10 Eylül 2009 Perşembe

By Night

Elbise detayı
Dress in detail
Elbise/Dress: Topshop - Sandaletler/Gladiators: From Barcelona -Bag: Anya Hindmarch
Saç bandı /Hair band: Topman


Tulum/Jumpsuit: Moto(Topshop)- İğne ve çanta/Pin and bag: Topshop - Bilezik/Cuff: H&M-
Ayakkabı/Shoes: Nine West


Yüksek belli şort/Highwaisted shorts: Topshop -Üst/Top: Zara -Kolye/Necklace: H&M



Tulum/Jumpsuit: Miss Selfridge - Kemer/Belt : H&M elbiseden,from a dress from H&M


Tatilde gece seçimlerim de tulumlar büyük yer oynadı diyebiliriz, henüz giyemediğim ne varsa, fırsattan istifade değerlendirdim.
On my holiday, I made my night choices mostly from jumpsuits, I tried to wear pieces that I haven't had a chance to wear .

18 yorum:

alışverişkolik (: dedi ki...

Miss Selfridge tulum,Topshop tulum ve Topshop elbiseye bayıldım! :) Geriye de pek birşey kalmadı aslında :)

Fotoğraflarla bize vakit ayırdığın için tekrar teşekkürler..

Nihan dedi ki...

Cadi, Topshop elbiseden bende de var. Tam tatil elbisesi ki zaten ben de sadece tatilde giydim. Ama acaba kışın siyah opak çorap, ve ne bileyim mesala siyah oxfordlarla giyilir mi? Nedir senin uzman gorusun?

Zilan dedi ki...

Bütün kombinler harika!Pozlar muhteşem ;)

Adsız dedi ki...

Her zaman ki gibi:)

androverdose dedi ki...

aa topshop'tan ben de aldım elbiseden :))
aslında ben topshop'tan bissuru şey aldım zaten. cardfinans sağolsun, 8 taksitle hayatımı kurtardı :)

Stilcatcher dedi ki...

Artık ben de bu güzel elbise yok! Kardeşim el koydu.:))Vermiyo..:))

Adsız dedi ki...

zara çizgili üst ve elbise gerçekten çok hoşmuş..tatilde de her zamanki gibi çok şık olmuşsun :)

Unknown dedi ki...

Cadı seni yanık tenle görmek cok güzel:) Beyaz şortlu kombinde favorimm...

Fashioncholic Girl dedi ki...

cadı !!! ben 1. elbiseyi çok sevdim ama bu post'u daha çok sevdim :D

ZET Fashion dedi ki...

3. kombini beğendimm

Unknown dedi ki...

Günaydıın , yine beni şımartmışsınız ben de sizlere çok teşekkür ediyorum, x :)

Nihan:Ben de aynı şeyi düşündüm ama oxford olmayabilir, hırka-bot , deneyeceğim bakalım bir şeyler, buraya koyarım nasılsa :)

Doris: Yaşasın taksitli aışveriş, iyi günlerde giy :)

Itır: Sen de ondan çal, öyle öyle gitsin :) Yada belirli zamanlarda birinizde kalsın, sen niye mahrum kalacakmıssın bu elbiseden? :)

Cindrealla: Ben de kendimi beğendim böyle laf aramızda :)

Nihan dedi ki...

Ben de oxford ya da Mary Jane'lerle deneyeceğim, hava soğusun...

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

gece kombinleri benim her zaman daha çok ilgimi çekmiştir, hepsi cici ve rahat, tatil böyle olmalı!

özge dedi ki...

cadı topshop elbiseden bende de var da senin boyun bayaaa uzun galiba bana dizin biraz yukarısında oluyor(gerçi kocam bana pigme diyo boyum 163:))

Unknown dedi ki...

Ben 168 cm yim, sen de kısa sayılmazsın bence :))

valerie dedi ki...

cadıcığım topshop elbise tek kelimeyle mükemmel!
fotoğraflar ise harika olmuş.yakıştırmışsın yine:)

Adsız dedi ki...

ben de ben de isterim :)topshop elbise hakikaten çok güzelmiş... gidip baktım hemencecik ama yok yok :( geç kalmışım.. başka şeyler aldım ben de :) Doris saol bu arada haberim de yoktu ben de carfinans go'dan yararlandım 8 taksit yaptım :D

Unknown dedi ki...

Elbiseyi baharda falan almıştım, en azandan başka güzel şeyler almışsın, iyi gunlerde giy:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...