24 Eylül 2009 Perşembe

Ses-seda'ya gecikmeli cevap

Mimlerle iyi olmayan aramı Ses-seda ( Teşekkürler şeker :))için görmezden gelip,sorduğu istek listesi üzerine biraz düşündüm, nedense aklıma ilk gelenler sayısal olarak bir onceki yıllara göre daha az geldi. Bunun sebebi beğenimin yükselmiş olması mıydı? Ya da iş yoğunluğundan üzerinde yeterince zaman harcamamış mıydım? Yoksa beni etkileyecek kadar fazla tasarımın olmaması mı, ya da yeni sezona yeteri kadar ilgi göstermemiş olmam mı?Peki ya modaya karşı istahımın azalması mı?( Hayır bu olmamalı :) ) Sebebi her neyse ilk aklıma gelenleri sıraladım, çoğunlukla aksesuar ama buyrunuz:

Ses-seda ( Thank you dear) asked about my wish list , I spent some time to think about it a little bit but I've realized the list is shorter than before. What the reason would be ? Is it my high level of taste? Maybe I didn't think about it alot because of my heavy business schedule? Or having fewer designes to impress me? Or didn't I pay enough attention to the new season or my descending appetite for fashion( OMG, no :)) Whatever the reason is, here is my current wish list ( Mostly accessories):

1) Louis Vuitton kolye: Etkileyici tasarımı ve renkleri ile dikkatimi çekti, pembesi de kabul :)

Louis Vuitton necklace: It got me with its vibrant design and colour, pink one is acceptable,too :)




2)Burberry F/W 09 Botlar: Kaba saba ayakkabılara sevgimin bir başka göstergesi, her şeyle giyebilirim.

Burberry F/W 09 Leather ankle boots: It's another version of my sympathy for chunky footwear, I could wear them with anything.

3) Prada Saffiano &Tessuto Tote: Daha önce de söylemiştim, abartısız tasarımı ve vintage vari görnümüyle bu çanta istek listemdeki yerini hak ediyor.
Prada Saffiano&Tessuto Tote: As I mentioned before, I love this bag because of its versatility and vintage-esque look, it sure deserves this place on my wish list.


4) Isabel Marant F/W 09 zımba detaylı botlar: Bunu da her şeyle giyebilirim, zımbalara karşı ilgimi biraz yitirsem de benim olmalarına karşı değilim :)

Isabel Marant F/W 09 studded boots: I think I can wear those with everything, too. I kinda lost my interest in studs but this doesn't stop me having them :).

Bunlara ek olarak Yes please adı altındaki Christopher Kane'in kendi koleksiyonunda da beğendiğim elbisenin Topshop versiyonu da olabilir.

In addition to above, I can add Christopher Kane's gorilla dress but Topshop version is ok, too.

Bu liste çok tahmin edilebilir  ve ben sıkıcı bir insan mıyım ? :)))

So is this list very predictable and I'm a boring human being ? :)))

Style, netaporter,jak&jil

11 yorum:

Adsız dedi ki...

o prada çantayı bende çok beğeniyorumm..vintage gibi gözükmesi özellikleee..hiç modası geçmez bunun torunlarım bile kullanır :)))

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

cadı, sıkıcı olması mümkün olmayan parçalar bunlar!
lv kolyenin pembesini de ben çok beğeniyorum, pudra pembesi gibi olanı hani.
bir de isabel marant botlara bittim, ilk defa burda gördüm, harikalar!
mim için teşekkür ederim, seçimlerini ilgiyle takip ediyoruz, biliyorsun.keep cool!:)

Ilgın dedi ki...

Gala Gonzales' Prorsum boots aynı zamanda, harika görünüyordu, sana da çok yakışır eminim! Ben de uzun zamandır strappy Givenchy istiyordum ama onun yerine Guiseppe Zanotti elasticized multi strap sandal aldım. Siyah strappy ihtiyacım böylece giderilmiş oldu. Birde İpekyol'un vitrininde çok beğendiğim 2 adet oxford vardı ona benzer(tek fark süet olması)bir oxford da Prada yeni sezonda buldum ve sonuç I AM ON A LIL BAN NOW;) Alexander Wang Donna Bag istiyorum ama hala (#1 on wishlist) ve yeni sezondan beğendiğim parçaları!! Son olarak da Miu zımba detaylı siyah bucket bag verseler promosyon olarak kabul ederim yani geri çevirmem :)))) Önümüzdeki günlerde birkaç basic parçamı Wang esintileriyle(!!) update etsem mi diye aklımdan geçiriyorum bu aralar ;) DIY olayına hiç girmedim hayatımda ne kadar becerikliyim göreceğim!!!:) LV kolyeye benzer bir tasarım da çok rahat yapılabilir diye düşünüyorum ... Isabel Marant botların nesli ise çoktan tükendi sanırım.

alışverişkolik (: dedi ki...

Nasıl yani? Bunlar sıkıcılık ihtimali olmayan parçalar cadııı :)

Lv kolyeyi,Prada çantayı,I.Marant botları ben de beğeniyorum.Sanırım zevklerimiz benzer :)

valerie dedi ki...

sıkıcılık mı?? kesinlikle hayıııır!! :)
Prada'nın bu çantasını Sienna Miller'da fark ettiğimde sen de bir post hazırlamıştın ve evet cadı yapılması gerekeni yine yaptı!tam isabet demiştim içimden.İstek listen harika ama Prada tote ise daha da bir harika,şahane!
Bu arada LV kolye DIY çalışması yapılabilecek nitelikte.Sence ?

Unknown dedi ki...

Ilgın: Gala'da görünce dumur oldum zaten, ne çabuk :)Marant botlar zaten defilenin ertesi günü Emmanuel Alt'ın ayagında olunca raf omrunu biraz kısalttı ama olsa giyerim yani ;)Ayakkabılarını güle güle giy, DIY projelerinin sonuçlarından haberdar et beni hehe :)

Val: Emin değilim, deneneilir ama sonuçtan süpheliyim arkasındaki LV asma kilidi de aldı götürdü beni zaten haha abarttım mı ne ? :)

Adsız dedi ki...

LV'nın asma kilitlerine hastayım cadııı :)))

Adsız dedi ki...

Isabel marant botların benzerleri (oldukca benzerleri) zara da mevcut ben bir adet edindimmm =)

Moda Gezegeni dedi ki...

Bu botlar, çanta, hele ki kolye oldukça nasıl sıkıcı olabilirki:)

Ilgın dedi ki...

Mundar etmeden becerebilirim inşallah:) Bu arada bugün en yakın kız arkadaşım son dönemlerde ayyuka çıkan Wang obsession'ım ile ilgili komik fanteziler üretti:) "Mercedes jant kapağı Alexander Wang ile takas edilir" sloganlı bir dükkan açtı benim için burada:DD DIY sonucunu bildiririm, teşekkürler cadıcığım!

Unknown dedi ki...

Ilgın: DIY işleri bazen istediğin gibi gitmeyebiliyor, biz iyi gideceğini umalım :)Hhaha takıntının boyutu düşündüğümüzden büyük sanırım ama komikmiş :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...