7 Eylül 2009 Pazartesi

Cadı Pazarı'nın da artık bir blogu var


Ben bir şey yaptım. Hani bit pazarı deyip duruyordum ya, ona yakın bir düşüncemi hayata geçirdim ve bu blogu açtım. Dolabımda öylece duran bir çok şeyi http://www.cadipazari.blogspot.com/ adresinde listeledim, her şey daha basit ve ulaşılabilir olsun istedim. Blogta 2. el olanların yanında, yeni parçalar da var. Eminim her hafta listelenecek farklı parçalar çıkacaktır, bu sadece bir başlangıç. Aklınıza gelebilecek soruları ana sayfada, sağ tarafta açıklamaya çalıştım ancak hala eksik veya tam olmayan şeyler olabilir, farkındayım, zamanla oturacak, bana ulaşıp istediğinizi sorabilirsiniz. İçten içe dolabımdakileri değerlendirmeme ve yer açmama yardımcı olacağınızı umuyorum, beni yalnız bırakmazsınız umarım :).

Sen de çok oldun demeyin ve zaman zaman bir göz atın, belki beğendiğiniz bir parça çok uygun fiyatlara sizin olur ve ben de bu giysi, çanta, ayakkabı dağından sayenizde biraz olsun kurtulabilirim :))

Bana katlandığınız için teşekkürler ! :))


21 yorum:

Suzzy dedi ki...

Hep bit pazarı hayalimle yola çıktım demişain ama bit pazarında tek satıcı olmaz modacadisi, sadece satın almacı olarak değil, satıcı olarak da insanların katılımını sağlarsan bence gerçekten bir ilki başarabilirsin. Naçizane bir öneri. Bu haliyle ya da her şekilde başarılar.

Unknown dedi ki...

cadı hayırlı ugurlu olsun .izleme yerimiz yok sanırım nasıl izleyecegiz

Adsız dedi ki...

hırkacıklarında burda seergilenmesini satışa sunulmasını sabırsızlıkla bekliom hırka aramaktan canı çıkan ama bulamayann benn:D
gizem_li

aycabazaar dedi ki...

hayırlı olsun takipteyim :)))

Unknown dedi ki...

Suzzy: Evet haklısın, bu sebeple ilerde çevremden de destek almayı düşünüyorum, çok teşekkürler :)

Minikmimik: İzlemeyi gereksiz bulmuştum ama değil sanırım, ekleyeyim :))

Gizem: Hırka sorunsalı devam ediyor demek hı, o gözle de bakacağım dolabıma söz :)

Aycaa:Sağol :)

Doorstepping dedi ki...

Hayırlısı olsun! Takipteyim!

Unknown dedi ki...

Hayırlı olsun cadıcım, senin adına da kendi adıma da mutlu oldum(=

hulela dedi ki...

hadi kolay gelsin canım güzel bir uygulama
cicilerine baktım güzel ve temiz parçalar kimbilir daha neler neler geliyor

Unknown dedi ki...

Sağolun kızlar :))

alışverişkolik (: dedi ki...

Hayırlı olsun canım.Umarım güzelliklerin başlangıcı olur.

Adsız dedi ki...

ewett aynen walla hırka artık daha çok lazım bana okulda bu yıl stajım var (öğretmencilik oynayacam yani)çok mutlu olrum walla gizem_li

ZET Fashion dedi ki...

Ben çok sevdim bunu, takipteyim!

Adsız dedi ki...

Acaba dolabindan istek yapsak, bloguna listelemen icin aklini celebilir miyiz :)) paylasmak guzeldir degil mi :)
mel

Unknown dedi ki...

Teşekkürler, teşekkürler :)

Mel: Olabilir, sen beğendiğin bir şey olursa paylaş ama hakkımı saklı tutarım tabi :))

pınar dedi ki...

bugün aldıgım en harika haber tedaviye ihtiyacım var sanırım ama olsun:) takipteyim:)

Unknown dedi ki...

cadı s beden bunlar:)blogumda blog listeme ekleyecegim gören olursa diye, hoş geldin bu arada ...

Adsız dedi ki...

Hayırlı olsun cadıcım, çok iyi bi fikir. Yurtdışında takip ettiğim birçok bloggerın da benzer shop my closet blogları var. Senin de bunu başlatman çok hoş oldu. Ayakların niye bu kadar küçük :)

Unknown dedi ki...

Pınar: Günün berbat geçmiş olmalı :))
Minik: Şimdilik benim olan şeyler, ilerde farklı kaynaklardan toparlarsam, farklı bedenler olabilir.

Fındık: Onlar benim değil, benim ki 38, arkadaşımın :)

Syhn dedi ki...

ne yazıkki aynı bedende değiliz:((
daha fazla çanta görmek -özellikle de o birbirinden güzel clutchlarını- istiyorum :))

Unknown dedi ki...

Onları ben de çok seviyorum henüz ayrılmak için hazır değilim :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Cadıcım bence güzel fikir olmuş, başarılar diliyorum sana canım :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...