14 Temmuz 2009 Salı

Michael Jackson'u özlerken




Hayatta olsaydı "This is it" konser serilerine dün başlayacak olan Michael Jackson'u anmak üzere ülkemizde az da olsa bazı aktiviteler gördüm. Mesela Vakkorama o hafta sonu vitrinine onun meşhur parmak uçlarında duran siluetiyle beraber we love MJ çıkartması yapıştırmıştı, sonra bir tişört serisi çıkarttı, D&R ( ki bir müzik market zinciri olarak olaya kayıtsız kaldı) mağaza kapılarına efsaneler ölmez yazan posterler koydu ama bizim gözlerimiz her D&R'da albümleri, DVD leri, kitaplarıyla, posterleriyle..vs ile oluşturulacak güzel Michael Jackson köşeleri aradı ama nafile, Blender'ın da onunla ilgili vitrin yaptığını pazar günü gazete de görmeme rağmen sizlere de gösterebileceğim fotoğraflar ne yazık ki elimde yok. Bu yapılanlardan beni en fazla etkileyen Nişantaşı'na yürürken gördüğüm bu vitrin oldu, kullanılan fotograflar ve düzenleme hoşuma gitti, sizlerle de paylaşmak istedim.
*Fotoğraflar için D. ve S. ye teşekkürler, x :)


In my city there are a few things have been done as tribute to MJ and if he's still with us, yesterday was the first day of his " This is it"concert series :((. Vakkorama put a sticker to all its windows and then they released a tshirt series, a local music chain D&R put a poster to their doors saying that legends don't die but they were almost regardless to this sad fact, we as fans looked for nice tribute corners in shops with his albums, DVDs, poster, books..etc. but there were nothing. Blender also did something on their shop window but I don't have picture to show you, I just saw it in the newspaper at weekend. Above all these attempts, one made my eyes a little wet, I saw this shop window on saturday while walking to Nişantaşı. I like the pictures and setting and just wanted to show you.
*Thank you to D. and S. for the photos x :)

4 yorum:

Unknown dedi ki...

bu işler ticari kaygılarla mı yapılıyor yoksa duyulan saygıyı göstermek için mi onu bilemiyoruz tabi.

D. dedi ki...

gercekten anmayi sevgiyi gectim nasil bir pazarlama mantigidir. d&r i ben turkiyenin en buyuk muzik marketlerinden biri sanirdim, iceri girdigimde kose gormeyi gectim ne sorsan kalmadi denmesi ayri bi olay bence...

Unknown dedi ki...

Missred: Orası öyle ama ben iyi olana inanmayı istiyorum,en azından bu konuda, D&R'ın pek ticari kaygı tasıdığı söylenemez baksana en büyük satış fırsatını kaçırmış bulunuyorlar,vizyon meselesi işte :)

D: Kalmadıyı bırak, Jackson yazamayan ve suratına ilk kez duymuş gibi bakan çalışan olayı beni bitirdi :)

D. dedi ki...

offf o acaip:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...