade eder, sorular her gün 10:00'da burda.

Adsız dedi ki...

yarın erken kalkıcam saat kuracağım
site giriş sayfası olarak ayarladım
moda cadıcığım :-)
sabahtan 10a girmeye çalışacağım buarada adım hülya
:-)
google hesabım yok

Unknown dedi ki...

İlk 10da bir Hülya var o sen misin? :) Birde adsız da olsan sonuna ismini eklersen ben tanırım seni :)

Adsız dedi ki...

ya bende yarın erkenden kalkacam bugün geç kaldığımı hissettim yollamadım bile yarın inaşllah:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...