20 Temmuz 2009 Pazartesi

Guess what?





Lokal - 8 -MoJiTo -Eski Dostlar -Sevgili -Flora by Gucci -H&M siyah Bandaj elbise -UYKU - Havuz -GüNES -Fotoğraf - Iron Man

Bunlar haftasonu ile ilgili anahtar kelimeler hikayesini birleştirmek size kalmış, düşünürken geçen haftasonu çekilen brunch fotoğraflarına bakın, hala 1 hafta gerideyim, uzun süredir dış mekan çekimi yapmıyordum, bu fotoğraflarla geçici olarak bu duruma bir son veriyorum.

Elbise:Marimekko for H&M - Çanta ( Yeni): Topshop - Saçbandı: Topman - Sandaletler: Barcelona'dan yerel bir marka -Gözlük: MNG

Lokal - 8 -MoJiTo -Old friends - My Love -Flora by Gucci -H&M black bandage dress -SLEEP - Havuz - SUN-Photo -Iron MaN
Those are the key words about last weekend, it's on your imagination to formulate the whole story, while you're thinking, let the last week's brunch photos accompany you, however I'm still a week behind. It's been a while we didn't shot any outdoor outfit pics, I temporarily ended this cycle.
Dress: Marimekko for H&M - Bag (New) : Topshop -Hairband: Topman - Shoes: A local brand from Barça - Sunnies: MNG

13 yorum:

Adsız dedi ki...

bu sandaletler artık blogun demirbaşı oldu :)) Bu elbiseyi de hatırlıyorum !! sana çok yakışıyor..o mng gözlüklerden ben de alacaktım indirimden ama kendime hiç yakıştırmadım :( :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

bu elbiseyi hatırlıyoruum :D barcelona'da giymiştin !!!!

yine çok yakışmış ve anahtar kelimelere göre epey eğlenmişsin ;)

Fashioncholic Girl dedi ki...

bu elbiseyi hatırlıyoruum :D barcelona'da giymiştin !!!!

yine çok yakışmış ve anahtar kelimelere göre epey eğlenmişsin ;)

Adsız dedi ki...

Oh be nefes aldık şu ofis ortamında, çok güzel resimler. Elbise, saç, gladyatörler ve çanta harika.

Laçin Tenel dedi ki...

Saçların hafif kızıla mı döndü, yoksa "dervişin fikri neyse zikri odur" misali ben herkesin saçını bakır-kızıl tonlarında mı görüyorum?
Bu arada saç bandı çok hoş duruyor sende.

medusa dedi ki...

herşey hoş fakat ben o saç bandını bi türlü göremedim :D

Unknown dedi ki...

ben de elbiseyi hatırlıyorum, Antalya'ya iş için gittiğinde giymiştin, ne hafıza var bizde de yani:))) Buarada çanta çok güzel , güle güle kullan, artık bu çantayla hippy chic bi kombin bekliyorum:))

rumuz goncagul dedi ki...

bende elbiseyi hatirliyorum gecen hafta brunchta giymistin!

valerie dedi ki...

Hadi birleştirelim o zaman.Sevgilin döndü,sana H&M in kıymetlisi bandage elbiseyi de getirmeyi ihmal etmedi.Flora by Gucci'de cabası.Iron Man'i kaçırmadınız,akşam üstü tünelde Mojito'ları yudumlarken bol bol eski dostlarla fotoğraf çektiniz.E C.tesi böyle geçerse,pazarda dinlenmece havuz,uyku &güneş 3lemesini yapmaktan da vazgeçmediniz...:)
Tahmin kısmım nasıl bilemem ama senin kombin yine güzel olmuş.Amaa bandage elbiseyi en kısa sürede üstünde görmek istediğimi belirtmesem olmaz cadıcıgım.
Sevgiler.

Unknown dedi ki...

Pinksugar: Ayağımda parçalanacaklar,bir bu bir de Nine Westler :)

F.G: Yaklaştın oradan almıştım :)

Fındık:Sağol :))Saçlarım aslında iyice zıvanadan çıkmıştı, rüzgar falan sanki ondan dağınıkmış gibi durmuş :))

Laçin: Sağol, benim saçlarda var biraz kızıllıkta gün ışığında daha bir belli olmuş.

Medusa: Koyu kahve olduğu için göremedin heralde, resimleri büyütürsen belli oluyor :)

Missred: Hmm sen de yaklaştın Antalya'dan yaptığım bir postta kullanmıştım ama ilk Istanbul'da giymiştim :)) Tamam çanta sömürülecek insallah yaz sonuna kadar :)

Rumuz:Aaa nerden bildin? :p

Valerie: Ipucunu iyi değerlendirmişsin çok yakın bir hikaye :)) Tabi sıra ona da gelecek, daha giymediğim başka seyler de var ;)

kytn dedi ki...

herkese selam,
gittigidiyor'da uygun fiyatlı olarak amerika'dan getirdğim gladyatör sandaletleri, gece ayakkbılarını, victoria secret ve guess gibi markalardan ürünleri ve gece elbiselerini listeledim. bakarsanız sevinirim..

http://arama.gittigidiyor.com/?aramasatici=kytn

buarada teşekkürler cadı;)

reader:) dedi ki...

ben bir tek 8 ne anlamadım:)) brunch için çok ideal bir kıyafett .. ama yeni resimler istiyoruzzz :))

Unknown dedi ki...

8 Yeni Melek'in yakınlarında yeni bir mekan :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...