17 Temmuz 2009 Cuma

The necklace



Elimde yine fotograflar birikti, daha hızlı olmalıyım! . Şort indirim ganimeti, kolye 2. el ebay'den, Birisi şortlu kombin sormuştu, bu aralar neredeyse şorttan başka bir şey giymiyorum, çok sıkıcı bir insan oldum :)
Üst: Topshop -Şort (yeni): Zara - Ayakkabı: Fendi -Çanta: Longchamp -
Kolye: Kenneth Jay Lane
I have many outfit photos to post,I must be faster like in the song" faster kill faster still pussycat". These shorts were gained from the sales, my necklace is secondhand from ebay. Someone asked me to post more outfits with shorts, I'm not wearing anything else but shorts, they are like my uniform, what a boring person I am :).
Top: Topshop -Shorts( New): Zara - Shoes: Fendi -Bag: Longchamp -
Necklace: Kenneth Jay Lane

19 yorum:

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadııı !!! büyük kolyelerin en popüler olduğu dönemde mükemmel bi tercih yapmışsın ;)

rengarenk oluşu rahat kombinlemeni de sağlar (:

Adsız dedi ki...

çşortunu çok beğendim kolye de gerçekten harika acaip pahalı bir şey gibi gözüküyor..

reader:) dedi ki...

öldüm bittim kolyeye bir an önce ebaydan nasıl alışveriş yapılır öğrenmem lazımmm :)))

Nihan dedi ki...

Şortun çok benim tarzım değil. Ben çok giyermişim (ya da giyebilirmişim) gibi daha kısa şort seviyorum. Amma velakin yazın beyaz bir t-shirt altına şorttan daha mükemmel bir ikili daha düşünemiyorum. Kolye için söze ne hacet zaten Cadı. Sana daha Barcelona raporu vereceğim ama önce bizim ev halkını esir almış hastalıklar silsilesinden kurtulmam lazım.

kılavuzum karga dedi ki...

şu büyük kolye resmi için binlerce teşekkür cadı yarın hemen malzemeleri alıp reprodüksiyonumla karşınızda olucimmmm :DDDD

Jaensue dedi ki...

Ya$asin statement necklace:)
Bu cici kolyeyi burada gordum ben:)

http://www.parentsphere.net/2008/11/avon-kenneth-jay-lane-jeweltone-statement-necklace/

Poh Poh Perisi dedi ki...

Çok hanım hanımcık gördüm seni bu sefer cadı :) Hadi hayırlısı :) Yarın Rock'n Coke beni bekler... Kaçtım..

Muhsine Emin dedi ki...

cok guzel kolye, statement necklaces are my thing :) x

mc dedi ki...

kolye çok şık,şortuda çok iyi taşımışsın.saçlar uzuyo galiba:)

valerie dedi ki...

Kolyen cok hoş!Güzel bir seçim olmuş:)
Şortlarda tercihim kısadan yana olsa da kombinin sayesinde gözüme çok da sıkıcı gelmedi diyebilirim.

Adsız dedi ki...

Ayakkabılarını çok beğendim :)

NlyStyle dedi ki...

her zamanki gibi çok hoşsun. şortunda süper şık

Unknown dedi ki...

F.G: Evet haklısın, teşekkürler:)

Pinksugar: Çok pahalı sayılmaz ama KJL'nin takılarının genel durumu biraz böyle, çok pahalı olmamalarına rağmen öyle gözükmek, güzel bir özellik :)

Reader: Biraz zaman, biraz cesaret,sormak istediğin bir şey olursa yardıma hazırım.

Nihan: Evet sort benim giydiklerimden biraz daha farklı, o yüzden tercih ettim, tesekkürler. Raporu bekliyorum, gidemediğim için zaten üzülüyorum bari senden dinleyeyim, tez zamanda herkes sağlığına kavusur umarım.

Karga: Merakla bekliyoruz :)

Jaensue: Ben de gördüm şimdi, teşekkürler :)

Poh poh: Ara sıra değişiklik lazım, nasıl geçti Rock'n Coke?

Bubblegarm, Valerie,Adsız, M.Y.T: Sağolun :)

Mc: Tesekkürler, uzuyorlar sonunda ancak uçlar zayıflamaya başladı, aynı kısırdöngüye devam :(.

Shopaholic dedi ki...

Kolyeni çok beğendim!! Şortla çok rahat görünüyorsun cadı ;)

Adsız dedi ki...

Şortlu kombini ben istemiştim, teşekkürler Cadıcım.

Styleseeking Zurich dedi ki...

what a beautiful necklaceee!!!

mi

dusler dedi ki...

kolyeye bayıldım.. super bir seçim.. :))

PrettyPinky dedi ki...

Hiç de sıkıcı değil şortlu kombinlerin:) En sevdiğim tarzdır.. Devam et.. Kolye de çok cici böyle birkaç rengi birarada barındırması kullanım kolaylıgı sağlıyor..

Unknown dedi ki...

S.Z,Dusler,PrettyPink: Mercii :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...