11 Kasım 2009 Çarşamba

Leopar desenli çoraplar





Puantiyeli çorap ile ilgili yazıya gelen yorumlarda, leopar desenli çorapların nasıl giyileceği konusunda kafalarda soru işaretleri olması, gelecek  yazılarımdan birisini bu konuya ayırmam gerektiğini gösterdi. Ben yorumlarda, tarzım olmasa da, eğer giyecek olsaydım, siyah, beyaz, lacivert, bej.. tonlarında düz kesimli kısa elbiseler, üstler, etek ve şortlarla tamamlanabileceğini düşünüyorum. Çorabın iddiasını daha da arttırmamak için bacaklarınız uygunsa düz babetler, botlar veya yine bacakları kalın göstermesini engellemek adına daha iddiasız, mary jane tarzı ayakkabılar, oxford botlar.. gibi daha maskülen seçeneklerle tamamlanabilir.  Leopar desenli çorap giydiğinizde kıyafetlerinizin çok dar kesim olmaması, 80'lerden fırlamış gibi durmanızı engelleyecektir. Örnek ararken gördüğüm üzere tarzı daha sade insanlar, daha çok benim önerdiğim gibi kombinlerken, çorabın punk halinden dolayı iyice desenleri karıştırıp, saldım çayıra mevlam kayıra durumu da yok değil, ancak iyi göründüğünü kendi adıma söyleyemeyeceğim.



When I wrote about the polka dotted tights, there were questions about how to wear leopard print tights so I decided to make a post about them. As I stated on my comment, they are not my cup of tea but if I'd wear them, I'd pair them with black, white, beige or navy colour pieces,with simple cuts which could be mini dresses, tops, skirts or shorts. Since the print is so bold, it would be nice to wear flat shoes or boots if your legs are suitable, however if you want to avoid the bigger and shorter legs effect, you can wear mary janes and oxford ankle boots which are less bold and masculin. When I looked throught the net, I saw that the people with a similar style to mine usually wore them as I have written, the others with the help of  punk attitude of the print ,wore them with more prints, which I can't say they look good for my taste.







                                                     Cavalli
TFS,lookbook.nu,mahalofashion,thisnext,jonathanandolivia,cocorosa,stylebubble

5 yorum:

Kumral dedi ki...

yırtık kotun altına da giyilebilir. kotun yırtık kısımlarından görünmesi hoş olabilir. :) ne zamandır gelmiyordum, özlemişim burayı.

Aslı dedi ki...

Sevenlere şimdiden güle güle giyin diyorum ama ben sevemiyorum bu leoparları... Mutlaka giymem gerekse (o da nasıl olacaksa) dümdüz siyahlarla giyerdim. Muhtemelen aksesuar bile kullanmazdım, çok baskın ve bağıran bir desen çünkü bu...

Adsız dedi ki...

benim çok hoşuma gidiyp ama hiçbiryerde rastlamadım nerde varkiii????

valerie dedi ki...

Teşekkürler uğraş için!Güzel bir post olmuş:)

Unknown dedi ki...

Ben küçük bir araştırma yaptım, İstiklal Caddesi'ndeki bazı çorap satan yerlerde var ancak çoğu bilinmeyen markalar ve bu resimlerdeki gibi gri tonlu değiller, o yüzden desen birz daha da bağırıyor, Penti'de de var ancak ne yazık ki desenin cesur olması yetmiyormuş gibi bir de parlak yapmışlar,Calzedonia'da yok, bulabildiklerim bunlar.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...