2 Haziran 2009 Salı

Rimmel



Uzun süredir Watsons'da satılan Rimmel London'un setini almak istiyordum, geçen haftasonu onu da buldum. Yaz tatili bavullarınızda sizi de fazla yükten kurtarabileceği için göstermek istedim, renkler yaz için çok uygun yalnız hepsi biraz ışıltılı, fiyatı 29 TL.

I've been thinking about to buy Rimmel London's make up palette so I did that on last weekend. It will save you from heavy summer suitcases that's why I show it here. A little note, the colours are shimmery and the price is 29TL.

16 yorum:

Styleseeking Zurich dedi ki...

Rimmelin farlarini ve kapaticisini cok severek kullaniyorum ama maskaralarin hepsini cok kötü buldum. bu setteki renkler cok güzel duruyor!

Nesli

idil dedi ki...

Farlarda renkten öte, herşeyden öte önemli olan şey topaklanma yapmamasıdır. Ben Rimmel marka bir farın topaklanma yapmayacağına inanmıyorum açıkçası. Farda daha kaliteli bir ürün almak ya da alta baz sürmek şart. Kırış kırış duran yaşlı gözlerle dünyaya bakmak istemiyorsak tabii! Onun dışında set şirin görünüyor.

NlyStyle dedi ki...

bende böle bişey arıyodum renkler çok güzel görünüyo.alıcam.

Unknown dedi ki...

İdil: Ben de başka bir 3lü farı var, topaklanma şikayetim olmadı doğrusu.

Adsız dedi ki...

fiyatı fazla uygun:)) İnsan acaba diyor?:))

Unknown dedi ki...

Yani sonuçta Nivea, Loreal,Maybelline ayarında bir şey, bir Chanel, YSL, Guerlain değil, karar sizlere kalmış, ben göstereyim siz almayın :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

bence iyi ki göstermişsin.

nadiren far süren biri olarak kalıcılık, gözlerde, tende duruşu, matlığı-ışıltısı, renk seçenekleri ve fiyatları sebebiyle mac delisiyimdir farda. bu markayı da çok duydum, dediğin gibi loreal-maybelline-covergirl ayarında ama çok memnun olanlar var ürünlerinden. ihtiyacım olsa bu renk fara, direk alırdım şahsen:)

Unknown dedi ki...

renkler çok güzel duruyor, farları değil de rujları sorucam genelde böyle setlerde rujlar güzel olmuyor. Buarada too faced'in farları da çok çok güzel haberiniz olsun. Ara ara makyaj tavsiyeleri iyi oluyor çünkü ben sevmiyorum makyaj malzemesi alışverişi ve tavsiyelere göre gidip alıyorum, birinde beğenip alıyorum falan. Pek makyaj kültürüm yok ama ne almayacağımı biliyorum kesinlikle Avon:)))

Unknown dedi ki...

bu markanın ürünleri türkiye'de satılmazken kuzenim kanada'dan birkaç lip gloss ve allık göndermişti, hepsinden deli gibi memnun kalmıştım(glosslar bitmesin diye kullanmaya kıyamıyodum). Watson'a her hafta gidiyorum ama orada satıldığını şu an senden öğrendim saol iyi ki yayınlamışsın:))

Unknown dedi ki...

Missred: Rujlardan 1 tanesini kullandım ama sanırım pembe dısındakiler arasında çok az ton farkı var.

Priscilla: Cevahir ve Nişantası'nda var ama hepsinde var mı bilmiyorum, artık doya doya kullanabilirsin rujlarını :)

Adsız dedi ki...

Merhaba, Rimmel ürünlerini Türkiye'de hiçbir yerde bulamıyorum Ankara'da. Özellikle siyah göz kalemini arıyorum. İstanbul'da veya Ankara'da göreniniz oldu mu? Ayrıca çok güzel bir blog, okumaya doyamıyorum.

derya dedi ki...

adsıza cevaben;
ankara'da panora'daki watsons'da var.

Unknown dedi ki...

Arkadaslar, rujlar biraz yapış yapış, beni biraz rahatsız etti, karar sizin.

Ipek C dedi ki...

kate moss çıkmıyor muydu rimmel in reklamlarına?

topshop a da kate moss çıkıyor, rimmel e de, ama reklamlardaki kadar kaliteli bulamıyorum! öyle değil mi..Biliyorum sen tam bir topshop takipçisisin ama, çok hırpalanmış buluyorum topshop u, kumaşlar kötü.. dizaynları da her zaman 'top' değil.

Unknown dedi ki...

Her şey süper kaliteli diyemem ama yenilikçi, değişken ve modern tarzlarını beğeniyorum.

Pınar dedi ki...

merhaba,
rimmel london hakkındaki yorumları merak ediyodum iyi oldu bu post doğrusu :)

ben şahsen maybellinenin farlarını tercih ediyorum. inanılmaz kalıcılar ve topaklanma yapmıyolar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...