3 Kasım 2009 Salı

Zebra deseni ve "This is it"

Hola! Kısa süreli bir yokluğun ardından, hem biraz bu zamanda ne yaptığımı anlatayım hem de giydiğim bir kıyafeti paylaşayım istedim. Cumhuriyet Bayramı, izin, hafta sonu derken 4 günlük bir izin yaptım ancak havanın son derece kötü olması sebebiyle dışarda fazla vakit geçiremedim. Geçirdiğim zamanların ilkinde Ghetto'da Red Bull Music Academy Club Night kapsamında Gui Boratto ve Super Mayer'i dinleme şansına sahip oldum ki, Boratto'yu beklediğimize gerçekten değmiş, uzun süredir dinlediğim en güzel setlerden biriydi, kendisinin mimar olduğunu ve daha önce İstanbul'a gelip 3-4 gün kaldığını bu sırada mimari yapıları incelediğini öğrenip şaşırdım. Kıyafet fotoğrafları da o geceye ait, zebra deseni benim için farklı bir tercih, zaten iddialı olduğu için daha sade parçalarla birleştirdim.

Hola! I was away for a while and had 4 days free last week but the weather was awful, I couldn't go out much. I went to see  Gui Boratto and Super Mayer for Red Bull Music Academy Club Night, Boratto was fantastic, one of the great sets lately and I was surprised to learn that  he is an architect and stayed in Istanbul before to examine the buildings. My photos belogs to that night, zebra print something unusual for me and I tried to combine this bold print with simple accessories.

İkinci önemli olay ise Haziran ayında aramızdan ayrılan Michael Jackson'un son konser maratonuna hazırlık görüntülerinden oluşan "This is it" filmini izlememdi, son zamanlarda medyanın hep kötü haberlerle bize sunduğu bu efsanenin son zamanlarını nasıl geçirdiğini gerçekten bilmeyi çok istiyordum. Ağlayacağıma kesin gözle bakıp, 2 paket kağıt mendili çantama atıp sinemaya gittim. Gördüğüm şeyde beklediğim drama yoktu, zaten tüm sözlerini bildiğim klasikler art arda sıralanırken ağlamak imkansızdı. Orada gördüğüm, yaptığı işe hakim, her notadan haberdar, insan sevgisiyle dolu, diğer insanlara değer veren, hala muhteşem bir sese ve dans yeteneğine sahip bu  hayatımın fon müziği olan sanatçıyı yine en iyi yaptığı şeyi yaparken izledim ve mutlu oldum. Gerçekleşseydi muhteşem bir performans olacağına inandığım konserler serisi provaları, güçlü omuz detaylı Balmain ceketler, güzel kareografi, çok moda olan ve onun imzası olan payetler, bir birinden yetenekli dansçıların da yardımı ile keyifli bir şekilde bitti, yalnız eski performans veya kliplerinden, ödül törenlerinden kısa bir kesit görmekte fena olmazdı. En fazla "Billie Jean" ve "Man in the mirror" 'da kendimi tuttum ama hala dünyaya mesaj vermeye çalışan Michael Jackson'un kendi adına mesajını verdiğine ve dünyada oldukça büyük bir değişiklik yaptığına emin olarak, aramızdan erken ayrılmasına rağmen onun adına mutlu oldum.

I also went to see "This is it", I really wanted to see what he was doing on his last days since the only news and photos we got were always bad things :(. I was expecting to cry loads but it wasn't about the drama and you can't cry while all the great classics that you knew every word were passing by. What I saw is there a legend doing the best thing he does, performing, singing and dancing. A person who is capable of every key, a person who cares about people still with a great voice and dance talent. The concert series would be a great success if they've happened but the documentary ended by seeing very now Balmain jackets with strong shoulders, his signature sequins, fantastic coreography, really hot dancers.. etc. I would be more happy if we have seen a short part about his videos, performances and award shows and stuff. I hold on to myself when he was rehearsing "Billie Jean "and "Man in the mirror" but I felt happy for MJ, who was still trying to give a message to the world and succeed to convey his message and made a big change in this planet.


Elbise(Yeni)/dress(New): H&M -  Ceket /Jacket: Zara - Ayakkabılar /Shoes: Betsey Johnson - Çanta/Bag: Marc by Marc Jacobs - Aksesuarlar /Accessories: Beyoğlu dükkanları /Local shops, Marc by Marc Jacobs,Topman

22 yorum:

Doorstepping dedi ki...

Vups! Çanta süper! Filmi merak ediyordum, genelde bu tür filmler hayal kırıklığı uğrattığı için gitsem mi? gitmesem mi diye? Sen böyle diyorsan gitmeli ;)

Emre dedi ki...

Kıyafetlerini çok beğendim, Moda Cadısı.Siyah pardösü veya siyah kısa trençkot ilede çok hoş olabilir.

Nihan dedi ki...

Love it very much.

ZET Fashion dedi ki...

MJın filmini gördüğümde aklıma direk sen gelmiştin..
Saçlarını çok beğendim son resimde, düz föndense bence bu daha havalı ve modern olmuş ;)

reader:) dedi ki...

this is it ile ağlamamak elde değil(bende bolca ağladım) müthiş bir yetenek ve en önemlisi insana ne çok değer veren sürekli sevgiden kardeşlikten bahseden bu insanın yaprağın renk değiştirmesine bile hayran olmasından müthiş etkilendim...ve konserini canlı izleyen teyzemle bu filme gtmem kıskançlığımı tavan yaptı.(düşünebildiniz gibi).kombine gelecek olursak bayıldım çok hoş gözüküosun. bu üst türkiyeden kaptıklarından mı?:)

http://www.denizbaran.com/ dedi ki...

bacaklar harika!! Kombinasyonu da cok begendim, cok yakismis sana ;)

Adsız dedi ki...

