9 Eylül 2009 Çarşamba

By Day

Üst/Top: Zara - Etek/Skirt: H&M -Saç bandı /Hairband: Topman


Üst/Top, Şapka/Hat, Etek/Skirt: Topshop - Gözlük/Sunglasses: Rayban ( Erkek arkadaşa ait/Belongs to my bf)

Şort /shorts: H&M -Üst/Top: Topshop -Şapka/hat: Topshop-Çanta /Bag: Anya Hindmarch-
Flip flops: Havaianas

Üst/Top: River Island -Short/Shorts:H&M -Gözlük/Sunnies: MNG

Short/Shorts: Zara -Ayakkabılar/Shoes: Nine West
Elbise/Dress: Kyo My Friend - Flip flops:Havaianas -Gözlük/Sunglasses: Chanel

Tatil maceralarımdan sıkılanlar olduğu kadar, ne giydiğimi de merak edenler de olduğu ve o kadar fotoğrafı çekmek için harcadığımız zamandan ötürü, önce gündüz sonra gece fotoğraflarını burada görecek ve 2 postcuk daha buna katlanacaksınız, sonra her şey eski seyrine dönecek :)


I know there are some of you already got bored but there are some among you who wondered what I wore on my holiday. Since we spent some time to take these pictures, you have to stand almost 2 more posts, I promise everything will return the same before the holiday :).

28 yorum:

Doorstepping dedi ki...

H&M etek ve Kyo elbiseye bayıldım. çok yakışmış.
Allah içine sindirsin, tatil kadar güzel şey var mı acaba?

Adsız dedi ki...

Cadıcım ne demek tatil maceralarından sıkılmak, zevkle okuyoruz. Ayrıca fotoların bi harika. Özellikle sarı elbiseli olana bayıldım canım.

Adsız dedi ki...

katlanmakmı ?? bir sene boyunca bu muhabbet sürse hiç bıkmadan okurum ben..:)) güzel bronzlaşmışsınn bu arada..i'm not a plastic bag(böyleydi galiba) nerede satılıyor ??

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

katlanmak mı? günlerdir bunları bekliyorum tatlı cadı!

pinksatellite dedi ki...

flip flop rulez=) tatilin en güzel yanı sanırım!

Unknown dedi ki...

ben de arkadaşlara katılıyorum, katlanmak bir tarafa okumak, fotoğraflara bakmak ayrı bir keyif.

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ben yine tatile gitmek istiyorum amaaa

jege dedi ki...

bence de ne katlanması bayıldım.çok güzel görünüyor herşey. Ayrıca direkt gözlükle on profilden fotoğrafını koymuşsun.dikkatimi çekti.bende en çok river üst u begendim beyaz

Stilcatcher dedi ki...

o kuçu ne tatlı şey öle.:)
bayılıyorum sokak köpeklerine zaten.

ZET Fashion dedi ki...

Benim de bir şikayetim yok :) Ben tatilde becerememiştim bu işi, hepsi birbirinden güzel!

a. gizem dedi ki...

ilham alınası yaz kombinleri, seneye haziranda yeniden yayınlamalı bu yazıyı :) bayıldım hepsine...

alışverişkolik (: dedi ki...

Sıkılmak mı? Aaa,bir de katlanmak!Ben günlerdir bu fotoğrafları bekliyorum :)

Şıklığını yine en iyi şekilde korumuşsun. 2.,3.ve 5. kombini çok beğendim.

Alaçatı'nın berrak sularında dahi bizleri düşünüp zaman ayırdığın için teşekkürler :)

Seni seviyoruz cadı! <3 :)

Sezsel by Sezgi dedi ki...

sarı elbise harika :)

Penny dedi ki...

I love the wide white T-shirt and the shorts!So holiday appropriate!
But where I am know it's gotten really cold the past few days!!

Adsız dedi ki...

cadı birşey sormak istiyorum
sokakta kedileri sevdiginde tırmalayan olursa napıyosun ?
ası filan ?

uğur dedi ki...

güzel elbiseler.

tuguna dedi ki...

3 ve 5 cok guzel:)

Noni dedi ki...

Ayyy çok güzel fotolar içim açıldı resmen bugünkü havadan sonra süper geldi!!!

