5 Haziran 2009 Cuma

Marc Jacobs Resort 2010











Eski Hollywood, kısa ceketler, marin, yüksek belli saten şortlar ve pantolonlar, çiçek baskıları, ultra yüksek tahta platform ayakkabılar, Marc Jacobs'ın 2010 yılı Resort koleksiyonunda göze çarpan detaylar. İlk sıradaki altın lame elbiseyi hatırladınız mı bakalım? Fazlası için.


Old Hollywood, cropped jackets, marine, high waisted satin shorts and pants, flower prints, ultra high wooden platform shoes are most attractive details from Marc Jacob's 2010 Resort Collection. Have you recognized the last gold lamé dress on the first picture ?For more.

Style

4 yorum:

zui dedi ki...

nerdeyse hepsini istiyorum
yine çok güzel şeyler yapmış!

Adsız dedi ki...

ben hatırladım Kate Moss giymişti :)) Hafızam çok kuvvetli ama nerede giydiğini hatırlamıyorum..

Unknown dedi ki...

Bravo pinksugar, NYC'de yapılan MET Costume Galası'nda Kate Moss giymişti :)
http://www.fashionising.com/diary/b--Kate-Moss-at-the-MET-2009-Costume-Institute-Gala-1792.html

ZET Fashion dedi ki...

Evet Kate giymişti. O değil de ben ilk ve son resimdeki elbiseyi çok beğendim. Ah Marc ahh...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...