5 Eylül 2009 Cumartesi

I must post this








Tamam, bunu bir yerlerde görmüş olabileceğinizi biliyorum, tatilde olduğum için daha önce post edemedim ancak geç olsa da çok sevdiğim için etmeliyim diye düşündüm, bence son zamanlardaki en güzel editoryallerden biri, uber cool Kate çingenelere karşı, V Magazine'in eylül sayısı için.


Ok, I know that you might have seen these pics somewhere, I couldn't post them earlier because you know I was on a vacation. However, I thought how much I loved this editorial so it deserves to be here sooner or later. I think this is one of the great editorials lately, ubercool Kate vs gypsies for V Magazine's September issue.


Enjoy!

5 yorum:

Pinor Çen dedi ki...

Ben en çok arabanın önündeki pozunu sevdim, muhteşem!!

Adsız dedi ki...

Cadıcım ben de çok sevdim. Üstelik ilk kez görüyorum iyi ki paylaştın şeker.:)

Nil dedi ki...

Buna ben de bayılmıştım özellikle de leopar kazağa

Unknown dedi ki...

kate moss ve diğer moda ikonlarını pek sevmiyorum, yüzlerindeki ifade, bu "dağınık ama seksi" duruş, yaşantılarıyla çok alakasız ortamlarda, mekanlarda yapılan çekimler vs. çok yapay çok itici geliyor bana. nereye baksam kate moss, sienna miller, rihanna, victoria beckham görmek, giyim kuşamın bu dördü ve birkaç kişi daha üzerinden dönen birşeymiş gibi dayatılması çok sıkıcı hale geliyor bazen. neyse çok uç bir yazı oldu bu, hislerimin son raddesi:))
ama özellikel o, pazarlarda liraya satılan kötü işçilik-berbat desen karışımı kalın babaanne kazaklarına benzeyen leopar desenli kazağa uzun zamandır hiçbir şeye beslemediğim kadar negatif duygular besliyorum :)

Unknown dedi ki...

Priscilla: Benim Kate Moss'u beğendiğim bir sır değil artık, e fotograflar da görsel olarak çok başarılı, o yüzden ben burada yer verdim, senin de kendine göre sebeplerin var o yüzden düşüncelerine saygılıyım ancak o babaanne kazağı son zamanlarda beğenilen Alexa Chung'ın da geçenlerde üzerinde olduğuna göre daha çok göreceğinin haberini vermek istedim :).

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...