11 Eylül 2009 Cuma

A Chanel lover's birthday cake


colette

5 yorum:

özge dedi ki...

ayyyy yerim ben onu yerimmm

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ben de anneme Chanel logolu yaptırmıştım :) resmini bulursam koyim bari bloga. aklınızda bulunsun pelit istediğiniz her şeyi yapıyor.

Unknown dedi ki...

Chanel aşkına demek istiyorum:)

alışverişkolik (: dedi ki...

Yerim seni Chanel :))

Pelit,Venüs gibi pek çoğu isteğe göre yapıyor ama benim bunların yanı sıra bir tavsiyem var; internette pastaci.net adlı bir websitesi var.Sizlere özel,özgün tasarımlarınızla muhteşem pastalar yapıyor.Sitesine girerseniz yaptığı o çok ilginç pastaları rahatlıkla inceleyebilirsiniz.

Biraz reklam uygulamalı bir yorum oldu :) ama.. :)

ALIŞVERİŞ CİNİ dedi ki...

Çok güzelmiş, ben de doğum günümde bundan istiyorum :P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...