Unknown dedi ki...

Günaydın, günaydın :) Hepinize çok teşekkürler :))

Pinksugarr: Bu çanta hatırlarsın belki geçen sene falan acaip bir patlama yapmıştı. Aslında plastik torbalara karşı açılan cevreci bir savastı, Amerika'da Whole Foods marketler zincirinde falan satılmaya başlandı yani plastik torba kullanmasın insanlar markete falan bnunla gitsin diye yapılmıştı, gel gör ki bu çanta Kiera Knightly, Jessica Biel, yanlış hatırlamıyorsam Kate Moss'ta görününce olay çığrından çıktı birden it bag oldu, amacı unutuldu, 10 usd ye satılan çanta ebayde 200-300 usdlere çıktı, satılacak gunler onceden soylendiğinde kapılarda kuyruklar oldu hatta cantayı bana gonderen arkadasımıda ben 1-2 kere NYC'de o kuyruklara girmeye zorladım, kötü cadı! :)) Neyse, alamadı tabi ki,sonra moda dünyası başka bir it bag bir şey bulunca 2. -3.jenerasyonları yine 10 usd den satılmaya devam etti, arkadasımda bana o sırada gonderdi ben de plajda severek kullandım :)) Ne uzun oldu !

K.K: Evet ancak uzunca bir süre bu hayal olacak sanırım :)

Penny: Thanks :) Istanbul also turned a little bit chilly and got a lot of rain I hope we'll get back the sunny days soon :)

Adsız: Ah diyip geçip gidiyorum hehe, yani o kadar derin bir çizik değilse sorun değil, derinse çizik temizlenip bir antiseptik sürülebilir, başka bir şeye gerek yok :)

Pınar dedi ki...

katlanmayan varsa ki hiç sanmiyorum bi kaç gün ugramasin o zaman hah :)
fotolar, kıyafetler ve sen gayet fresh. en çok kuçuyla birlikte olduğun kombini sevdim poz da ayrı güzel olmuş. çantayı da çok beğendim:) arka tarafına da "i m very handy" yazılabilirmiş ;)
tatile gittiğin halde bizleri unutmadığın için ben de teşekkür ederim cadıcım.

LoLLa dedi ki...

ben bayiliorum her yazini boole agzim acik okuorum nasil sıkılırız yawww

Unknown dedi ki...

Çok sağolun x :)

Adsız dedi ki...

hikayesini biliyordum çantanın..ebay'de baktım bende bulduğum en ucuzu 70$ dı galiba..yani markette falan kullanılsın diye üretilmiş ama bence gayet hoş bir çanta..ayrınıtılı bilgilendirmen için çok teşekkür ederim cadı :)

Unknown dedi ki...

:)) Bilmeyen vardır belki, anlattım işte, ne demek :)

Fashioncholic Girl dedi ki...

2. kombinini sevdim ve I'm not a plastic bag yazılı çantalar anja hindmarch'ın ününe ciddi bi şekilde ün kattı // mesela ingiliz kraliçesinden kraliyet nişanı mı ne almış :) bi de ofisinde duvara "everyone need bags" yazmış =))

valerie dedi ki...

cadıcığım bayıldım fotoğraflara..bende tatilden yeni geldim 15 gün buralarda değildim,dolayısıyla seni de takip edemedim.şimdi bakıyorumda epeyce güzel postlarla geri dönmüşsün bu arada cadıpazarı blogun için tebrikler!umarım daha düzenli ve kolay olur bu yol senin için.
sevgiler.

Unknown dedi ki...

Val: Hoşgeldin :) İşle ilgili köklü dğişiklikler oldu mu, tatil nasıldı, nereye gittin? Ben de öyle olmasını umuyorum ;)

valerie dedi ki...

evet cadıcığım dediğim gibi oldu,işten ayrıldım sonra da tatil.marmaris-datca-palamutbükü arasında gidip gelmeler oldu.keyfim bomba,fakat arkdşlarla geçen yoğun buluşmalar blog dünyasından uzak kalmama neden oldu:/
bakalım kendime biraz daha zaman ayırıp,tatil havasında biraz daha kalacağım gibi gözüküyor.
görüşmek üzere!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...