18 Eylül 2009 Cuma

I hear ya



Huhuu :) İş yoğunluğu, uzun çalışma saatleri, blogger.com'un insanı delirten sorunu giyimime gösterdiğim özene ve post sıklığıma yansıdı kusura bakmayın. Bugün ne giydim postu isteriz nidalarına kulaklarımı tıkamadığımı göstermek için hemen bu postu hazırladım ancak sizi pek tatmin etmeyebilir, benden söylemesi :)

Hello :) Due to my heavy schedule, long office hours and the continious problem of blogger.com.. I coudn't pay enough attention to my outfits and posts lately, sorry about that. I've seen some comments about lack of posts of what I wore pics , just to show you that I cared, I 've quickly written this post but let me warn you this may not be enough to satisfy you :)



Jean /Jeans: Zara - Üst/Top: American Apparel -Kolye/Necklace: H&M

12 yorum:

Nihan dedi ki...

Cadıcım,
Şunu da belirteyim, nidaların asıl sebebi seni merak etmemdi. Üstü çok beğendim. Sanırım ben bir gri bağımlısıyım.

alis dedi ki...

Yooo aksine, gayet hoş.. Bu AA raglan bana hep toplanıp düdük gibi tepeme çıkar sinir eder gibi geliyordu, hiç de öyle durmamış.

alışverişkolik (: dedi ki...

Evet,birkaç gün giremedim buraya :( Blogger beni bile çıldırttıysa seni etkilemesi çok doğal.Benim blogum olsa çatlarım heralde :)

Ama bu senin giyimine hiç yansımış gibi gözükmüyor.Ben çok beğendim! Liseli çıtır kız havasında! :) Zaten griyi de çok severim.10 üzerinden 10! :)

DENiZ dedi ki...
Bu yorum yazar tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

A swedish lady, like like like your lovely blog!

Agneta

Ilgın dedi ki...

Sea of shoes konusunda ben farklı düşünüyorum. Bir kere "param var tepeden tırnağa marka giyineyim" diye bir takıntıları yok ne Jane'in ne Judy'nin. Hele ki Judy'nin tam tersine yaşına çok uygun ve sofistike bir tarzı olduğunu düşünüyorum Gayet cool vintage parçaları ya da no-brand basic şeyleri high-fashion ayakkabılar ile birleştiriyorlar. Yani bide' sonuçta giydiği Margiela'ların, Alaia'ların daha "affordable" versiyonları(bir okuyucusu sormuş bir kere neden daha affordable ayakkabılar yok diye) diye birşey yok // ya knock-off giyecek ya da ne bileyim işte dizayn bakımından pek bi' esprisi olmayan ayakkabılar giyecek. Kızın da imkanı var giyiyor olay bu:)). Yanlız UO için tasarladığı ayakkabılar çoğunluk gibi benim de hiç hoşuma gitmemişti onu söyleyebilirim.Jane yaşından büyük giyiniyor zaman zaman evet ama "genel olarak" kendisinin de tarzını beğeniyorum. Seviyorum yaav bu kızları ben:)))!!

Sevgiler cadıcım,

ILgN

tuguna dedi ki...

Ben de sevdim cadi, arada boyle sade olmaya da ihtiyac var. American Apperal gormusken sormak istedim, uzerindeki S mi M mi beden olarak. Dokumlu durmasi hosuma gitti de merak ettim, belki siparis veririm:)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Ben bu jeane bayıldım!

Unknown dedi ki...

Nihan: Nida dediğime bakma ben bazen öyle abartırım, daha iyi günlerim olmuştu, merak etmen çok hoş :))Benim de gri ile yakın bir ilişkim var kesinlikle :)

Alis: Bana da aldığımdan beri bir çekmiş gibi geliyor, M de alabilirmişim :)

A.kolik, A.C: Çok sağolun :)

Deniz: Hanana benzetme komikmiş ancak o kadar da sevimsiz sayılmazlar ama sevimli de değller orası kesin :)

Sinnlighet: Thanks so much :)

Ilgın: Bana kalırsa da annesinin tarzı kızından başarılı, kızının çoğunlukla yaşından büyük giyindiği bir gerçek, karıştırıp giyme olayını da evet zaman zaman yapıyorlar bu doğru ancak en trendy parçaların(çogunlukla ayakkabıların) gücü çoğu zaman bunların etkisi sıfırlıyor, sadece o parçalara odaklanıyorsun,insanların kolayca elde edemediği parçalara sahip olmalarının da insanlar üzerinde bir etki oluşturduğunu da es geçmemek lazım bence, o parçalar olmadan sence bu kadar etkili olabilirler miydi? Bence esas başarı o parçaların gücünden yararlanmadan elde edilendir, ha ben de insanların üzerinde onları gördüğümde hoşuma gitmiyor mu, gidiyor tabi, işte böyle karmaşık bir şey :)

Tuguna: S beden, ben ağzını yuzunu cekip biraz daha bollaştırmış olabilirim ama M de alınabilirmiş sanki diye düşünmedim değil .

Adsız dedi ki...

cadı bu söylediğiniz blog hangi blog acaba merak ettim?

Unknown dedi ki...

http://atlantishome.typepad.com/ anne

http://seaofshoes.typepad.com/sea_of_shoes/

kız

Nihan dedi ki...

Texas'in büyükçe bir şehrinde bir müddet yaşamış birisi olarak, o üzerlerindeki kıyafetlerle Texas'ın küçük bir kasabasında nasıl sokakta dolaştıklarını merak ediyorum ben en çok. Tabii ki dışarıdan gelen tuhaf bakışlara bana ne diyor olabilirler ama bence en azından bloglarına post ettikleri kıyafetler yaşadıkları ortam itibari ile çok fazla prodüksyon kokuyor. Yani bunlar hiç mi tipik bir Texaslı gibi kısa şort ve lastik flip flop giymezler , hem de ailece? Ama ben annenin tarzını beğeniyorum esasen. Hatta birebir kopyaladığım zamanlar oldu kendisini. Zaman zaman abla ya da anne post ettikçe görüyorum, bence küçük kız da fena değil.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...