28 Ağustos 2009 Cuma

IFD Koza Young Fashion Designers Contest :Us

Vintage clutches
Ben ve Nesli kırmızı halıda :)
Nesli and I on the red carpet :)
Cadı :Hakan Yıldırım for Koton defilesini sabırsızlıkla bekliyoruz.
Hakan Yıldırım: Peki ya Hakan Yıldırım defilesini?
Cadı:Biz o zaman burada olmayacağız :p
Me: We can't wait for Hakan Yıldırım for Koton fashion show.
Hakan Yıldırım: How about Hakan Yıldırım show?
Me: We won't be here :p

Normalde diva gibi davranmam ama özel yapım Prada Fairy gözlüklerimi beğendiniz mi? :)
Normally,I don't have a diva attitude but do you like my custom made Prada Fairy Sunglasses? :)


Elbise ve kolye (Yeni): H&M ( Biraz yönlendirme ile elbise sevgilinin Avusturya seyahatinden hediye, kolye D.'nin Prag seyahati ganimeti) - Ayakkabı: Jimmy Choo - Çanta: Vintage YSL- Yüzükler: Beyoğlu mağazaları
Dress &Necklace(New): H&M ( With a little bit of my direction my bf got this bandage dress from his Austria trip and the necklace was a gift from my friend D's Prag visit) -Shoes: Jimmy Choo -Clutch: Vintage YSL -Rings:Local shops

17 yorum:

tugba dedi ki...

elbisen çok çekici cadıcım ben bu aralar fashionone'ı iyi izleyim belki seni yine görme fırsatı bulurum hihihi

Unknown dedi ki...

Ozel yapim Prada gozluklerin bence acaip basarili olmuslar:) Bodycon dress is another hit Dear Cadi;p nesli'yi ise ayri bi begendim hem de adasiz diye mutlu oldum, you're one of a stylish duo, that's for sure..!

tuguna dedi ki...

Bu elbiseyi Türkiye'ye gelmeden denemiştim H&M'de. O kadddaaar dar oldu ki nefes alamadım, belki de 36bedenini denemeliydim bilemiyorum. Bir de studded body-con bir etek vardı, cok hostu ama aynı sorunu yasadım. Dönüşte bir şans daha mı versem nedir:P Sana çok yakışmış güle güle giy, fotolar da çok hoş!

Suzzy dedi ki...

Cadi ben seni dün gördüm yahuuu, hatta sana dik dik baktım sen misin değil misin, yüzükler, Marc Jacobs çantan dan yakaladım:) taşkışlanın avlusunda OTTO da sandiçini bekliyordun, sandviçler geldi biz gittik, değil miii?

Lily de Seitas dedi ki...

Aaaa Cadi ben de ordaydim, keske karsilassaymisiz :(

Stilcatcher dedi ki...

çok keyifli resimler:)

Unknown dedi ki...

Çok şık olmuşsun cadı..Ayrıca clutchında gözüm var haberin olsun! :pPp

aslı dedi ki...

Elbise ve ayakkabıdan bende istiyorum :) :)

Pınar dedi ki...

cadı çok şık olmuşsun ve bacaklar harika görünüyor yani. tatil dönüşü ortamlar daha da yıkılacak valla ;)

Adsız dedi ki...

cadı harika olmuşsun,çok ciddiyim..clutch ve elbiseye bayıldım..elbiseyi çok iyi taşımışsın !! Prada gözlüklerin de yakıyor yani :))

Penny dedi ki...

hey!I just discovered your blog via styleseekingzurich and i must say it's lovely!and i enjoyed the most seeing your outfits :o)

Syhn dedi ki...

ayakkabını doğru tahmin etmişim:))
pozlarına bayıldım!

Ilgın dedi ki...

Mr. Yıldırım is so sweet if only he (or any other designer in Turkey) could create something, anything full of life&juxtaopposition from a simple garment like Hüseyin Çağlayan (*sigh*)... Ya da ben modayı edebiyatla aynı paralelde tutuyorum ve algılıyorum o yüzden böyle düşünüyorum:) Bazen söylemek istediklerimin kendi ana dilimde tam karşılığını bulamıyorum, bu yaklaşık 6 senedir böyle görgüsüzmüyüm,sapıkmıyım neyim heyy Allahımmm:DD ... Just kidding:))

Son olarak, harika görünüyorsun diyerek çok derinlere dalmadan bitireyim:))// xxxx ILg

alışverişkolik (: dedi ki...

You're appearing chic,very! :)
Besides,exposures are nice,very much :)

Unknown dedi ki...

cadı süpersin ..ayakkabılarında çok hoş

Unknown dedi ki...

Herkese çok teşekkürler, tatilden bile yetişirim ben yorumlarınıza :))

Tuğba: :) Belki, çok teşekkürler.
Neslie:Awww çok merci :)
Tuguna: Bu elbise 34 beden evet sıkı ama rahatsız olmadım ben, çok teşekkürler :)

Suzzy: Aaa ben nasıl farketmedim, bu arada sandviçler çok kötüydü :))

Lily: Tüh :(

Pınar: Henüz istediğim dozda bir bronzluk yakalamış değilim ben yanamıyorum sanırım :))

Penny: Thanks, I hope I'll see you here more often :)

Ilgın: Nasıl rahat ediyorsan bazen ben de aynı durumda hissediyorum kendimi, çok çok sağol xx

vintage peony dedi ki...

çok kıskandıııııım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...