21 Ekim 2009 Çarşamba

No, thank you!

Konu bazı akımlar olduğunda, nerede durmam gerektiğini hep bilmişimdir ( Çoğunlukla diyelim :)). Louis Vuitton ve Chanel ilkbahar- yaz 2010 şovlarında, önümüzdeki yaz ayaklarımızı şenlendirmesi! salık verilen, 90'lı yılların o şişman sabolarının evrim geçirmiş halleri  beni kandıramaz. Sizleri bilmem ama aynı geçmişte olduğu gibi benim bunları ve türevlerini önümüzdeki yaz da giymeyeceğim kesin.


Louis Vuitton

Chanel

Chanel
If the trends are the subject matter, I always know where to stop( Well most of the time :)). When I saw the evolved version of 90's chubby clogs  on Louis Vuitton and Chanel S/S 2010 shows, I thought that they can't fool me, I don't know  your opinion but  like in the past and next summer, you won't see me wearing these clogs or alikes.

Style

7 yorum:

KRİSTAL KÜRE dedi ki...

ay yok almim :)

Unknown dedi ki...

evet ya bunlar ne böyle?? Yalnız eskiden benim sabolarım vardı bu kadar topuklu olmasalarda. Ayrıca ilk resim beni lise yıllarıma götürdü George Hogg'lar aklıma geldi nam-ı diğer corcok:)))

alis dedi ki...

Şu an gözüme çok kötü gözüküyorlar ama kendime hiç güvenmiyorum, ayakkabı trend uçurumlarından yuvarlanmaya meyilliyim. Birkaç editorial'da bunları allayıp pullayıp yuttururlar hepimize :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

marni kesin yapmıştır bir tane ya da yapıcaktır..

Adsız dedi ki...

olsen ikizleri giyiyordu galiba bu terlik gibi şeylerden..yetişkin olsaydım bende giymezdim kolay kolay :)

K. dedi ki...

zımba detaylı siyah Chanel'i giyerimmm :)))) baya uzun gösteriri eheuheuh :)))

Ilgın dedi ki...

Ben 2.resimdeki siyah Chanel'i kesinlikle giyerim çok fena ağzım sulandı!!! Van Noten'in de varya bu tarz clogu ama bu Chanel bambaşka birşey offf yerim yerim yerim onu ben:)) Bu arada üst posttaki kombin harika witchyyy:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...