Elbise super! :) Cadı, marc jacobs, h&m alışverişlerini internetten mi yapıyosun? çok merak ediyorum!!

Adsız dedi ki...

Elbise super! :) Cadı, marc jacobs, h&m alışverişlerini internetten mi yapıyosun? çok merak ediyorum!!

Helenaki dedi ki...

Cadıcım çok hoş bi kombinasyon olmuş. H&M kıyafetleri yurtdışından mı getirtiyorsun yoksa Türkiye'de bir yerlerde varda ben mi bilmiyorum?

Adsız dedi ki...

evet en cok bu sorunun cevabini merak ediyoruz!!!! H&M kiyafetlerini nerden bulabilirizz???? elbisene bayildim bu arada:))

ZET Fashion dedi ki...

:)) Cadı bunu yanıtlamaktan sıkılmış olabilir.

H&Min çoğu ürünü Türkiyede üretiliyor, bunun sayesinde genelde pasajlarda, ihracat fazlası satan yerlerde ve pazar tipli yerlerde bulunabiliyor. (bknz.Atlas pasajı, terkos pasajı, beyoğlu iş hanı, semt pazarları vb.)

Birde 2010un ilk aylarında TRye açılacakmış, kesinmiş. Gözümüz aydın :) Sırada Urban Outfitters vardır umarım, şahsen ben H&Mden daha çok seviyorum orayı.

Pınar dedi ki...

çok beğendim cadı harika olmuş

Unknown dedi ki...

Doorstepping: Eğer biraz MJ seviyorsan gitmelisin, çok sevmeyenler bazı yerlerde sıkılabiliyor, teşekkürler :)

Emre: O da mümkündür, teşekkür ederim :)
Nihan: Thanks dear :)

Z: :))) her seferinde farklı bir şeyler yapmaya çalışıyorum, sağol :) Soruyu yerime cevapladığın için de minnettarım :)

Reader: Ben de gitmiştim konserine, keşke bir kere daha gidebilseymişim :( Buradan aldım elbiseyi, teşekkür ederim :)

Deniz: Sağol canım:)

Adsız1: Teşekkürler, çantayı Akaretler mağazasından almıştım, zincir bilekliği arkadaşım NYC'den getirdi.

Helenaki-Adsız2: Teşekkürler, Z Türkiye ayağını açıklamış zaten, bazen de ben yurtdısına gittiğimde alıyorum ya da arkadaşlarım getiriyorlar.

Pınar: Çok teşekkürler :)

Adsız dedi ki...

bayıldım !! cadı senin bacakların hakkatten çok güzel ;) şu H&M elbisenin benzerinden falan umarım bir yerlerde görürüm..acaip zebra desenli şeyler istiyorum bu aralar

Adsız dedi ki...

Elbiseni çok beğendim zebra desenine zaafım var zaten :) Bende almak istiyorummmm ama :(

Emel

Duygu dedi ki...

Kombini sevdim:)Harika görünüyorsun;)

Unknown dedi ki...

Jege: :)) Ben de, böyle hazırlanıp gece çıkasım var zaten, neyse artık kış geldi,bu tür planlar olur, teşekkürler :)

Pinksugarr: Fena değiller işte :) Bunu bulabileceğinizi söylemek isterdim ancak bu H&M'in yaz sezonuna ait bir elbise ben de Haziran ayında almıştım, son zamanlarda rastlamadım.

Emel: Çok teşekkürler, yukarıdaki cevabım senin yorumun için de geçerli.

Duygu: Çok teşekkürler :)

Sıla Yılmaz dedi ki...

süper olmuş cadıcım, simsiyah giyinip zebra bir desenle kombin etmeye bayılıyorum bende..

Fashioncholic Girl dedi ki...

buna cidden bayıldım cadı :D this is it'e bende en yakın zamanda gitmek istiyorum :)

Deli Aşına Kendi Gönenirmiş dedi ki...

ben de, leopar ve zebrayı, hatta lezar ve krokodili, simsiyahla kombinlemeyi çok seviyorum. bu arada ayakkabılar direk rocks!!! dememi hakediyor. trençkotla evet gene güzel olabilirdi; ama seksenler ve body-con havası cadıya bencer daha çok yakışıyor.
hmm, ayakkabıların ne kadar güzel olduklarından bahsetmiş miydim:))

elifim dedi ki...

Cadıcım bu elbise çok yakışmış sana bir de cadı pazarına koysan da biz de nasiplensek bu arada deri ceket süper bu sezonun modelimi hangi zaradan aldın? canım

Unknown dedi ki...

Tekrar tekrar teşekkürler :))
Elifim: Bu elbise aldığımda tekti, eğer bir daha üretilme ihtimali olmazsa bulmak neredeyse imkansız, ( Hatta arkasında minik bir lekesi var ama çok belli bir şey değil,yine de beğendiğim için almıştım), çok beğenen oldu, ben de giydim 1 kere, acaba açık arttırma ile onu daha çok sevecek bir yuvaya göndersem mi düşüncesi olustu ben de, ne dersiniz? :)) Ceket yeni sezon değil 2 sene önce falan yaz indiriminden almıştım, Nişantaşı Zara'dan.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...