10 Kasım 2009 Salı

Chain necklace

Bugünü kısa bir postla bitirmek istemedim, zaten elimde geçen haftadan koyamadığım fotoğraflar bulunuyor, o zaman ne duruyorum :) . Oversized gri kazak ararken, bu kazağı buldum, tam istediğim gibi değil, yine de sevdim. Buradaki en önemli detay yeni kolyem, yaz indiriminden almıştım, feminen detaylara eklediğim  sert kız havalarını güçlendirmesiyle hoşuma gitti, nasıl beğendiniz mi?

I don't wanna end today with a little post and I got some pictures to post from last week so what I am waiting for? :) I found this pullover while looking for a gray oversized one, not the perfect piece but will do the trick :) The most important detail here is my new chain necklace that I bought from summer sale. I like how it underlines  the tough girl image with the feminine details, what do you think?




Kazak (Yeni)/ pullover( New): H&M - Etek/Skirt: Koton - Deri ceket / Jacket: Zara- Botlar /Boots: MNG - Çanta/Bag: Marc by Marc Jacobs - Kolye (Yeni)/necklace(New): Alberta Ferretti

14 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Ben bu kombine bayıldım. En kısa zamanda copy-paste :)))

tuguna dedi ki...

Burberry 08 fall koleksiyonunu hatirlatti bana bu goruntun cadi. Firfirli etek ve oversized gri kazak cok olmus beraber.

Adsız dedi ki...

Bu H&M ürünleri nerden alıyorsunuz acaba? Kazak çok hoşuma gitti. Çok da güzel olmuş. :)

KokoSh dedi ki...

çok şıık olmuş gerçktenn

Unknown dedi ki...

Bu şekilde kombin yapmayı ben çok seviyorum cadıcım, uzun salaş üst, altına da katlı fırfırlı mini etek..Sana da çok yakışmış(=

pınar gencal dedi ki...

çantaya bayıldım..yaşasın marc jacobssss

ZET Fashion dedi ki...

Bu kombin Alexa Chung vari olmuş, ben kendisini çok beğeniyorum sizin de tarzlarınız benziyor sanki, başarılı. :)

Styleseeking Zurich dedi ki...

Oo kolye gercekten güzelmis, begendim bende! Ayrica botlara daha yorum birakamamistim, iyiki almissin bunlari kullanisli olmakla birlikte cool da duruyorlar!

Nesli

Unknown dedi ki...

Çok teşekkürler, beğendiğinize sevindim :)

Adsız: Bunu Atlas Pasajından aldım ama daha fazla bilgi için lütfen bu linkteki yorumları oku,teşekkürler. http://modacadisi.blogspot.com/2009/11/zebra-deseni-ve-this-is-it.html

S.Zurich:Eveet, sağol, ben de bayılıyorum bu botlara :)

tuğba dedi ki...

cadıcım her zamanki gibi süpersin okul için verdiğin giyim önerilerine ekliyorum bu kombini:)

Aslı dedi ki...

Çok hoş görünüyorsun, botlarla kolye çok güzelmiş.(Botları yapacak halim yok tabii de) kolyeyi yapmayı denesem mi acaba?... Göremediğimiz kısım zincir olarak gitmiyor değil mi, kumaş ya da kurdele tarzında elle bağlanacak şekilde mi?

Unknown dedi ki...

Tuğba: Kesinllikle :)

Aslı: Evet kalın kurdelemsi bir kumaş üzerinde zincir, teşekkürler.

Adsız dedi ki...

cadicim, ne zamandir ben de bu botlardan ariyordum ki sen bulmussun. (29 ekimde paristeydim orada bolca vardi bu tip botlardan ama tum gorduklerim suetti, deri olanindan gorememistim) mango'dan oldugunu soylemissin, bugun beyoglu mangoya ugradim ama bu botlardan eser yoktu. sen hangi mangodan aldin acep?
mersiiiiii.

Unknown dedi ki...

Oradan aldım, outlet bölümünden ama ellerinde kalmamış olabilir :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...