24 Eylül 2009 Perşembe

En kısa yol, bildiğin yoldur

Bazen dakikalarca bir şeyler dener, sonra geç kalır ve bildiğiniz bir şeyi giyersiniz ya, bu elbisenin seçimi benim için öyle oldu. Cadılar diyarında havalar hala güneşli olduğu için, sene de bir kere giydiğim bu elbiseye yine bir şans verdim, bir öncekinden çok farklı bir tarzda giyemedim, sadece aksesuarlar değişik, bu ayakkabıları aldığımda bu kadar giyeceğimi bilmiyordum, aldığıma memnunum.

Sometimes you try many outfits and you realize that you're late, than you decide to wear something  you had before, that's how I ended up with this dress. It's still sunny at witchville so I grabbed this dress, I changed the accessories, that's all. I had no idea that I'm gonna wear these shoes that much but now I'm glad to have them.


Elbise/Dress: Miss Selfridge - Ayakkabılar/Shoes: Jimmy Choo - Çanta/Bag: Longchamp - Bilezik/Cuff: Accessorize - Yüzük/Ring: Istiklal caddesinde bir dükkandan, from a local shop

12 yorum:

alışverişkolik (: dedi ki...

This dress is very candy and; you're appearing nice,very! :) I liked its,too!

reader:) dedi ki...

sarının sana çok yakıştığını söyleyen oldu mu:))

uyduruk prenses dedi ki...

cok ciciymiş seviyorum cici cicileri:)

Adsız dedi ki...

great shoesss !!!!

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

sarı, pileli ve şifon bir parçayı güzel kombinlemişsin, ben en çok aksesuarlarını beğendim!

valerie dedi ki...

İyi yapmışsın cadıcığım.Elbiseyi hatırlıyor gibiyim eski postlarından.Yine yakıştırmışsın!

Nihan dedi ki...

Ben de bugün pudra rengi şifon ve pileli eteğimi giymek nereden aklıma geldi diye düşünüyordum. Bilincimin altındasın cadıcım.

be dedi ki...

cok yakısmıss ayakkabıda cok guzelll

Unknown dedi ki...

Sağolun, varolun :))

Nihan: I've been watching you, dikkat et! :))

caki dedi ki...

Elbise Aşk-ı memnu'da Bihter'in giydiği mor elbiseyi andırıyor. Sırtı açık ve fırfırlı olan.

Unknown dedi ki...

oy oy çok beğendiiim:) renk çok güzel sana çok yakışmış cadı, elbisenin modeli de çok cici. içim açıldı, ilham aldım birkaç gün sonrası için :D

Muhsine Emin dedi ki...

cok seker olmus! love it!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...