12 Haziran 2009 Cuma

Braun Silk-epil Xpressive V. gün sorusu

Günaydın, günaydın :) .Yarın yarışabilmek için belirlenecek son 10 kişiden biri olmak için bugun son gün. Dün ufak bir yanlışlık olduğundan listeyi düzelttim ve 10. kişi hakkını kaybetti, kendisinden özür diliyorum ama herkesin yine de dünkü listeyi kontrol etmesini rica ediyorum. Vakit kaybetmeden bugünün sorularına geçelim.


1) Fotoğraftaki ünlü modeli tanıdınız mı?


a) Natalia Vodianova

b) Jessica Stam

c) Coco Rocha


Ipucu: Kendisi Victoria's Secret'ın meleklerinden biri olup, Marc Jacobs tasarladığı bir çantaya onun adını vermiştir.



2) Kalabalık bir aile içinde yaşadığı için Braun Silk-épil Xpressive’in büyük rahatlık sağladığını söyleyen kişi aşağıdakilerden hangisidir?
a) Özge A.
b) Hanife Ö.
c) Nisanur G.
d) Nafia Ö.
e) Bahar D.


Mailler yine modacadisi.yarisma@gmail.com 'a lütfen, iyi şanslar!!

10 yorum:

Adsız dedi ki...

oleyy bildim bu sfer bildimm :) insallah yarebbim :D

nesrin dedi ki...

ben 4 gündür biliyorum ama galiba ilk cevaplayanlar arasına giremiyorum :((

Adsız dedi ki...

yarın kacta soru yayınlanacak ?

Unknown dedi ki...

hadi bu gün şans benden yana olsun artık :):):):)

Adsız dedi ki...

sevgili cadıcım benım gönderdigim meiller geliyormu bugunde giremezsem cok üzülücem artık kac haftadır katılıyorum benı bılgılendırırsen sevınırım rüveyda

Unknown dedi ki...

Bugün soruyu biraz daha kolay sordum :))
Sorularınızın cevaplarına gelirsek:

minikkuş, yarın soru 11:00'de sorulacak, 1 saat daha uyuyabilirsiniz yani :)

Rüveyda, baktım şimdi bugun gelenler arasında seni göremedim .

babyangel dedi ki...

evet yarın kaçta yayınlanıcak?yine 10da mı?ona göre bilgisayar başında olcam:P

Adsız dedi ki...

Merhaba ben Züleyha dünkü listede 10. kişi bendim listeye tekrar baktım ismim görünüyor ben mi hakkımı kaybettim.Cevaplarsanız memnun olurum

Unknown dedi ki...

Babyangel: 11:00'den itibaren.

Züleyha: Liste nihai listedir yani sen finalde yarışacaksın, ilk listede 10. sırada olan hakkını kaybetti, senin şansın devam ediyor :)

Unknown dedi ki...

bugünkü sonuçları 5 e kalmadan açıklarmısınız???

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...