18 Haziran 2009 Perşembe

Kirazlar





Gecen cuma yine bir doğum günü kutlaması vardı, e biz de katıldık doğal olarak :). Karıştırma ve renkli giyinme safhamın son (?) kısımlarına rast gelen bu kıyafette eğlenceli aksesuarlar bana eşlik ediyor. Üstü çok seviyorum, arkasında dıştan bir fermuarı var, gerisi de sizin daha önce görmediğiniz parçalar.
  • Üst ve kolye: Topshop
  • Jean: Miss Selfridge
  • Ayakkabı: Aldo
  • Çanta: Luella for Target

Last Friday there were a birthday bash and we attended, naturally :). This outfit could be the last phase (?) of my mix and match era and funky accessories were accompanying me on my trip. I love this top, it has a outer zipper ( which you can't see) at the back, the rest is compiled with the items that you've never seen.

  • Top and necklace: Topshop
  • Jeans: Miss Selfridge
  • Shoes: Aldo
  • Bag: Luella for Target

16 yorum:

tuguna dedi ki...

Cadi ayakkabilar muhtesem!!

nesrin dedi ki...

cadı çok tatlı olmuşsun...ayakkabılarına bittim.

Noni dedi ki...

Bu kombinasyon harika olmuş bayıldımmm :)

ılgın dedi ki...

ayakkabılar çookk güzel :)

Adsız dedi ki...

yarında ben böle giyineyim bari. ama çantam turkuaz mavili lacivertli benim. bende kolyemi turkuaz takarım. yayınlayacak bi bloğum bile yok :((( meşhur ADSIZ ım ben.. Mİssredin sapığı :))))

Fashioncholic Girl dedi ki...

çanta cidden güzelmiş :)ve kolyeyle uyumunu sevdim (;

medusa dedi ki...

jean harika... sana da çok yakışmış formda olduğun çok belli...bu inceliğinin sırrı nedir onuda paylaşırmısın cadıcım :D

banu dedi ki...

Vücudun cidden formda ancak jean üzerine iyi oturmamış gibi görünüyor. Kasık kısımlarında potluk yapmış bayağı. Onun dışında oldukça hoş görünüyor kombinasyon.

başka bir adsız:) dedi ki...

kombinasyon genel olarak pek bir şeker. ama jeanin paça boyunun kısalığını ayakkabıların yüksek topuklarına pek yakıştıramadım, sanki boydan çekmiş gibi duruyor. ya biraz daha yukarıda caprimsi ya da daha aşağıda olmalıydı sanki neyse küçük bir detay sonuçta. bu arada çantayı kıskandım luella:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Pek şeker olmuşsun canım, beyaz lacivert kırmızı çok yakışmış :)

Stil Direktoru dedi ki...

Kiraz kız olmuşsun yeme de yanında yat :) Canım tekrar teşekkür ederim ilgine alakana baboşum daha iyi 29da ameliyatı var kısmetse. Sevgiler

Unknown dedi ki...

Tuguna,Nesrin,Ilgın: Ben dedim bunu kimse beğenmez, gerçi ben seviyorum da, sağol :)

Noni:Merci canım.

Adsız: Çok adsız var sen de kendine bir nick bulursan her seferinde belirtmekten kurtuursun :)) Sen de blog açabilirsin, çok kolay :)

F.G: Ben de çantaya bayılıyorum, sağol :)

Medusa: Çok teşekkürler, geçen sene olsa spor ve dengeli beslenme derdim, bu sene bir şey diyemiyorum :( 1 yıldır neredeyse spor yapmıyorum, yediklerime de çok dikkat ettiğim söylenemez, spor yaparken dikkat ediyordum bayağı, insan vucudundaki değişimleri görünce daha fazla motive oluyor çünkü, su an tek yaptığım evden işe-işten eve yürümek.

Banu: Biraz üstü bol haklısın ama çokta önemli değil bence, çok teşekkürler :)

Başka bir adsız: Ben kapri giymezdim, bence ayakkabıyı da göstermek açısından boyu ideal ama düz ayakkabılarla da giymeye uygun, teşekkürler :)

A.C: Teşekkürler tatlım :)
Stil D.::)) çok sağol. Hayırlısıyla atlatır umarım.

Adsız dedi ki...

ben nasıl blog açabilirim ve hergün ne giydim diye koyabilirim. öle moda sayfası tarzında olmaz benimki...Nickim :ADSIZ

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

harika ayakkabılar!

Unknown dedi ki...

Sağol Seda :)

Shopaholic dedi ki...

Çok çok sevdim!! Her parça ayrı ayrı güzel..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...